سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات ۱۵ نفر در جریان آتش‌سوزی یک انبار در خیابان قلمستان خبر داد و گفت: در حال حاضر تخلیه دود نیز انجام و محل تحویل کارشناسان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاینورد در حضور یک نیمه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل اسپارتا روتردام رسید.
نوری‌قزلجه نماینده مجلس درباره اعلام وصول نشدن استیضاح وحیدی به دلیل رفاقت با قالیباف یا حمایت‌های نهاد‌های خاص از وزیر کشور، به صراحت گفت: «اصلا تصور نمی‌کنم که استیضاحی صورت بگیرد و وزیر کشور با استیضاح عزل بشود. احتمال این استیضاح در مجلس یازدهم بسیار کم است. سبک و سیاق رای نمایندگان و فشار‌هایی که هست را احساس می‌کنیم.»
یادآوری و سفر به دوران گذشته بعضی مواقع می‌تواند انسان‌ها را از مهلکه افسردگی و ناامیدی نجات دهد.
رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: با تلاش مأمور سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، پسربچه ۸ ساله که داخل یک واحد مسکونی گرفتار حریق شده بود، نجات پیدا کرد.
مقایسه‌ی بنچمارک‌های منتسب‌ به A۱۷ Bionic با بنچمارک‌های اختصاصی زومیت، نکات جالبی از قدرت پردازشی آیفون ۱۵ پرو دربر دارد.
نفتکش ایرانی ۶ سرنشین یک لنج حادثه‌دیده را از غرق‌ شدن در خلیج‌فارس نجات داد.
نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران موفق به نجات  6 سرنشین یک لنج حادثه دیده در آب ‌های خلیج فارس شد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برنامه‌ریزی هلال‌احمر برای ارائه خدمات در مراسم اربعین از حضور ۱۵ هزار نیروی عملیاتی در مراسم اربعین خبر داد.
قویدل با بیان اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان از ساعات اولیه حادثه وارد عملیات شدند، تصریح کرد: پیرو دریافت گزارش مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان اردبیل در ساعت ۱۴:۱۵ روز چهارشنبه ۲۴ خرداد مبنی بر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و مفقودی ۵ نفر در روستای میکائیل دره سی شهرستان گرمی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی را آغاز کردند.
اگر مبتدی هستید یکی از بهترین راه‌ها برای شروع یک روتین دویدن و رسیدن به استقامت این است که از دوی آهسته شروع کنید. یعنی با پیاده‌روی تند شروع کنید و وقتی احساس کردید بدنتان گرم شد (معمولاً بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بدن گرم می‌شود)، سعی کنید آهسته با سرعتی که اذیت نشوید و فقط کمی برایتان سخت باشد بدوید.
محسن نژاد، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس تخریب ۱۵ پلاک از بافت تاریخی را تکذیب کرد و گفت: تنها یک خانه آن هم به دلیل خالی از سکنه بودن مورد سرقت قرار گرفته است.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به گزارش سوانح جوی اعم از آب‌گرفتگی، کولاک و برف ۱۵ تا ۲۰ اسفند ماه گفت: به ١١استان امدادرسانی شد.
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
اهواز- عضو کمیته ثبت پرندگان ایران و یکی از اعضای تیم نجات درنای امید گفت: «امید» تک درنای سیبری ایران جز مشهورترین پرندگان جهان است و ۱۵ سال است که تنها مهاجرت می‌کند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آموزش ١٥ هزار امدادگر و نجاتگر تا پایان سال جاری برای تشکیل تیم‌های تخصصی واکنش سریع در شعب و مراکز استان‌ها خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه آتش سوزی از صبح امروز در پایتخت خبر داد و گفت: در یکی از این حادثه‌ها، ۱۵ نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات ۱۰۰ نفر از دل آتش در پی وقوع حریق در یک برج مسکونی ۱۵ طبقه خبر داد.
به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر در داخل برج حضور داشتند که آتش‌نشانان این افراد را به سلامت خارج کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: ساعت ۲:۴۸ بامداد امروز یکشنبه ۱۵ آبان، خبر آتش سوزی در یک برج مسکونی واقع در منطقه ۲۲، خیابان کاج، تقاطع خیابان اقاقیا به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و حریق در برج ۱۵ طبقه‌ای رخ داده بود که پنج طبقه منفی نیز داشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ یک نفر در اثر آتش‌سوزی یک ساختمان در محدوده اشرفی اصفهانی خبر داد و گفت: ۱۵ نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ناوگان خودرویی هلال احمر شامل آمبولانس‌ها و خودروهای نجات با بیش از ۱۵ سال فعالیت، فرسوده شده‌اند.
صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه بازار با هدف تامین مالی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۷.۱۹ عرضه اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام ۱۵ شرکت را آغاز می‌کند. جزییات این عرضه چگونه چیست؟
این حادثه روز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه در سایت پروازی درازنوی کردکوی واقع در استان گلستان و در ارتفاع ۲۳۰۰ متری اتفاق افتاد. آن روز ساعت ۱۱:۳۰، ۳ نفر که از اصفهان برای پرواز با پاراگلایدر به آنجا رفته بودند برای پرواز آماده شدند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در این مدت، بیش از ۱۵ هزار امدادگر و نجات‌گر کادر و داوطلب به مردم کمک رسانی کردند؛ ۱۲ هزار و ۵۲۱ نفر اسکان اضطراری یافتند و سه هزار و ۵۶۹ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند. در مجموع در سیلاب اخیر کشور به ۸۴ هزارو ۵۱۷ نفر امدادرسانی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ