مهدی رضایی اظهار کرد: عصر امروز ۱۴ خردادماه طی گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی در خیابان الزهرا مشهد و آتش گرفتن یک انبار لوازم خانگی نیرو‌های آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با تلاش مأموران این پلیس بیش از ۲۴ هزار عدد لوازم آشپرخانه قاچاق به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال در ۴ باب سوله یک انبار کالا در جنوب تهران کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷ هزار انواع لوازم تفریحی آبی خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از یک انبار کالا در شورآباد خبر داد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دو سال گذشته و از میان ۱۶۵ زن به قتل رسیده، ۴۱ زن در استان تهران کشته شده‌اند؛ بیخ گوش پایتخت. لازم به تأکید است که این آمار صرفا مبتنی بر «زن‌کشی» به تعبیر صریح آن رسانه‌های رسمی است و موارد متعدد خودکشی زنان که برخی از آن‌ها به اجبار خانواده انجام شده و برخی برای فرار و خلاصی از خشونت خانگی، کودک‌همسری و… به هیچ عنوان لحاظ نشده است.
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، یک انبار نفتی در یکی از شهرهای روسیه دچار حریق شد.
گناوه- یک انبار آرایشی و بهداشتی در بازار تجاری گناوه روز پنج شنبه دچار آتش سوزی شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار انواع لوازم خانگی در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: ۵۰ میلیارد ریال ارزش کالاهای مکشوفه و احتکار شده در این انبار برآورد می شود.
سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران جزئیات وقوع حریق یک انبار در خیابان سعدی شمالی را تشریح کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰۰ هزار قلم انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش ۳۸ میلیارد ریال از یک انبار کالا در شورآباد خبر داد.
حادثه حریق در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران، ۸ مصدوم داشته که یک نفر آنها از نیروهای آتش نشانی بوده است.
جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز حادثه آتش‌سوزی یک انبار در میدان رازی به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت آتش سوزی ماموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت در جنوب تهران خبر داد.
جانشین انتظامی استان سمنان از کشف احتکار انواع لوازم خانگی از یک انبار به ارزش ۹ میلیارد ریال در شهرستان شاهرود خبر داد.
مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب در انبار یک کارخانه تولید لوازم فلزی در جاده قدیم قوچان در حال انجام است.
وقوع حریق گسترده در یک انبار در شیکاگو واقع در آمریکا گزارش شده است.
ارتش روسیه یک انبار بزرگ سلاح و مواد منفجره را در زیرزمین خانه شخصی یک ژنرال اوکراینی کشف کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۱ دقیقه بامداد امروز جمعه یک مورد آتش سوزی انبار مواد شیمیایی در شهرستان پردیس، شهرک صنعتی خرمدشت به آتش نشانی تهران اطلاع داده شد. وی ادامه داد: با وجود اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود؛ اما ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودرو حامل کف به محل اعزام شدند.
معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف تعدادی بسته سرم در یک انبار شخصی خبر داد.
وزارت دفاع ازبکستان از وقوع انفجار در یک انبار متعلق به یک یگان نظامی در منطقه سیرداریا در این کشور خبر داد.
وزارت دفاع ازبکستان از وقوع انفجار در یک انبار متعلق به یک یگان نظامی در منطقه سیرداریا در این کشور خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر در اثر وقوع حریق در یک انبار واقع در میدان نوبنیاد خبر داد و گفت: دو نفر از آتش‌نشانان در جریان این عملیات مصدوم و تحویل اورژانس داده شدند.
یک انبار در نزدیکی شهر لس آنجلس در آمریکا طعمه حریق گسترده ای شد و چندین خودرو آتش نشانی و چندین آتش نشان در امر اطفای حریق مشارکت کردند.
در پی اصابت صاعقه به یک انبار نفتی در شهر ماتانزانس کوبا ده‌ها نفر مفقود و زخمی شدند.
به دنبال برخورد صاعقه به تأسیسات انبار نفت در استان «ماتانزاس» کوبا، آتش سوزی گسترده ای روی داد و بر اثر آن ۶۷ نفر زخمی و ۱۷ تَن نیز مفقود شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: آتش سوزی در یک انبار کالا واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران تهران حادثه آفرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ