حادثه حریق در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران، ۸ مصدوم داشته که یک نفر آنها از نیروهای آتش نشانی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دلیل انفجارهای سیلو در محل یک تعاونی کشاورزی در ایالت پارانای جنوبی برزیل، ۸ نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.
تهران- رئیس مرکز اورژانس استان تهران از وقوع تصادف زنجیره ای در اتوبان تهران- قم خبر داد و گفت: طی این حادثه هشت نفر مصدوم شدند.
خواف ـ مسئول اورژانس شهرستان خواف گفت: در تصادف زنجیره‌ای جاده بیاس‌آباد-قاسم‌آباد خواف به علت گرد و خاک شدید ۸ مصدوم را بیمارستان کرد.
تربت حیدریه ـ رئیس ادارۀ اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در پی انفجار منزل مسکونی در یکی از خیابان‌های این شهر، ۸ نفر مصدوم شدند.
بنابر اعلام روابط عمومی مرکز اورژانس تهران، در حادثه برخورد دو دستگاه
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی هفته گذشته هشت حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: این حوادث، مصدومیت ۱۹ نفر را رقم زده است.
عصر امروز یک شنبه براثر نشت گاز انفجار مهیبی در منطقۀ ولیعصرِ تبریز رخ داد. براثر این انفجار شیشۀ ساختمان‌های اطراف شکسته و برق این منطقه قطع شده است.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: در مجموع این حوادث هشت نفر مصدوم شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوه دو فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این دو تصادف هشت نفر از مسافران نوروزی مصدوم شدند.
در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران راهیان نور که ساعت ۸:۰۲ امروز (۲۴ اسفندماه) در کیلومتر ۵۰ محور اهواز – شوش رخ داد، ۱۳ نفر مصدوم شدند.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
اهواز - سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در بندر ماهشهر و مصدوم شدن هشت نفر در این حادثه خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت هشت نفر در دو سانحه رانندگی و وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در محور رامهرمز به بهبهان خبر داد.
رئیس مرکز اورژانس تهران، جزئیات حادثه برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در بزرگراه آزادگان را تشریح کرد.
رئیس مرکز اورژانس تهران، جزئیات حادثه برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در بزرگراه آزادگان را تشریح کرد.
یکی از نیرو‌های امدادی حاضر در صحنه گفت: آتش‌سوزی تاکنون هیچ فوتی نداشته و آمار مصدومین نیز تاکنون ۸ نفر است.
سمنان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت اخیر این جمعیت به هشت سانحه ترافیکی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع ۲۴ نفر در تصادفات رانندگی استان مصدوم شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه ۸ مصدوم با تلاش نجاتگران هلال احمر و با استفاده از تجهیزات نجات، رهاسازی شدند، گفت:۲ نفر از مصدومین با آمبولانس‌های هلال احمر و مابقی توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
هشترود- حادثه رانندگی در آذربایجان شرقی در محور مراغه به هشترود هشت نفر مصدوم برجای گذاشت.
در در این حادثه که در ساعت ۸ و ۴ دقیقه صبح امروز در خیابان فاضل نراقی، رخ داد یک مرد ۴۸ ساله و دو خانم ۴۷ و ۱۹ساله مصدوم شدند.
سرهنگ سعید قوهستانی از حادثه واژگونی اتوبوس با ۱۸ سرنشین در محور فیروزآباد- جم حدفاصل دوراهی روستای کی زرین شهرستان فیروزآباد خبر داد و اظهار داشت: در این سانحه ۱۱ نفر مصدوم که ۸ نفر از مصدومان آن به صورت جراحات سطحی و سرپایی مداوا و سه نفر دیگر نیز راهی بیمارستان شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف شدید سواری رنو و نیسان در جاده خاوران و مصدومیت ۸ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.
یک دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو با سه سرنشین از جمله یک کودک پنج ساله به همراه دو مرد جوان در مسیر شرق به غرب جاده خاوران از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه وارد مسیر مخالف شد و با یک دستگاه نیسان باری برخورد کرد.
این حادثه در کیلومتر ۲۵ محور بیرجند به اسدیه رخ داد که با اعلام حادثه ۲ تیم از پایگاه میاباد و ۲ تیم واکنش سریع به عنوان پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ