نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: درد امروز پرستاران صرفاً فقر نیست، بلکه اعتراض آنها به تبعیض است و اینکه چرا شایسته‌سالاری مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز فردی رییس جمهور و نفر دوم کشور و رییس قوه مجریه است که با درد یتیمی بزرگ شده است و تصور نکنید نمی‌دانند.
پپ گواردیولا یکی از مهمان‌های ویژه مسابقه امروز فرمول یک در انگلیس بود و رقابت ماشین‌ها را از نزدیک تماشا کرد.
سال‌های زیادی از زمانی که به اسماعیل‌نژاد می‌گفتند «قدت کوتاه است، به درد دویدن نمی‌خوری» می‌گذرد اما او امروز رکورددار دوی سرعت در ایران است و رویای کسب مدال‌ المپیک را در سر می‌پروراند.
همشهری آنلاین نوشت: سنگ کلیه معمولا باعث درد در پھلوی راست یا چپ بدن می‌شود و بسیار ناراحت کننده است. یکی از روش‌‎‎های سنتی دفع سنگ از گذشته تا امروز جوشاندن هندوانه بوده است.یکی از روش‌های سنتی در درمان سنگ کلیه نوشیدن هندوانه پخته است.
سنگ کلیه معمولا باعث درد در پھلوی راست یا چپ بدن می‌شود و بسیار ناراحت کننده است. یکی از روش‌‎‎های سنتی دفع سنگ از گذشته تا امروز جوشاندن هندوانه بوده است.
شیخ حسین انصاریان تصریح کرد: برخی از ما آخوند‌ها برای صد سال پیش هستیم یعنی به درد امروز نمی‌خوریم، برخی منبر‌های ما برای ۲۰۰ سال پیش است و جامعه را درمان نمی‌کند.
میامی- امام جمعه میامی گفت: یکی از مشکلات امروز کشورمان این است که مسئولان، درد دل کارگران را درک نمی کنند در حالی که کارگر، ستون فقرات کشورمان محسوب می‌شوند.
میامی- امام جمعه میامی گفت: یکی از مشکلات امروز کشورمان این است که مسئولان، درد دل کارگران را نمی‌فهمند در حالی که کارگر، ستون فقرات کشورمان محسوب می‌شوند.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در جهان از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود، وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا سه ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در دنیا از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا ۳ ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
نیمار بازهم مصدوم شد و ادامه فصل را از دست خواهد داد تا پی اس جی را در حساس‌ترین مقطع فصل تنها بگذارد. تیتر امروز اکیپ به همین قضیه اختصاص دارد.
هافبک استقلال در تمرین امروز هم به صورت اختصاصی کار کرد تا مشخص شود هنوز بهبود پیدا نکرده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید کشورهای غربی تا به امروز به نام کمک به اوکراین، میلیاردها دلار سلاح به این کشور ارسال کرده اند.
کاپیتان اول پرسپولیس امروز در شرایطی تمرینات خود را با این تیم دنبال کرد که همچنان احساس درد داشت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: وزیر صمت: خبری از قیمت های عجیب و غریب نیست/ فارس: کاهش ۹۰۰ تومانی قیمت ارز آزاد در چند ساعت /معاون رئیس جمهور: افزایش حقوق کارمندان پلکانی است! /«روضه» مداح معروف به دلیل «مشکل امنیتی» تعطیل شد ... را می‌خوانید.
پیش از حوادث اخیر، جنبش «می‌تو» با حمله به سینمای ایران شروع شد. تهمت‌هایی زده شد اما دفاعی از سینماگران نشد. بیانیه «تفنگت را زمین بگذار» امضا شد، بیانیه سیاسی بود و ربطی به سینما نداشت. از دوستانم در صنف سوال کردم و اشاره کردم ما حزب سیاسی نیستیم. ما فراتر از احزاب و رویدادهای سینمایی هستیم. آنچه امروز رخ داده ادامه حوادثی است که پشت سرگذاشتیم. بیانیه نوشتن درمان درد سینمای ایران نیست. مشکلات معیشت و اقتصادی عده‌ بسیاری از سینماگران نباید دستاویز بازی‌های سیاسی شود.
پیش از حوادث اخیر، جنبش «می‌تو» با حمله به سینمای ایران شروع شد. تهمت‌هایی زده شد اما دفاعی از سینماگران نشد. بیانیه «تفنگت را زمین بگذار» امضا شد، بیانیه سیاسی بود و ربطی به سینما نداشت. از دوستانم در صنف سوال کردم و اشاره کردم ما حزب سیاسی نیستیم. ما فراتر از احزاب و رویدادهای سینمایی هستیم. آنچه امروز رخ داده ادامه حوادثی است که پشت سرگذاشتیم. بیانیه نوشتن درمان درد سینمای ایران نیست. مشکلات معیشت و اقتصادی عده‌ بسیاری از سینماگران نباید دستاویز بازی‌های سیاسی شود.
مدافع ملی‌پوش استقلال در تمرین امروز به صورت اختصاصی کار کرد تا مشخص شود هنوز احساس درد می‌کند.
مهدی قایدی که روز گذشته با آبی‌پوشان تمرین نکرده بود و احساس درد داشت، امروز بدون مشکل تمرین کرد.
تصمیم عجیب کمک داور بازی امروز تراکتور و ملوان، صحنه مشابه دیدار شب گذشته تاتنهام و اسپورتینگ را خلق کرد.
علت کم بازی کردن امیرحسین اسفندیار در بازی امروز اورال کمر درد او بوده است.
آیت الله جوادی آملی با اشاره به انواع تبلیغ بیان داشتند: تبلیغ یک زمان در قالب سخنرانی است، این اثر خودش را دارد؛ یک زمان تبلیغ عملی است. اگر به درد مردم برسیم تبلیغ عملی کردیم و این مؤثرتر است.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه نسل بانشاطی می‌خواهیم گفت: نسلی که منزوی و دور از مسائل اجتماعی است به درد نمی‌خورد؛ تا امروز هم انقلاب اسلامی بر دوش کسانی بوده است که تحول خواه و با نشاط بودند.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی امروز در حضور همتای آمریکایی خود، با انتقاد از تبعیض موجود در عرصه بین‌المللی تأکید کرد که درد و رنج‌های مردم فلسطین نادیده گرفته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ