بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، یک انبار نفتی در یکی از شهرهای روسیه دچار حریق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک گاراژ و تعمیرگاه خودرو در شرق تهران خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در پشت بام یک ساختمان دوطبقه - که طبقه زیرین آن باشگاه بانوان بود - وسایلی مثل چوب، تخته و از این قبیل وسایل وجود داشت و این وسایل دچار حریق شده بود، خوشبختانه آتش‌نشانان سریعا حریق را اطفا کردند.
خودروی رییس هیئت فوتبال شهرستان ساوه در استان مرکزی به آتش کشیده شد.
آتش سوزی گسترده در یک ساختمان ۳۶ طبقه در شمال امارات متحده عربی رخ داد. آتش سوزی بیشتر آسمان خراش را فرا گرفت، اما تعداد قربانیان هنوز مشخص نیستند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حریق نیمه سنگین بود و مهار آتش بیش از یک ساعت طول کشید. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و جزئیات اطلاع رسانی خواهد شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. معاون سازمان اورژانس کشور هم گفته که حریق انبار چسب سه مصدوم داشته است.
مهدی رضایی اظهار کرد: عصر امروز ۱۴ خردادماه طی گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی در خیابان الزهرا مشهد و آتش گرفتن یک انبار لوازم خانگی نیرو‌های آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز حادثه آتش‌سوزی یک انبار در میدان رازی به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت آتش سوزی ماموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
ری- انبار و کارگاه یک هزار و ۵۰۰ متر مربعی مواد شیمیایی در جنوب تهران در آتش سوخت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی یک انبار ظروف بلور در جاده ورامین خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک ساختمان هفت طبقه تجاری_ انباری که کاربری اصلی آن در زمینه تولید و فروش پارچه‌های رویه کفش و مصنوعات چرمی بوده در طبقه همکف ۲ مغازه در کنار یکدیگر به وسعت ۳۰ متر دچار آتش سوزی شده است.
مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب در انبار یک کارخانه تولید لوازم فلزی در جاده قدیم قوچان در حال انجام است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: خوشبختانه مسافران تخلیه شده بودند و هیچ مورد مصدومیت برای مسافران ایجاد نشده بود. آتش سریعا خاموش و اتوبوس توسط عوامل شرکت واحد به محل امنی منتقل شد.
ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم شدید یا فوتی نداشت، اما خسارات به جا مانده از آن زیادبود، گفت: متاسفانه بارها تاکید شده که جای واحدهایی صنفی با کاربری کپسول‌های گاز، اکسیژن و ... در بافت شهری نیست و باید به خارج از شهر منتقل شود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ عاشق زخمی!/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ سرقت ۳ میلیاردی مسئول پمپ بنزین/ سارقان، موبایل‌های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می‌فروختند/ دستگیری دانش‌آموز مسلح کرمانی/ یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین/ رقص مرگ با آهنگ شیطانی/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه مسقف در کمربندی دوم شهر ری خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.
مرادی‌پور با بیان اینکه امدادگران پس از پایان امدادرسانی به حادثه دیدگان به ماموریت خود خاتمه دادند، درباره چرایی وقوع این حادثه نیز گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه بررسی و اعلام خواهد شد.
تصاویری از آتش‌سوزی در مرکز خرید لونت استانبول را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات ۱۵ نفر در جریان آتش‌سوزی یک انبار در خیابان قلمستان خبر داد و گفت: در حال حاضر تخلیه دود نیز انجام و محل تحویل کارشناسان شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ یک نفر در اثر آتش‌سوزی یک ساختمان در محدوده اشرفی اصفهانی خبر داد و گفت: ۱۵ نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.
آتش سوزی در یک برج مسکونی در منطقه کادیکوی استانبول رخ داد که بلافاصله عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان انجام شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به وقوع حریق در یک انبار در محدوده خیابان خیام از انجام شعله‌زنی اولیه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ