نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت اجرای نظام تعرفه گذاری پرستاران گفت: باید به معیشت پرستاران به ویژه پرستاران مراکز درمانی توجه ویژه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور صبح امروز (دوشنبه) در بازدید از رسانه ملی گفت: کار ما در دولت و کار شما در رسانه ملی باز کردن گره‌های ذهنی مردم و به‌ویژه جوانان است.
سفیر چین گفت: باید بگویم طی دو سال گذشته با همکاری‌هایی که بین دو کشور بوجود آمده، توافق نامه‌هایی که صورت گرفته به خوبی توسعه پیدا کرده است.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی خواستار نظارت مجلس بر بازار و توجه به اقتصاد و معیشت مردم شد.
اردبیل- جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز بزرگترین گره‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید به دست سپاه گشوده شود و نگرانی‌های مردم از بابت معیشتی مرتفع شود.
عضو شورای ائتلاف جبهه نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقتصاد کشور را باید از وابستگی به دلار نجات داد، گفت: صدمه دیدن معیشت مردم، سبک زندگی اسلامی ایرانی را نیز مخدوش می‌کند.
عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: مسئله معیشت مردم مسئله‌ای فوری است که حتماً باید فکر عاجلی کرد تا هر چه سریع‌تر خیال مردم راحت شود. مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود و کسانی را هم که رعایت نمی‌کنند، هدایت کنیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید به معیشت آتش‌نشانان و اصلاحات در ساختار پرداخت حقوق و دستمزد آنها و موضوع سختی کار آنها توجه بیشتری شود.
رشت- دولت در کنار توجه به واردات برنج، باید با برنامه ریزی هدفمند، تعریف بسته‌های حمایتی و تسهیل بخشی امور کشاورزی در بخش‌های مختلف از دغدغه‌های کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش حمایت کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه بهبود وضع معیشت مردم از اولویت‌های بودجه سال آینده است، گفت: نگاه دولتمردان به ترمیم حقوق و دستمزد باید بر مبنای دو اصل بهره‌وری و تقویت قدرت خرید مردم متمرکز باشد.
این مرجع تقلید روز چهارشنبه در درس خارج خود در مسجد اعظم قم با تاکید بر رسیدگی به وضعیت معیشت مردم افزود: مردم در شرایط کنونی نیاز به کمک و رسیدگی دارند و با گرانی و سختی معیشت روبرو هستند، امروز آنچه مهم است مردم هستند و باید مسئولان امر به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس هم روی اشتغال و هم معیشت مردم حساس است و باید مابقی منابع اشتغال زایی در ادامه سال تخصیص یابد.
رئیس مجلس گفت: در تدوین و اجرای برنامه هفتم تمامی موضوعات کشور باید خانواده محور باشد و سیاست‌های آموزشی و تربیتی با نگاه به خانواده، تدوین شود و مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم مینو دشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت حقوق و معیشت پرسنل نیروی انتظامی مناسب نیست و دولت و مجلس باید در قانون بودجه، توجه بیشتری به این قشر کنند.
محسنی‌اژه‌ای یزد را از قطب‌های اقتصادی کشور نیز خواند و گفت: مسئله تولید و سرمایه‌گذاری و قراردادها باید مورد اهمیت قرار گیرد و از آن‌جایی که کشور در جنگ اقتصادی است و مسئله اول و مهم کشور است، اگر به آن اهتمام جدی شود می‌تواند مانع بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی باشد.
طبیعتاً این دولت اگر بخواهد مردم را از فشار‌های اقتصادی برهاند، باید از سیاست‌هایی که بر مردم فشار وارد می‌کند فاصله بگیرد و اسباب بهبود وضعیت معیشت مردم را فراهم کند؛ چیزی که تاکنون در این یکسال، آمار و واقعیت‌های اقتصادی آنرا نشان نداده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه برخی با مخالفت با برجام در معیشت مردم اختلال به وجود آوردند، یادآور شد: به نظرم این اقدام آنها اشتباه بود. آن کسانی که برجام را آتش زدند و الان دارند آن را احیا می‌کنند، باید به مردم جواب بدهند که چرا این کار را با معیشت مردم کردند؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه برخی با مخالفت با برجام در معیشت مردم اختلال به وجود آوردند، یادآور شد: به نظرم این اقدام آنها اشتباه بود. آن کسانی که برجام را آتش زدند و الان دارند آن را احیا می‌کنند، باید به مردم جواب بدهند که چرا این کار را با معیشت مردم کردند؟
قالیباف گفت: همه قبول داریم که معیشت اولویت ماست و حتما باید برای آن تلاش کنیم. در تلاشیم به حوزه معیشت سروسامان دهیم. اولویت امروز معیشت است، اما ضرورت امروز و اولویت فردای ما، «تربیت» است. نباید در یک معامله سراسر باخت قرار بگیریم به نحوی که «تربیت» را بدهیم و «معیشت» را بگیریم.
اگر این دولت هشت سال در مسند قرار گیرد و حتی بتواند به‌ نوعی مرهمی بر مسئله معیشت مردم بگذارد و درعین‌حال پس از هشت سال کشور را بدحال‌تر تحویل دهد، چه باید کرد.
یک تحلیلگر بازار سرمایه می‌گوید بار رشد بورس بر دوش صنایع سیمانی و خودرویی است.
سامسونگ در سال میلادی جاری ۳۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند کمتری تولید خواهد کرد.
انفجاز گاز در جنوب تهران و سوختگی ۲ جوان
خطیب جمعه اهواز گفت: کسانی که معیشت مردم را هدف قرار داده‌اند باید مانند اراذل و اوباش در خیابان‌ها گردانده شوند
آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با معاون رئیس جمهور گفتند: مسئولین باید علاقمند و دلسوز مردم باشند و در تراز فقیرترین مردم زندگی کنند تا از مشکلات معیشت و گرانی آنها با خبر باشند و در جهت اصلاح بازار و سختی معیشت تلاش کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ