پزشکان و پرستاران بار مهاجرت بسته اند و شاید بتوان گفت برای اولین بار شاهد جدایی‌ای نادر و بی سابقه در تاریخ وطن هستیم. پزشکان و پرستاران مردم خود را ترک گفته با انگیزه‌های متفاوت به سرزمینی دیگر می روند. داستان این جدایی نادر از وطن را از هر زاویه ای روایت کنیم غم بار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال فراوان سامان تورانیان دیگر بازیکن تازه وارد استقلال هم به صورت قرضی از این باشگاه جدا می شود.
یکی ملی پوش دیگر از تیم تازه وارد لیگ برتر هندبال جدا خواهد شد.
با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
آندره آبودی، وزیر ورزش ایتالیا، می‌گوید جدایی روبرتو مانچینی از تیم ملی ام را متحیر کرد.
روبرتو مانچینی 10 ماه مانده تا شروع یورو 2024 پس از توافق با فدراسیون فوتبال ایتالیا از هدایت تیم ملی کشورش کنار رفت.
اخبار مربوط به جدایی امید حامدی فر از استقلال صحت نداشته و او قرار است امروز نیز در تمرینات حضور یابد.
سرپرست تیم ملی والیبال از جدایی مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال ایران خبر داد و گفت:تیم باشگاهی پاول خواستار بازگشت این مربی شده بود و به همین خاطر به کشورش بازگشت.
دروازه بان فصل گذشته استقلال احتمالا تا اواسط هفته آینده از این تیم جدا خواهد شد
کیلیان امباپه در ملاقات با ناصر الخلیفی اطمینان داده است که این تابستان جدا نخواهد شد و هدفش جدایی رایگان در تابستان بعد است.
نیمار برزیلی بارها علاقه قلبی برای بازگشت به بارسلونا را مطرح کرده اما آبی اناری توان انجام این انتقال را ندارد. اولویت بعدی او انگلیس است که به نظر می‌رسد چند تیم توان پرداخت حق ترانسفر او را دارند.
فرمانداران و استانداران مکلف شده اند، از اعضای هیئت نظارت در شورای تامین در موضوعاتی که به انتخابات برمی‌گردد، دعوت کنند. یعنی در شرایطی که همیشه روال اینگونه تعریف می‌شد که نظارت باید ناظر بر برگزاری انتخابات باشد، این روز‌ها نظارت از شروع انتخابات تا مسائل امنیتی و مسائل اجرایی را پوشش می‌دهد. کار به جایی رسیده است که حتی اگر یک کاندیدا رای بیاورد، بعد‌ها و پیش از اعتبارنامه، شورای نگهبان می‌تواند صلاحیت وی را رد کند.
الهی درد به سر هیچ بنی بشری ننشیند، حتی در دوره‌ای که درد کوچک و بزرگ دوا و درمان دارد، اما یک وقت درد، بی‌دوا و ‌درمان می‌شود، وقتی در عین بودن، نیست. نیست که نیست. از ۱۳ آبان تا هلال‌احمر تا ناصر خسرو تا آن یکی و این یکی، اگر هم باشد به یک تومان و دو تومان نمی‌دهند، انگار که خون پدر دلال‌ها از طلاست که این طور تعداد صفرهای هر قرص و آمپولی را بالا و بالاتر حساب و کتاب می‌کنند. وضعیت دارو خراب است، انگار جایی است میان کما و مراقبت‌های ویژه. بلاتکلیف است. صدای همه را درآورده، اما هنوز همان‌جایی هستیم که قبل‌تر هم بودیم. یعنی همین چندماه پیش که یک قرص و شربت معمولی هم پیدا نمی‌شد.
نادری در نخستین سال پس از بازگشت به آمریکا به استخدام ناسا در آمد؛ جایی که آرزوی بسیاری از ایرانیان به ویژه کودکان و نوجوانان بود و حالا نادری با فعالیت در ناسا تبدیل به یک قهرمان برای آن‌ها شده بود؛ او در مدت ۳۶ سال حضورش در ناسا سمت‌های مختلفی در زمینه‌های فنی و مدیریتی بر عهده گرفت.
محمد نادری مدافع سابق استقلال با انتشار پستی در فضای مجازی از جدایی خود از تیم ترکیه‌ای خبر داد.
مدافع ایرانی تیم آلتای اسپور با انتشار پستی اینستاگرامی به شایعات درباره جدایی خود از لیگ دسته یک ترکیه دامن زد.
سعید نادری با بیان اینکه «تصور نمی‌کند جایی در طول سال‌های فعالیتش به اندازه «عمارت روبرو» از طرف ارگان‌ها و نهاد‌های گوناگون ازجمله اماکن، شهرداری و... پلمب شده باشد»، می‌افزاید: «این وضعیت ماست و تا دلتان بخواهد پلمب شده‌ایم. این در حالی است که «عمارت روبرو» در طول هفت سال گذشته به پاتوق اهالی فرهنگ و هنر تبدیل شده است و هرکسی با هر عقیده و تفکری کنار دیگری بوده و به تبادل ایده، اندیشه، تولید و اجرای تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی پرداخته است.
هشت بازیکن پی اس جی در تابستان به پاریس برمی‌گردند و از حالا ناصر الخلیفی و دیگر مدیران باشگاه برای خلاصی از دست آنها دست به کار شده‌اند.
هشت بازیکن پی اس جی در تابستان به پاریس بر می‌گردند و از حالا ناصر الخلیفی و دیگر مدیران باشگاه برای خلاصی از دست آنها دست به کار شده‌اند.
این ویدئو که جدالی میان شاه کبرا و مار‌های آبی را به تصویر می‌کشد؛ نشان می‌دهد که چگونه شاه کبرا، مار‌های آبی را شکست می‌دهد و این خزنده‌های بی نوا را می‌بلعد.
نادر محمدی بار دیگر در ورزشگاه آزادی با اوت دستی های بلند خود به چشم آمد.
پیش‌بینی می‌شود قسمت بعدی به زودی در ۲۴ آوریل از راه برسد؛ جایی که یک بخش ۴۰ درجه با دیدن مریخ، زهره، اورانوس و عطارد در کنار هم قرار می‌گیرد.
سرهنگ «نادر مرادی» گفت: «طی چند سال اخیر علی‌رغم برخورد‌های سفت و سخت پلیس با اتوبار‌های جعلی متاسفانه آمار این اتو بار‌ها به طور قارچ گونه‌ای در حال افزایش است. برخی از افراد با خرید یا اجاره یک دستگاه کامیونت و استفاده از کارگران روزمزد اقدام به جابه جایی اسباب منزل می‌کنند.»
ناصر الخلیفی، رییس پاری سن ژرمن، تمام شایعات مربوط به جدایی‌اش از این باشگاه را تکذیب کرد.
[سرهنگ]جواد نوروزبیگی فعالیتش در سینما را به عنوان ناظر نظامی و فرد تامین‌کننده تدارکات نظامی در پروژه‌های سینمایی کارش را با ابراهیم حاتمی‌کیا و‌ منوچهر محمدی آغاز کرد، او در سال‌های بعد با قرار گرفتن در کنار مجید مجیدی و فعالیت در پروژه‌های این فیلمساز، زمینه‌های رشد خود را فراهم کرد، نوروزبیگی پس از چند سال‌ و از یک جایی به بعد، این توان بالقوه را در خود دید که از سایه مجیدی بیرون بیاید و به صورت مستقل وارد حوزه تولید فیلم و سریال شود... «برادران لیلا» را می‌توان نمونه خاصی از پروژه‌های سخت جواد نوروزبیگی دانست و شاید اگر بودجه نسبتاً بالای «برادران لیلا» نبود (برخی شنیده‌ها از بودجه ۳۲ میلیارد تومانی این فیلم حکایت دارد)، هیچ تهیه‌کننده‌ای اجازه ساخت این فیلم را به خود نمی‌داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ