دبیر شورای نگهبان گفت: حقیقتاً پرستاران در روزهای سخت در کنار مردم ایران بوده‌اند و از بار مصیبت‌های آنها کاسته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از پرستاران، از سطح پایین حقوق و مزایای مزدی خود انتقاد کردند؛ به گفته‌ی پرستاران اضافه کار ساعتی ۱۶ هزار تومان، به شدت ناعادلانه است.
در دیدار وزیر بهداشت عراق با رئیس هلال‌احمر ایران در مورد صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در عراق برای ایام اربعین توافق شد.
پزشکان و پرستاران بار مهاجرت بسته اند و شاید بتوان گفت برای اولین بار شاهد جدایی‌ای نادر و بی سابقه در تاریخ وطن هستیم. پزشکان و پرستاران مردم خود را ترک گفته با انگیزه‌های متفاوت به سرزمینی دیگر می روند. داستان این جدایی نادر از وطن را از هر زاویه ای روایت کنیم غم بار است.
آنطور که عباس عبادی، معاون وزارت بهداشت گفته، قرار است امسال ۱۲ هزار پرستار استخدام شود. اما این تعداد استخدام چقدر از تعداد کمبود نیروی انسانی مورد نیاز را برطرف می‌کند؟
ناو‌های چین و روسیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به منطقه عمومی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی وارد شدند. مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در روز‌های آینده برگزار می‌شود. در این رزمایش، یگان‌های شناور و پروازی نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ناو‌های نیروی دریایی کشور‌های چین و روسیه که امروز وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شدند، حضور خواهند داشت.
فیلمی از شب زلزله در ترکیه، نشان می دهد که چگونه دو پرستار شجاع به جای فرار به بخش مراقبت از نوزادان در بیمارستان غازیانتپ دویدند تا از سقوط انکوباتورهای نوزاد جلوگیری کنند.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: لیسانسه‌های پرستاری و مامایی که در دوران شیوع کرونا زحمت کشیدند اما پس از پایان طرح برکنار شدند، باید اعاده به کار شوند.
با نزدیک شدن به سال نو میلادی، انگلیس با موجی از اعتصابات مواجه شده است؛ از اعتصاب کارمندان راه‌آهن و کارگران اداره پست گرفته تا پرستارانی که به دلیل نارضایتی از میزان دستمزدشان به این اعتصابات پیوسته‌اند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در بیمارستان شهید لبافی‌نژاد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی، از پرستاران مجموعه تقدیر کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمام پرستاران کشور تبریک گفت.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت اجرای نظام تعرفه گذاری پرستاران گفت: باید به معیشت پرستاران به ویژه پرستاران مراکز درمانی توجه ویژه شود.
بازدید از مجموعه برج میلاد همزمان با ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) برای پرستاران رایگان شد.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: درد امروز پرستاران صرفاً فقر نیست، بلکه اعتراض آنها به تبعیض است و اینکه چرا شایسته‌سالاری مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
آمارها نشان می دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها حالت سکون پیدا کرده اند با این حال قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که با تغییرات جزئی همراه بوده است.
آمارها نشان می دهد که اوضاع مسکن در این روزها حالت سکون پیدا کرده اند. قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که قیمت ها در این روزها متغییر است.
این روزها جو شهر تهران و اغلب شهرهای کشور امنیتی‌تر از روزهای عادی است. در یکی از شلوغ‌ترین روزها، چند ساعت با یگان امنیتی سپاه پاسداران همراه شدیم، سوال پرسیدیم و پای حرف‌شان نشستیم.
نارضایتی پرستاران انگلیسی موجب شده تا آنها نیز در تدارک یک اعتصاب گسترده در این کشور باشند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از برگزاری رزمایش بزرگی توسط قرارگاه عاشورا طی روزهای آینده در منطقه عمومی ارس خبر داد.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
به گفته دبیر کل خانه پرستار ایران تربیت پرستار خارج از دانشکده‌های پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در مجتمع‌های عالی سلامت سبب به خطر افتادن سلامتی مردم و بیماران می‌شود. احداث مجتمع‌های عالی سلامت در حالی است که ۱۰۰ هزار نیروی پرستار بیکار در کشور داریم.
فیلمی با عنوان وداع پرستاران بیمارستان کسری با مهسا امینی در فضای مجازی منتشر شده درحالی که این فیلم متعلق به وداع پرستاران بیمارستانی در ارومیه با یک بیمار مرگ مغزی است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: راه جلوگیری از افزایش مهاجرت پرستاران برآورده کردن خواسته‌های منطقی این قشر است.
رئیس قوه قضاییه در خصوص مهاجرت پرستاران گفت: باید با سلسله اقدامات و راهکارهایی در راستای حمایت از پرستاران، جلوی این قضیه گرفته شود و در این جهت، دولت سیزدهم نیز درصدد رفع تبعیض‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ