سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: آتش سوزی در یک انبار کالا واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران تهران حادثه آفرید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، یک انبار نفتی در یکی از شهرهای روسیه دچار حریق شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حریق نیمه سنگین بود و مهار آتش بیش از یک ساعت طول کشید. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
گناوه- یک انبار آرایشی و بهداشتی در بازار تجاری گناوه روز پنج شنبه دچار آتش سوزی شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و جزئیات اطلاع رسانی خواهد شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. معاون سازمان اورژانس کشور هم گفته که حریق انبار چسب سه مصدوم داشته است.
مهدی رضایی اظهار کرد: عصر امروز ۱۴ خردادماه طی گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی در خیابان الزهرا مشهد و آتش گرفتن یک انبار لوازم خانگی نیرو‌های آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
ملکی درباره اینکه خلاء‌های ایمنی این انبار چه بوده است، گفت: در گزارش‌های آتش‌نشانی موجود است که نسبت به سیستم‌های اعلام و اطفای حریق تذکراتی داده شده بود. درباره مقاوم سازی سازه‌ها، اصلاح نوع چیدمان انبار و... هم اخطار و تذکر صادر شده بود، اما توجهی به آن نشد تا اینکه در نتیجه این بی‌توجهی‌ها یک انبار در آتش سوخت و جان‌های بسیاری به خطر افتاد.
حادثه حریق در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران، ۸ مصدوم داشته که یک نفر آنها از نیروهای آتش نشانی بوده است.
جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز حادثه آتش‌سوزی یک انبار در میدان رازی به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت آتش سوزی ماموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت در جنوب تهران خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار موتور و دوچرخه خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار موتور و دوچرخه خبر داد.
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار موتور و دوچرخه خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از یک مورد آتش سوزی در انبار مواد غذایی در خیابان مولوی خبر داد
ری- انبار و کارگاه یک هزار و ۵۰۰ متر مربعی مواد شیمیایی در جنوب تهران در آتش سوخت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی یک انبار ظروف بلور در جاده ورامین خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک ساختمان هفت طبقه تجاری_ انباری که کاربری اصلی آن در زمینه تولید و فروش پارچه‌های رویه کفش و مصنوعات چرمی بوده در طبقه همکف ۲ مغازه در کنار یکدیگر به وسعت ۳۰ متر دچار آتش سوزی شده است.
مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب در انبار یک کارخانه تولید لوازم فلزی در جاده قدیم قوچان در حال انجام است.
شامگاه گذشته (دوشنبه) یک مجتمع صنعتی در شمال فرانسه که در آن انبار باتری های لیتیومی نیز قرار داشت، در آتش سوخت و علاوه بر شنیده شدن صداهای انفجار متوالی، شعله های آتش به آسمان زبانه کشید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۱ دقیقه بامداد امروز جمعه یک مورد آتش سوزی انبار مواد شیمیایی در شهرستان پردیس، شهرک صنعتی خرمدشت به آتش نشانی تهران اطلاع داده شد. وی ادامه داد: با وجود اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود؛ اما ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودرو حامل کف به محل اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات ۱۵ نفر در جریان آتش‌سوزی یک انبار در خیابان قلمستان خبر داد و گفت: در حال حاضر تخلیه دود نیز انجام و محل تحویل کارشناسان شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به وقوع حریق در یک انبار در محدوده خیابان خیام از انجام شعله‌زنی اولیه خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از اعزام چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل وقوع حریق در محدوده خیابان خیام خبر داد.
به دنبال برخورد صاعقه به تأسیسات انبار نفت در استان «ماتانزاس» کوبا، آتش سوزی گسترده ای روی داد و بر اثر آن ۶۷ نفر زخمی و ۱۷ تَن نیز مفقود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ