شامگاه گذشته (دوشنبه) یک مجتمع صنعتی در شمال فرانسه که در آن انبار باتری های لیتیومی نیز قرار داشت، در آتش سوخت و علاوه بر شنیده شدن صداهای انفجار متوالی، شعله های آتش به آسمان زبانه کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی آتش سوزی بزرگ در یک کشتی باری در دریای شمال در سواحل هلند یک نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند.
فرهادی گفت: کانون حریق طبقه منفی چهار و در قسمت موتورخانه این هتل بود که با تلاش آتش نشانان در مجموع ۵۰ نفر از مسافران و ۵۰ نفر از خدمه این هتل که در طبقات بالایی گرفتار دود ناشی از آتش سوزی شده بودند، تخلیه و به مکان امن منتقل شدند.
آتش سوزی در یک ون مسافربری در شرق پاکستان باعث کشته شدن ۷ نفر از جمله دو کودک شد
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین اعلام شد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی آتش سوزی ساختمان پنج طبقه در شیراز سه نفر فوت و پنج نفر دچار مصدومیت شدید شدند. منبع: ایسنا
مقامات دریایی مالزی اعلام کردند در جستجوی سه خدمه مفقود شده از یک نفتکش ۲۶ ساله هستند که روز دوشنبه در آبهای ساحل جنوبی دچار حریق شد.
مقامات دریایی مالزی اعلام کردند در جستجوی سه خدمه مفقود شده از یک نفتکش ۲۶ ساله هستند که روز دوشنبه در آبهای ساحل جنوبی دچار حریق شد.
مقامات پاکستانی روز پنجشنبه اعلام کردند؛ در پی آتش گرفتن یک واگن در یک قطار مسافربری در حال حرکت در جنوب پاکستان، حداقل ۷ نفر کشته شدند.
در پی آتش‌سوزی در یک رستوران ایتالیایی در مادرید پایتخت اسپانیا، دو نفر کشته و ۱۲ نفر زخمی شدند که حال شش نفر از آنها وخیم است.
بر اثر آتش‌سوزی مهیب در یک ساختمان مسکونی در بخش قدیمی دبی در امارات، ۱۶ نفر کشته و ۹ تَن زخمی شدند که بیشتر آنها کارگر هستند.
بر اثر آتش‌سوزی مهیب در یک ساختمان مسکونی در بخش قدیمی دبی در امارات، 16 نفر کشته و 9 تَن زخمی شدند که بیشتر آنها کارگر هستند.
صدها نفر از مردم کره جنوبی مجبور به تخلیه خانه هایشان به خاطر آتش سوزی شدند که بخش هایی از یک شهر ساحلی شرقی را سوزاند و ده ها خانه را ویران کرد.
ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم شدید یا فوتی نداشت، اما خسارات به جا مانده از آن زیادبود، گفت: متاسفانه بارها تاکید شده که جای واحدهایی صنفی با کاربری کپسول‌های گاز، اکسیژن و ... در بافت شهری نیست و باید به خارج از شهر منتقل شود.
سید جلال ملکی گفت: محل آتش سوزی در یک ساختمان تجاری و اداری هفت طبقه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ماموران سه ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه در خیابان بهار حوالی طالقانی اعزام شدند.
اهواز - سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در بندر ماهشهر و مصدوم شدن هشت نفر در این حادثه خبر داد.
منابع محلی در اربیل عراق از آتش سوزی گسترده در یک بازار تجاری خبرداد.
منابع خبری اعلام کردند که در پی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در نزدیکی شهر لیون فرانسه دستکم ۱۰ تن از جمله پنج کودک جان خود را از دست دادند.
در پی آتش سوزی و انفجار در یک پالایشگاه نفت در جنوب شرقی سیبری، دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
منابع عراقی اعلام کردند که بر اثر وقوع آتش سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری در مرکز بغداد، دست کم ۲۰ نفر زخمی شدند.
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با راننده و سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص تعادل خود را از دست داده و در محل واژگون شده که بلافاصله منجر به آتش سوزی شدید خودرو شد. متأسّفانه بر اثر این سانحه راننده مرد خودرو بهمراه دو سرنشین که یک نفر مرد و یک نفر زن بودند بعلت شدت سوختگی در دم جان باختند
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با تشریح جزئیات وقوع حریق در زندان اوین گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان یک دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.
ایلام-رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی آتش سوزی برای یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی ماموران پلیس راه ایلام ناجی مسافران این اتوبوس شدند.
تصادف زنجیره‌ای شدید یک تریلی با چند خودرو در روسیه باعث آتش سوزی شدید شد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
به دنبال برخورد صاعقه به تأسیسات انبار نفت در استان «ماتانزاس» کوبا، آتش سوزی گسترده ای روی داد و بر اثر آن ۶۷ نفر زخمی و ۱۷ تَن نیز مفقود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ