معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: راه جلوگیری از افزایش مهاجرت پرستاران برآورده کردن خواسته‌های منطقی این قشر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو با بیان اینکه با اقدامات مختلف ۵۰ درصد ناترازی برق بر پایه مصرف ۱۴۰۰ کاهش یافته است، گفت: کشور می‌تواند با روش‌های مختلف در کنار توسعه نیروگاه‌ها مصرف برق کشور را مدیریت کند.
کاهش حقوق گمرکی اقلام دارویی فصل ۳۰ کتاب مقررات صادرات و واردات و کاغذ ترمال سونوگرافی از ۴ به یک درصد ابلاغ شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب و با تاکید بر رعایت الگوی کشت، سطح کشت گوجه فرنگی در استان را تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به خالی بودن برخی از سدهای کشور گفت: دلیل بحران آب در برخی مناطق به دلیل کاهش بارندگی ، کاهش بارندگی های موثر و افزایش دما و تبخیر بوده است.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
امروز تا این لحظه بیش از ۲۰۳ نماد در وضعیت مثبت قرار گرفته اند.
قاسم زاده گفت: براساس نتایج سومین مرحله آماربرداری سراسری برداشت از منابع آب کشور حدود۹۲ میلیارد متر مکعب است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی امروز و فردا کیفیت هوا در نواحی جنوبی کشور کاهش می یابد.
یک مسئول در ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای خطرناک کاهش آمادگی و توانمندی ارتش این رژیم بر طرح‌های امنیتی مهم تل آویو هشدار داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره لزوم تدوین سیاست هایی از جمله کاهش توان تسهیلات دهی بانک های مستنکف از اجرای قانون جهش تولید مسکن برای مجازات آنها پرداخت.
وزیر راه و شهرسازی گفت: واحدهای مسکونی در شهرک‌ها و شهرهای جدید با مشارکت انبوه‌سازان احداث می‌شود و یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در حال ساخت است.
این متخصص مطالعات توسعه گفت که در منابع آبی، ۳۰ درصد کاهش داشتیم، اما در مصارف ۳۴ درصد افزایش داشته‌ایم: «بیشترین استرس آبی در دنیا، همین منطقه منا و کشور‌های آسیای میانه و شمال آفریقاست؛ بیشترین تنش‌های آبی همین‌جاست و بیشترین مهاجرت‌ها هم از همین مناطق است. بخش بزرگی از کشاورزی ما از آب چاه است، اما مدیریت کشور، آب‌های سطحی را مدیریت می‌کند.
کاش هر ۱۲ عضو محترم  شورای_نگهبان به همراه کل کارشناسان رد صلاحیت این شورا تشریف ببرند ترکیه و راز شور انتخاباتی با حضور ۹۰ درصد مردم را کشف کنند.
کاش هر ۱۲ عضو محترم شورای_نگهبان به همراه کل کارشناسان رد صلاحیت این شورا تشریف ببرند ترکیه و راز شور انتخاباتی با حضور ۹۰ درصد مردم را کشف کنند.
طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تعداد دانشجوفرستی ایران ۴ برابر شده است. در سال ۲۰۱۰ رتبه جهانی مهاجرفرستی ایران ۱۴ بوده که در سال ۲۰۲۰، این رتبه به ۱۷ افزایش یافته است که مشکلات اقتصادی و ناتوانی در تامین هزینه‌های مهاجرت، دلایل کاهش مهاجرت بیان شده است.
هرچه بیش‌تر به پاک کننده ربات خیره شدم رباتی که کارش را بدون خستگی، بدون زحمت و ۲۴ ساعت هفته انجام می‌داد بیش‌تر متوجه شدم که به آینده‌ای خیره شده ام که تقریبا همگان آن را انکار می‌کنند. آن آینده دنیایی است که به جای نیاز مبرم به کارگران بیش‌تر برای جبران نرخ پایین زاد و ولد، پیری جمعیت و مسائل مرتبط به کارگران بسیار کم تری نیاز خواهد داشت.
کاش این خبر دروغ باشد و تکذیب شود. اما اگر راست است، مصلحت در لغو برنامه است. هم به آبروریزی‌اش نمی‌ارزد و هم پایگاه اجتماعی رئیس‌جمهور آن را هضم نمی‌کند.
بودجه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی برای سال آینده حدود ۳۷ درصد کاهش یافته است و پژوهشگران جمعت می‌گویند؛ کلیدی ترین راهکار ایجاد اشتغال برای جوانان و پیشگیری از مهاجرت آنها است.
ایرباس ۳۴۰ از جمله بزرگ‌ترین هواپیما‌های تجاری دنیا محسوب می‌شود، اما باد آن را همچون پر کاه تکان می‌دهد. مهارت خلبان بر شرایط بد چوی غلبه کرد و او توانست هواپیمای غول پیکر ایرباس ۳۴۰ را در باد مخالفی که ۹۶ کیلومتر در ساعت سرعت داشت، فرود بیاورد./همشهری آنلاین
معاون سیاستگذاری و اعتبار بخشی سازمان فناوری اطلاعات از تلاش و تمهیدات دولت سیزدهم برای اشتغالزایی و گسترش فعالیت استارت آپ‌ها به منظور کاهش مهاجرت آن‌ها به خارج از کشور خبر داد.
مخالفت‌هایی که این روز‌ها با فضای مجازی می‌شود فقط در کلام نیست. وزارت محترم ارتباطات گفتار‌ها را به عمل تبدیل کرده و با کند کردن اینترنت و کاهش عرض باند عملا دسترسی مردم را مسدود کرده و عصبانیت شهروندان هم برایش هیچ اهمیتی ندارد. انصافا باید به دولت سیزدهم برای این اقدام مشعشع تبریک گفت و آن را در کارنامه دولت رییسی به عنوان یکی از معدود کار‌های انجام شده با نمره قابل قبول ثبت کرد!
محمد مهاجری نوشت: وزارت رفاه حدود چهار ماه است وزیر ندارد. کدام کارش لنگ شده؟ از این بالاتر، مگر آنجا کاری هم انجام میشود که الان لنگ شده باشد؟! امتحان کنید و شش ماه دیگر هم بگذارید آنجا بی وزیر بماند. اگر آب از آب تکان خورد؟
کلینیک مایو ایالات متحده توضیح می‌دهد ماساژ روشی عالی برای کسب آرامش است و حتی به بهبود عضلات دردناک کمک می‌کند. اصطلاح ماساژ به فشار دادن، مالش و حرکات با مهارت بر پوست و بافت‌های ماهیچه‌ای اشاره دارد.
مدیر رصدخانه مهاجرت ایران گفت: ایجاد ظرفیت‌ها و به‌کارگیری سرمایه‌ها مهاجرت را کاهش می‌دهد و یکی از مهمترین دلایل بازگشت اثرگذاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ