وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در بیمارستان شهید لبافی‌نژاد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی، از پرستاران مجموعه تقدیر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه کشورمان با وزیر بهداشت، کار و رفاه اجتماعی ژاپن دیدار و گفتگو کرد.
لازم است که با آمریکا گفتگو داشته باشیم و اتفاقا اخیرا وزیر خارجه پیشین ایران، دکتر علی اکبر صالحی، این موضوع را مطرح کرد که می‌توانیم تعامل داشته باشیم. ما هم اکنون در وضعیتی قرار داریم که بهتر است خودمان با آمریکا معامله کنیم و جریان واسطه‌گری را قطع کنیم.
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ضریب پشتیبانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مطلوب است و باید این موضوع به ثبات برسد.
لایحه بودجه سال آینده با نقاط قوت و ضعف همراه است. بودجه ای که در موضوعات معیشتی و اقتصادی بیش تر مورد توجه مردم و کارشناسان است. به گونه ای که یکی از چالش های مدنظر، ماندگاری یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ در سال آینده است؛ این در حالی است که رقمی که دولت برای یارانه درنظر گرفته است نسبت به سال قبل بدون تغییر است.
وزیر رفاه، افزایش توانمندی معلولان با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و توجه به اشتغال معلولان را، از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست.
گمانه‌زنی در خصوص تعیین تکلیف اجرای بخشی از قانون بودجه مبنی بر جبران زیان رفاه مصرف‌کننده برای کالا‌های اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی، پس از ماه‌ها وعده از سوی مسئولان، حالا به مرحله آزمایشی در استان هرمزگان رسیده است و به نظر می‌رسد، یارانه نقدی مردم این استان به زودی تبدیل به کالابرگ شود.
گمانه زنی در خصوص تعیین تکلیف اجرای بخشی از قانون بودجه مبنی بر جبران زیان رفاه مصرف‌کننده برای کالا‌های اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی، پس از ماه‌ها وعده از سوی مسئولان، حالا به مرحله آزمایشی در استان هرمزگان رسیده است و به نظر می‌رسد یارانه نقدی مردم این استان به زودی تبدیل به کالابرگ شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقویت و توسعه اورژانس اجتماعی و ایجاد آن در شهرستان‌های فاقد این امکان مورد توجه باشد.
وزیر رفاه گفت: سند آمایش سرزمینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین می‌شود.
صولت مرتضوی در نخستین سفر رسمی خود به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مشهد سفر کرد و مورد استقبال استاندار خراسان رضوی قرار گرفت.
جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود برنامه و صلاحیت سید صولت مرتضوی باباحیدری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی کردند.
در جلسه صحن علنی امروز مجلس بررسی صلاحیت و برنامه‌های صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مجلس پس از استماع سخنان مخالفان و موافقان و همچنین دفاعیات و برنامه‌های مرتضوی با ۱۷۶ رأی، به وی بعنوان دومین وزیر تعاون و کار دولت سیزدهم‌ اعتماد کردند.
محمد مهاجری نوشت: وزارت رفاه حدود چهار ماه است وزیر ندارد. کدام کارش لنگ شده؟ از این بالاتر، مگر آنجا کاری هم انجام میشود که الان لنگ شده باشد؟! امتحان کنید و شش ماه دیگر هم بگذارید آنجا بی وزیر بماند. اگر آب از آب تکان خورد؟
نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا یکشنبه در صحن علنی مجلس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد و سید صولت مرتضوی بلافاصله با حضور در کمیسیون ها مربوطه به تشریح برنامه ها و پاسخ به سوالات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، زاهدی‌وفا به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب شد.
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، زاهدی‌وفا به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب شد.
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، زاهدی‌وفا به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب شد.
وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روز سه شنبه در مجلس حاضر می شود تا از برنامه‌های خود برای کسب رای اعتماد از نمایندگان مردم، دفاع کند.
علی رغم اینکه بر طبق وعده معاون پارلمانی رییس جمهور قرار بر این بود که در روز چهارشنبه وزیر پیشنهادی وزارتخانه تعاون کار رو رفاه اجتماعی معرفی شود برخی خبرگزاری مدعی شدند امروز محمدهادی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت به مجلس معرفی شده است و البته این ادعا از سوی برخی از نمایندگان رد شد.
در این مطلب به بررسی راهکار‌های افزایش باتری گوشی‌های هوشمند می‌پردازیم.
حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پنجمین روز از سال ۱۴۰۱ از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس بازدید نمودند.
اوایل هفته جاری میزان افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی با تاخیری سه ماهه اعلام شد، با این تفاوت که با وجود قانونی مشخص درباره نحوه افزايش مستمری، دولت قائم به اختيار مجری‌گری خود تصميم گرفت. این اقدام دولت اعتراض بازنشستگان را در پی داشت؛ اعتراضاتی که از ابتدای سال و به دنبال تاخير چند روزه و سكوت دولت درباره علت واريز نشدن مستمری فروردين ماه، در تمام استان‌ها آغاز شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ