معاون فرمانده لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا، از آمادگی این لشکر برای ورود به اوکراین در صورت تشدید تنش بین مسکو و کی‌یف خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سوری اعلام کردند که نیروهای ارتش سوریه ، کاروان ارتش تروریست آمریکا را در جنوب قامشلی به عقب راند.
رئیس ستادکل ارتش آمریکا به‌منظور بررسی مستقیم بحران جاری در ارتش رژیم اشغالگر قدس و بررسی تأثیر احتمالی آن بر نیروهای آمریکایی در منطقه، در روزهای آتی به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.
نشریه هیل در گزارشی نوشته که ارتش آمریکا با بحران بی‌سابقه جذب نیرو مواجه شده است و برای حل این بحران دو گزینه روی میز دارد.
معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته درباره ایران با مقامات آمریکایی گفتگو کرده است.
وزیر دفاع آمریکا نسبت به آمادگی و حفظ توان نیروهای ارتش این کشور هشدار داد و گفت با کناره‌گیری برخی فرماندهان ارتش برای اولین بار در تاریخ، دو قوای رزمی بدون فرمانده مانده‌اند.
کاخ سفید اعلام کرد که ارتش اوکراین استفاده از بمب‌های خوشه‌ای علیه نیروهای روسیه را آغاز کرده و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد این تسلیحات «کاملا موثر» بوده‌اند.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا می‌گوید که ضدحملات اوکراین علیه روسیه به شدت برای نیروهای کی‌یف هزینه‌بر خواهد بود.
ناوگان پنجم ارتش آمریکا امروز مدعی توقیف یک نفتکش خارجی توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شد.
وزیر ارتش آمریکا هشدار داد که اگر وضعیت مجموعه نیروهای جدید جذب شده در ارتش این کشور به طور کامل تغییر نکند، کاهش ساختار رزمی و حجم ارتش و نیروهای مسلح آمریکا اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.
ارتش آمریکا از سقوط دو بالگرد نیروهای خود در ایالت کنتاکی در جنوب این کشور خبر داد.
ارتش آمریکا از برخورد و سقوط دو بالگرد نیروهای خود در ایالت کنتاکی در جنوب این کشور خبر داد.
ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای تروریست ارتش آمریکا امروز با نقض قوانین بین المللی بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق، به شرق سوریه رفت.
ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای تروریست ارتش آمریکا امروز با نقض قوانین بین المللی بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق، به شرق سوریه رفت.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا تأکید کرد تلاش برای خارج‌کردن نیروهای ارتش روسیه از اوکراین، کاری بسیار بسیار دشوار است.
ایالات متحده به اوکراین توصیه کرده است که با تخلیه شهر باخموت برای ضدحمله به نیروهای روسیه آماده باشد.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که واشنگتن دوره گسترده آموزش نیروهای اوکراین را در آلمان آغاز خواهد کرد.
سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا موسوم به سنتکام از توقف عملیات نظامی مشترک با نیروهای دموکراتیک سوریه موسوم به قسد در سوریه خبر داد.
مقامات آمریکایی می‌گویند اطلاعات اولیه نشان می‌دهد نیروهای ارتش اوکراین عامل حمله موشکی به خاک لهستان هستند که موجب مرگ ۲ نفر شده است.
خبرگزاری رسمی سوریه از اقدام نیروهای ارتش سوریه در ممانعت از ورود کاروان نظامی آمریکا به یک روستا در حومه الحسکه خبر داد.
ژنرال «جان لوباس»، معاون فرمانده لشکر ۱۰۱ گفت: ما آماده دفاع از هر وجب از خاک ناتو هستیم و نیروهایی با توانایی منحصر به فرد داریم.
نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامی آمریکا را از حومه الحسکه بیرون راندند.
نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامی نیروهای اشغالگر آمریکایی را در شمال غرب استان الحسکه مجبور به عقب نشینی کردند.
ارتش آمریکا مدعی شده که اهدافی را در دیرالزور سوریه مورد حمله قرار داده که نیروهای وابسته به ایران در آن حضور داشته اند.
مقام ارشد آمریکا می‌گوید واشنگتن موشک‌های ضدرادار مافوت صوت را در اختیار ارتش اوکراین قرار داده و مدعی شد احتمالا باعث تغییراتی در تحولات میدانی نبرد و مقابله با نیروهای روسیه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ