وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز یکشنبه (امروز) از ورود دو ناو موشک انداز جمهوری اسلامی ایران به باکو خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه النصر در نظر دارد با هزینه ای قابل توجه دو بازیکن سرشناس را به خدمت بگیرد.
یازدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی با کسب دو مدال طلا دیگر برای تیم ایران پیگیری شد.
ووشوکاران ایرانی در اوزان 60 و 80 کیلوگرم جوانان به مدال طلا مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافتند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دو فقره سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
آمریکا در ادامه سیاست‌های خود برای ایجاد تنش و ناآرامی در منطقه قصد دارد به بهانه نظارت بر کشتیرانی در آب‌های خلیج فارس ناوهای نظامی بیشتری به منطقه اعزام کند.
توزیع فلز در کهکشان راه شیری در مقایسه با کهکشان‌های دیگر بسیار مسطح‌تر است و بیشتر شبیه یک پنکیک است تا یک دونات. به گفته محققان، کهکشان ما منحصر به فرد نیست، اما چندان هم رایج نیست. توزیع فلزی کهکشان راه شیری، احتمالا برای کهکشانی به این جرم، متداول نیست.
مریخ‌نورد «کنجکاوی» نیز در سال ۲۰۱۶ میلادی «سنگ تخم‌مرغی» شکلی را که به «توپ گلف» نیز شهرت دارد، پیدا کرد. این مریخ نورد پیش از این در سال ۲۰۱۴ بقایای شهاب‌سنگ دیگری را کشف کرده بود که اعضای تیم ماموریت نامش را «لبنان» گذاشتند.
مریخ‌نورد کنجکاوی از زمان فرودش در ماه اوت سال ۲۰۱۲، تعدادی سنگ فضایی را در مریخ کشف کرده است، از جمله سنگی فلزی به نام کاکائو (Cacao) که در ماه فوریه سال جاری کشف شد.
ایلنا ریباکینا با قبول شکست برابر دونا وکیچ از دور رقابت‌های تنیس برلین کنار رفت.
بر اثر آتش‌سوزی در ساختمان سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) در شهر روستوف-نا-دونو در نزدیکی مرز اوکراین رخ داد، دست‌کم یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. فرماندار منطقه روستوف گفت که به نظر می‌رسد یک اتصال کوتاه باعث آتش سوزی شده است که مخازن سوخت و مهمات را مشتعل کرده است. ویدئو نشان می‌دهد که ساختمان در شعله‌های آتش فرو رفته است، در حالی که توده‌ای از دود سیاه غلیظ در یک منطقه مسکونی از شهر به هوا می‌رود.
ساختمان واحد امنیتی خدمات مرزی روسیه در شهر «روستوف-نا-دونو» در مجاورت مرز اوکراین طعمه حریق شد.
دو ناو جنگی متعلق به جمهوری اسلامی ایران به رغم فشارهای آمریکا با مجوز رسمی دولت برزیل در این کشور پهلو گرفتند.
برخی منابع آگاه می‌گویند بررسی حضور یک ناو هواپیمابر هسته‌ای در رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی در دستور کار دو کشور قرار گرفته است.
یک رسانه انگلیسی در روایتی که همه بخش‌های آن از سوی برزیل مورد تأیید قرار نگرفت مدعی شده برزیل تحت فشار آمریکا پهلوگیری دو ناو ایران در بندر ریو را به تأخیر انداخته است.
خبرگزاری رویترز با استناد به اظهارات منابع مطلع، در گزارشی مطرح کرد که دولت برزیل به منظور هم‌زمان نشدن موعد پهلو گرفتن دو ناو ایرانی در بنادر این کشور با زمان دیدار رییس جمهور برزیل و رییس جمهور آمریکا، تحت فشار واشنگتن، تاریخ آن را تغییر داد.
وبگاه صهیونیستی واللا در گزارشی با ادعای ورود دو ناو جنگی ایرانی به آب های منطقه ای استرالیا، عنوان کرد: ایران بازوهای دریایی قدرتمند و دور بردی دارد که این مساله باید اسرائیل را نگران سازد.
یک روز معمولی در هندوستان؛ دوگاو وحشی در سر شاخ شدن با هم، باعث آسیب به وسایل عمومی شدند.
ناو هواپیمابر یو اس اس آبراهام لینکلن واقع در سواحل سن دیگو میزبان دو تیم بود. تیم بسکتبال گونزاگا موفق شد ۶۴-۶۳ ایالت میشیگان را شکست دهد. در حالی که پرسنل نظامی، اعضای خانواده و صد‌ها نفر از تماشاگران از جایگاه‌های موقت روی ناو این مسابقه را تماشا کردند.
کره شمالی در پی مانور مشترک موشکی کره جنوبی و آمریکا و بازگشت یک ناو هواپیمابر آمریکایی به منطقه و در پاسخ به این اقدام، بامداد امروز ۲ موشک بالستیک کوتاه برد به سمت سواحل شرقی خود به سوی آب‌های دریای ژاپن شلیک کرد.
کره شمالی همزمان با استقرار مجدد ناو آمریکایی، موشک های بالستیک شلیک کرد.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز یکشنبه (امروز) از ورود دو ناو موشک انداز جمهوری اسلامی ایران به باکو خبر داد.
بنا به اعلام وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، دو ناو موشک انداز جمهوری اسلامی برای حضور در یک رقابت بین المللی وارد آب های سرزمینی این کشور شدند.
انزلی- ناوگروه ناوگان شمال متشکل از دو ناو موشک انداز جوشن و پیکان برای حضور در هفتمین دوره رقابت های جام دریا عازم جمهوری آذربایجان شد.
از جمله وسایل برقی که در اکثر خانه‌ها وجود دارد و اتفاقاً بخش قابل توجهی از مصرف برق خانوار را به خود اختصاص می‌دهد باید به یخچال و فریزر اشاره کرد که بر اساس برآورد کارشناسان حوزه انرژی چیزی حدود 35 درصد از مصرف برق یک خانواده را شامل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ