معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمام پرستاران کشور تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امنیت پاکستان را امنیت خودمان می‌دانیم و با گسترش تعاملات، همکاری‌ها و اقدامات مشترک و هم افزا به حیات گروهک‌های تروریستی پایان خواهیم داد.
در دیدار وزیر بهداشت عراق با رئیس هلال‌احمر ایران در مورد صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در عراق برای ایام اربعین توافق شد.
آنطور که عباس عبادی، معاون وزارت بهداشت گفته، قرار است امسال ۱۲ هزار پرستار استخدام شود. اما این تعداد استخدام چقدر از تعداد کمبود نیروی انسانی مورد نیاز را برطرف می‌کند؟
فیلمی از شب زلزله در ترکیه، نشان می دهد که چگونه دو پرستار شجاع به جای فرار به بخش مراقبت از نوزادان در بیمارستان غازیانتپ دویدند تا از سقوط انکوباتورهای نوزاد جلوگیری کنند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر بزرگترین ظلم را در حق زنان کرد، به این صورت که آزادی حیوانی را در زنان علم کردند تا آزادی انسانی و حیات طیبه او را سلب کنند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، وزیر نفت را موظف به ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و وزیر کشور را مامور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک کرد.اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: لیسانسه‌های پرستاری و مامایی که در دوران شیوع کرونا زحمت کشیدند اما پس از پایان طرح برکنار شدند، باید اعاده به کار شوند.
با نزدیک شدن به سال نو میلادی، انگلیس با موجی از اعتصابات مواجه شده است؛ از اعتصاب کارمندان راه‌آهن و کارگران اداره پست گرفته تا پرستارانی که به دلیل نارضایتی از میزان دستمزدشان به این اعتصابات پیوسته‌اند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در بیمارستان شهید لبافی‌نژاد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی، از پرستاران مجموعه تقدیر کرد.
ملیسا های‌اسمیت زمانی که ربوده شده یک سال بیشتر نداشت. در آن زمان مادرش که در یک رستوران مشغول به‌کار بود، تصمیم گرفت برای مراقبت از دختر یک‌ساله‌اش پرستار بچه استخدام کند. او ۵۰سال پیش در یک روزنامه محلی آگهی استخدام پرستار بچه منتشر کرد و کمی بعد زنی با او تماس گرفت. این زن می‌گفت که در خانه‌اش که حیاط بزرگی دارد از چند کودک نگهداری می‌کند و می‌تواند در کنار آن‌ها از ملیسا هم مراقبت کند.
دبیر شورای نگهبان گفت: حقیقتاً پرستاران در روزهای سخت در کنار مردم ایران بوده‌اند و از بار مصیبت‌های آنها کاسته‌اند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت اجرای نظام تعرفه گذاری پرستاران گفت: باید به معیشت پرستاران به ویژه پرستاران مراکز درمانی توجه ویژه شود.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا پیش از همه، سراغ پرستاران برود و آنان را به همراهی با خود تحریک کند، زیرا رسالت پرستاری، حیات بخشی به جامعه است.
بازدید از مجموعه برج میلاد همزمان با ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) برای پرستاران رایگان شد.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: درد امروز پرستاران صرفاً فقر نیست، بلکه اعتراض آنها به تبعیض است و اینکه چرا شایسته‌سالاری مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه پیش‌بینی شده بود، ولی هر پیش‌بینی معلوم نیست منجر به پیشگیری شود چرا که تهاجم دشمن سنگین است. آمریکا و اسرائیل مرگ و حیات خود را در سرانجام این ناآرامی‌ها می‌بینند.
نارضایتی پرستاران انگلیسی موجب شده تا آنها نیز در تدارک یک اعتصاب گسترده در این کشور باشند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه امنیت مردم مرزنشین برای ما مهم است و منافع حیاتی و اقتصادی برای ما مهم بوده و جزو خط قرمز است، گفت: امروز عملا اخطار دادیم که حضور نیروهای مسلح در منطقه مرزنشین حاکی از این اهمیت می‌باشد.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
به گفته دبیر کل خانه پرستار ایران تربیت پرستار خارج از دانشکده‌های پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در مجتمع‌های عالی سلامت سبب به خطر افتادن سلامتی مردم و بیماران می‌شود. احداث مجتمع‌های عالی سلامت در حالی است که ۱۰۰ هزار نیروی پرستار بیکار در کشور داریم.
فیلمی با عنوان وداع پرستاران بیمارستان کسری با مهسا امینی در فضای مجازی منتشر شده درحالی که این فیلم متعلق به وداع پرستاران بیمارستانی در ارومیه با یک بیمار مرگ مغزی است.
علیرضا شهرداری؛ تیمارگر حیات وحش و پرستار «پیروز» در صفحه خود در فضای مجازی از افزایش وزن پیروز خبر داد و عکسی را منتشر کرد که وزن پیروز را ۵.۱۶ کیلوگرم نشان می‌دهد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: راه جلوگیری از افزایش مهاجرت پرستاران برآورده کردن خواسته‌های منطقی این قشر است.
رئیس قوه قضاییه در خصوص مهاجرت پرستاران گفت: باید با سلسله اقدامات و راهکارهایی در راستای حمایت از پرستاران، جلوی این قضیه گرفته شود و در این جهت، دولت سیزدهم نیز درصدد رفع تبعیض‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ