تعدادی از پرستاران، از سطح پایین حقوق و مزایای مزدی خود انتقاد کردند؛ به گفته‌ی پرستاران اضافه کار ساعتی ۱۶ هزار تومان، به شدت ناعادلانه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس تنها یک قدم با فروش دنیس زکریا به موناکو و لوکا پلگرینی به لاتزیو فاصله دارد.
کوین دی‌بروینه، هافبک منچسترسیتی، با انتقاد از وقت‌های اضافه جدید در فوتبال می‌گوید حتی داوران هم به آن علاقه‌ای ندارد.
رئیس فدراسیون والیبال شایعه وجود داشتن نفرات اضافه در لیست تیم ملی برای دریافت ویزای امریکا را تکذیب کرد.
وقتی دانشمندان در سال ۲۰۱۵ کشف کردند که فیل‌ها دارای نسخه اضافه‌ای از ژن سرکوب‌کننده تومور به نام TP53 هستند، گام منطقی بعدی این بود که بررسی کنند که آیا افزایش فعالیت TP53 در موش‌ها سرطان را کاهش می‌دهد یا خیر.
راهبران مترو به‌جای ۲۰ روز گاهی بدون تعطیلی و حتی در ماه‌های خاص تا ۳۰ روز، سرکار حضور دارند که این امر باعث اضافه‌کار بالایی می‌شود.
راهبران متروی تهران و حومه با توجه به میزان اضافه‌کار، سختی کار و سنوات شغلی تا ۲۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.
در حالی‌که بحث بازگشت کاوه رضایی به استقلال مطرح شده ایوب بهتاج تاکید کرد که این بازیکن تا پایان فصل جاری با تراکتور قرارداد دارد.
در حالی که بحث بازگشت کاوه رضایی به استقلال مطرح شده ایوب بهتاج تاکید کرد که این بازیکن تا پایان فصل جاری با تراکتور قرارداد دارد.
سرمربی فولاد درباره کمتر استفاده کردن از پاتوسی و دژاگه گفت: آن‌ها دیر به تیم اضافه شدند و سعی می‌کنیم کم کم به تیم اضافه‌شان کنیم. داشتن این دو بازیکن باعث خوشحالی من است و هر تیمی آرزوی داشتن‌شان را دارد. این دو کیفیت‌شان را نشان دادند و در آینده از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنیم.
کارشناس برنامه سمت خدا به کنایه گفت: یک شماره حساب بدهید مردم اضافه‌های ۳۰۰هزار تومان را به دولت برگردانند! پیش‌تر تلویزیون در گزارشی عنوان کرده بود که مبلغ یارانه کفاف زندگی مردم را می‌دهد و اضافه هم می‌آید.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی طی تکذیبیه ای درج اطلاعات اخیر درباره حقوق، حق ماموریت و اضافه کاری نمایندگان در برخی رسانه ها را نادرست عنوان کرد و در این باره توضیحاتی را ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ