بازدید از مجموعه برج میلاد همزمان با ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) برای پرستاران رایگان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور از بازدید رایگان موزه‌ها، بناهای تاریخی، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور از بازدید رایگان موزه‌ها، بنا‌های تاریخی، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی بازدید از موزه سینما در تاریخ پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ رایگان اعلام شد.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از بازدید رایگان موزه‌های شهرداری تهران در روز ۲۸ اردیبهشت؛ روز جهانی موزه‌ها خبر داد.
بازدید رایگان موزه‌ها برای معلمان و اساتید
تمامی معلمان، آموزگاران و اساتید دانشگاه روز ۱۲ اردیبهشت‌ با ارائه کارت شناسایی می‌توانند از موزه‌ها و کاخ موزه‌های کل کشور به صورت رایگان بازدید کنند.
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی از رایگان بودن بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی هم‌زمان با فرارسیدن ۱۳ رجب و روز پدر خبر داد.
بازدید از برج میلاد تهران برای آتش‌نشانان همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان شهرداری تهران در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی ماه رایگان است.
مدیرکل موزه‌ها گفت: بازدید از موزه‌ها و کاخ موزه‌های شهر تهران برای آتش‌نشانان و خانواده آن‌ها در روز جمعه ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ رایگان می‌شود.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه،واحد بازدید و گردشگری مجموعه برج میلاد تهران تعطیل است.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد که به مناسبت روز زن، بانوان می‌توانند بازدید رایگان از برج میلاد داشته باشند.
بازدید از موزه‌ها فردا رایگان است
مشهد ـ رئیس گروه موزه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: هم‎زمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی زیر نظر این اداره‌کل رایگان است.
به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سیزدهم دی ماه، بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رایگان شد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: تا سه سال دیگر و در فازهای بعدی بازآفرینی ادامه خواهد داشت.
همزمان با روز جهانی معلولان بازدید این گروه از شهروندان، در روز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ از برج میلاد رایگان اعلام شد.
همزمان با روز جهانی معلولان بازدید این گروه از شهروندان، در روز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ از برج میلاد رایگان اعلام شد.
بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شهر تهران به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج از تاریخ ۲۹ آبان تا ۵ آذر رایگان است.
یک محقق فوتبال در قطر تمام بلیت‌های جام جهانی از ۱۹۳۰ تا ۲۰۱۸ را جمع آوری کرده است.
بازدید رایگان کودکان از برج میلاد در هفته ملی کودک
روابط عمومی برج میلاد اعلام‌کرد که همزمان با هفته ملی کودک و ولادت پیامبر اکرم (ص)، بازدید برای کودکان در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ مهرماه از برج میلاد رایگان است.
شهردار منطقه ۹ گفت: خانواده‌ها می‌توانند به همراه کودکان خود از ساعت ۹تا ۱۷ روز‌های ۱۶ لغایت ۲۲ مهر ماه به صورت رایگان از برج آزادی بازدید کنند.
شهردار منطقه ۹ از میزبانی رایگان مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برای خانواده‌ها همراه کودکانشان به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک خبر داد.
بازدید کودکان از برج آزادی ۷ روز رایگان شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ