فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: مرزبانان آسمان کشوردر ارتش و سپاه با ورود بدون مجوز هر پرنده‌ای به حریم هوایی کشور با شدت برخورد می‌کنند و پاسخی کوبنده به هرگونه جسارت دشمن می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اف سی-۳۱ هواپیمای رادارگریز چینی است که بر خلاف اف -۳۵ که تنها یک موتور دارد، دو موتور توربوفن پس سوز خواهد داشت.
خیرونا از پیراهن دوم جدید خود رونمایی کرد و در تصاویر منتشر شده، اوریول رومئو، بازیکن مدنظر بارسا، حضوری چشمگیر دارد.
هربرت هاینر، رئیس بایرن، هرگونه احتمال جدایی لوکاس هرناندز و رفتن او به پی اس جی را منتفی دانست.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: در صورت ایجاد ناامنی برای ایران با هرگونه اقدامی در مرزها با پاسخ قاطع و کوبنده فرزندان این ملت در نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهند شد.
گردان های قدس اعلام کرد که به‌زودی به جنایت ترور شهید «علی حسن غالی» فرمانده یگان‌های موشکی این گردان‌ها پاسخ کوبنده خواهد داد.
انصارالله آحاد امت اسلام را به مسئولیت‌پذیری در قبال فلسطین فراخواند.
مقاومت فلسطین به شدت درباره ادامه جنایات صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی هشدار داد و از آنها خواست که با آتش بازی نکنند.
وزیر خارجه سوریه به موعد پاسخ دمشق به حملات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و این واکنش را حتمی دانست.
بعد از آنکه دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد کریم بنزما به خواسته خودش در جام جهانی قطر اردوی خروس‌ها را ترک کرد مهاجم فرانسوی واکنش تندی نشان داد و دشان را به دروغگویی متهم کرد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا که شب گذشته از خوان لاپورتا خواست، در پی رسوایی بارساگیت استعفا بدهد، امروز با پاسخ کوبنده او روبرو شد.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که واکنش مسکو به حملات احتمالی کی‌یف به شبه‌جزیره کریمه یا هر منطقه دیگر در «دل» قلمرو روسیه، بسیار سخت و کوبنده خواهد بود.
افرادی که به بهانه فوت مهسا امینی برای جابه‌جایی مرزهای ایران، میلیاردها دلار هزینه کردند، با پاسخ نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران مواجه شدند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، نسبت به نقدهای اخیر مصطفی هاشمی از عملکرد تیم ملی و وی، واکنش بسیار تندی نشان داد و علیه هاشمی حرف زد.
وین رونی، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ و آرژانتین مدعی قهرمانی در جام جهانی 2022 است.
معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت.
اظهارات جنجالی و تند حسن عباسی به بازیکنان فوتبال و همسران شان بازخورد‌های متفاوت و تندی را در پی داشته است.
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پاسخ نیروی زمینی سپاه به اشرار، تروریست‌ها و خاستگاه‌های اصلی شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران، قاطع و کوبنده است.
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پاسخ نیروی زمینی سپاه به اشرار، تروریست‌ها و خاستگاه‌های اصلی شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران، قاطع و کوبنده است.
لوئیس انریکه با انتشار یک جدول در صحفه توییتر خود و در پاسخ به منتقدانش عنوان کرد که اسپانیا بهترین عملکرد را میان تیم های اروپایی در سال های اخیر داشته است.
نیروهای مسلح یمن ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب ارتکاب هر گونه حماقت علیه مردم این کشور، اعلام کرد که به هر گونه تجاوز رژیم اشغالگر پاسخ قاطع داده خواهد شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اگر پرنده‌ای قصد تجاوز به مرز‌های کشور داشته باشد با پاسخ کوبنده پدافند هوایی ارتش مواجه می‌شوند و ما بار‌ها به قلب سیاه دشمن فراتر از آسمان ایران اسلامی حمله کردیم و دشمنان بر این امر واقف هستند.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کفت: پاسخ ایران به تهدیدات دشمنان مبتنی بر دو اصل «حق مشروع» و «اصل بازدارندگی» بطور قطعی، سریع و کوبنده خواهد بود.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کفت: پاسخ ایران به تهدیدات دشمنان مبتنی بر دو اصل «حق مشروع» و «اصل بازدارندگی» بطور قطعی، سریع و کوبنده خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ