به گفته دبیر کل خانه پرستار ایران تربیت پرستار خارج از دانشکده‌های پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در مجتمع‌های عالی سلامت سبب به خطر افتادن سلامتی مردم و بیماران می‌شود. احداث مجتمع‌های عالی سلامت در حالی است که ۱۰۰ هزار نیروی پرستار بیکار در کشور داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.
لوتارو ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ با انتقاد از رفتار یوشوا کیمیش، توصیه‌ای به این بازیکن ملی پوش آلمانی انجام داد.
وزیر کار گفت: ۲۰ درصد اعتبار اضافه کالابرگ برای سه دهک کم‌درآمد جامعه در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه، از امروز به حسابشان واریز می‌شود.
تیم فوتبال استقلال در وقتهای تلف شده نیمه دوم موفق شد گل تساوی را به پرسپولیس بزند و کار را به زمان اضافه بکشاند آنهم در شرایطی که ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال از روی نیمکت اخراج شد.
محجوب گفت: اگر به هر دلیلی کارخانه‌ای در روز جهانی کارگر تعطیل نشود، اولاً باید حضور در کار گارگران با توافق بین کارگران و کارفرما باشد و ثانیاً و مطابق اضافه کاری در روز تعطیل برای کارگران محاسبه شود.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد از رفتار سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال آاس رم انتقاد کرد.
پیاز یک ماده‌ی غذایی مفید برای بیماران مبتلا به دیابت است. به عقیده‌ی برخی از متخصصان نباید در مصرف آن زیاده‌روی کرد، زیرا حاوی میزان قابل ملاحظه‌ای گلوسید است. اما همین پیاز تری گلیسیرید خون را کاهش می‌دهد. همان کاری که انسولین به ویژه در افراد مبتلا به اضافه وزن انجام نمی‌دهد. واقعیت این است که پیاز حاوی ماده‌ای به نام گلوکوکینین است که حرف و حدیث زیادی در مورد آن وجود دارد. به عقیده‌ی برخی از متخصصان این ماده میزان قند خون را کاهش می‌دهد.
آمار و اطلاعات تولید گروه صنعتی ایران خودرو در سال کاری ۱۴۰۱، بیانگر تولید بیش از ۵۶۸ هزار دستگاه خودرو در دو بخش سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین است که با اضافه شدن خودروهای کسری دار تکمیل و تجاری سازی شده، این تعداد از ۶۳۰ هزار دستگاه عبور می کند.
سعید دقیقی مربی شمس آذر گفت تیمش موقعیت های خوبی در ابتدا نیمه دوم داشت ولی روی کم کاری این نتیجه رقم خورد.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر عدم توافق مس کرمان با مربی اسپانیایی منتشر شده بود، در نهایت این مربی با نارنجی‌پوشان به توافق دست یافت.
بررسی فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر تهران نشان می‌دهد وی ماهیانه ۱۰ میلیون بیشتر از سایر روسای دفتر اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت کرده است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، با تساوی در ۹۰ دقیقه به پایان رسید تا کار دو تیم به وقت های اضافه کشیده شود.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ون پارس که با شگفتی در نیمه اول به پایان رسیده بود در پایان نود دقیقه هم با تساوی به پایان رسید تا کار دو تیم برای تعیین تیم برنده به وقت اضافه کشیده شود.
اضافه وزن و چاقی از عواقب پشت میز نشینی و کم تحرکی در محیط‌های کار است. تغذیه در محیط‌های کار باید متناسب با میزان تحرک بوده و از تعادل و تنوع برخوردار باشد.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در وهله اول باید کاری کنیم که دختران و پسران دهه شصتی باهم ازدواج کنند؛ تعداد چهار میلیون دویست هزار دهه شصتی و دهه پنجاهی مجرد در کشور داریم که نیمی دختر و نیمی پسر هستند، اگر دو میلیون نفر آن‌ها با هم ازدواج کنند و صاحب دو فرزند شوند عدد قابل توجهی به جمعیت اضافه می‌شود.
پیرلوییجی کولینا، رییس کمیته داوران فیفا، می‌گوید تصمیم افزایش زمان اضافه به درخواست هواداران بوده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم شیرینی افزایش حقوق را با کاهش اضافه کاری تلخ نکنند.
در تور مالیاتی دولت دانه درشت‌ها گیر نمی­ کنند. تور مالیاتی دولت برای کسب و کار‌های خرد و شاغلین و بطور کلی عامه مردم پهن شده است. صاحبان ثروت و بنگاه‌های پردرآمد مالیات اندکی می­پردازند، اما درآمد یک دستفروش یا اضافه کاری شیفت شب یک کارگر مشمول مالیات می‌شود.
تیم ملی فوتبال ایران این روزها در اردوی اتریش به سر می برد و لژیونرها و در راس آن، مهاجمان سرشناس هم به جمع اردونشینان اضافه شده اند.
اهواز- تیم فولاد خوزستان در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل مهمان خود متوقف شد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی طی تکذیبیه ای درج اطلاعات اخیر درباره حقوق، حق ماموریت و اضافه کاری نمایندگان در برخی رسانه ها را نادرست عنوان کرد و در این باره توضیحاتی را ارائه داد.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ