سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و جزئیات اطلاع رسانی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود از حریق گسترده در یکی از واحد‌های تولیدی این شهرستان خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد.
دود سیاهی ناشی از آتش گرفتن مخازن احتمالی قیر در این محدوده به هوا بر می خیزد.واحدهای مختلفی از آتش نشانی صنایع مستقر در غرب بندرعباس به منطقه آتش سوزی رسیده اند و مهار آتش سوزی آغاز شده است.
ملکی با بیان اینکه آتش کاملا در این واحد مسکونی شعله ور بود، گفت: آتش نشانان همزمان با عملیات مهار مشغول عملیات جستجو شدند که در قسمت اتاق خواب با وضعیت کاملا سوخته یک مرد جوان حدود ۲۲ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد در این حادثه جان باخته است.
ساعتی قبل؛ آتش سوزی در شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شهرستان شوش استان خوزستان را ببینید.
سرپرست هلال‌احمر آذربایجان‌غربی: حوالی ساعت ۲۲ امشب آتش‌سوزی گسترده در بازار امینِ نقده گزارش شد و ۴ تیم امدادی به محل حادثه رفتند. الان آتش مهار شده و تاکنون حادثه ۲۰ مصدوم داشته امکان افزایش مصدومان وجود دارد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین اعلام شد.
ساختمان وزارت دفاع روسیه در مرکز مسکو ساعت اولیه پنجشنبه دچار آتش سوزی شد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: با اعزام آتش نشانان مشخص شده که آتش در طبقه چهارم این ساختمان روی داده و دود تمام ساختمان را در برگرفته و آتش از یکی از طبقات نیز شعله ور بود.
جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز حادثه آتش‌سوزی یک انبار در میدان رازی به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت آتش سوزی ماموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک ساختمان هفت طبقه تجاری_ انباری که کاربری اصلی آن در زمینه تولید و فروش پارچه‌های رویه کفش و مصنوعات چرمی بوده در طبقه همکف ۲ مغازه در کنار یکدیگر به وسعت ۳۰ متر دچار آتش سوزی شده است.
فرماندار عسلویه با اشاره به اینکه ۵ فروند شناور لنج تجاری در این حادثه حریق شدند گفت: در این حادثه ۴ فروند شناور لنج باری از ۱۰۰ درصد و یک شناور دیگر نیز ۲۵ درصد دچار آتش‌سوزی شد.
کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده قدیم قوچان مشهد صبح امروز، سه شنبه گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.
ساعتی پیش یکی از مخازن شرکت بوتان در محور اهواز- خرمشهر دچار حریق و انفجار شد که با حضور ۱۲۰ آتش نشان عملیات اطفا حریق آغاز شد.
رسانه‌های سعودی شامگاه جمعه و بدون ذکر علت، از وقوع آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شهر «دمام» در شرق عربستان خبر دادند و گفتند آتش‌نشانان ساعات‌ها در تلاش برای اطفای حریق در این شهرک صنعتی بوده‌اند.
آتش‌سوزی گسترده‌ای که از روز گذشته (دوشنبه) در بندر اسکندرون در جنوب شرقی ترکیه آغاز شده، همچنان ادامه دارد.هنوز علت اصلی این حادثه مشخص نیست.
تصاویری از آتش سوزی مهیب برای اتوبوس مدرسه در نیمس فرانسه که خوشبختانه قبل از حادثه تمام دانش آموزان تخلیه شده بودند را ببینید. منبع: خبرگزاری دانشجو
منابع محلی می‌گویند جنگجویان طالبان یک کتابخانه در پنجشیر را آتش زده و مانع مردم برای مهار آتش شده اند.
فیلمی از آتش سوزی یک ساختمان در نزدیکی میدان فردوسی تهران را مشاهده می‌کنید که آتش‌نشان در حال اطفای حریق در این محل هستند.
ویدئویی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به زندان اوین است. اما تاکنون هیچ مقام رسمی توضیحی در این رابطه نداده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تصریح کرد: میدان شادگان در جنوب شرقی اهواز قرار دارد و یک مجتمع تفکیک است که توان تولید آن، روزانه ۱۱۰ هزار بشکه است و آتش سوزی مذکور، هیچگونه تاثیری بر توان تولید از این میدان نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ