مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب در انبار یک کارخانه تولید لوازم فلزی در جاده قدیم قوچان در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آتش‌سوزی طبقه فوقانی یک واحد تجاری ۱۶ طبقه در چهار راه طالقانی کرج بدون تلفات جانی اطفا شد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کرج گفت: در این حادثه سه نفر از آتش‌نشان در حین عملیات اطفاء دچار مصدومیت شدند.
مشهد ـ مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد از عملیات آتش نشانان و نجاتگران این سازمان برای مهارحریق مهیب سه منزل مسکونی و کارگاه کفاشی در خیابان ۱۷ شهریور این شهر خبر داد.
مشهد ـ مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد از عملیات آتش نشانان و نجاتگران این سازمان برای مهارحریق مهیب سه منزل مسکونی و کارگاه کفاشی در خیابان ۱۷ شهریور این شهر خبر داد.
­ملکی با بیان اینکه در این عملیات یک آتش نشان مصدوم شد، افزود: ساعت ۷:۳۸ آتش نشانان تهران محل را برای لکه گیری پایانی و بررسی علت حادثه به عوامل آتش نشانی چهاردانگه تحویل دادند.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی سنگین سوله هزار متر مربعی کاغذ دیواری در بزرگراه پیامبر اعظم با تلاش ٢ ساعته آتش نشانان مهار شد.
ملکی با بیان اینکه آتش کاملا در این واحد مسکونی شعله ور بود، گفت: آتش نشانان همزمان با عملیات مهار مشغول عملیات جستجو شدند که در قسمت اتاق خواب با وضعیت کاملا سوخته یک مرد جوان حدود ۲۲ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد در این حادثه جان باخته است.
رشت- رئیس آتش نشانی رشت از سقوط یک آتش نشان در عملیات مهار آتش خبر داد و گفت: حال عمومی این آتش نشان خوب بوده و در بیمارستان بستری است.
گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین به عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم واکنش نشان داده و تاکید کردند که تلاش‌های صهیونیست‌ها برای مهار مقاومت در کرانه باختری، شکست خورده است.
اصفهان- مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: آتش‌سوزی برج خنک‌کن واحد شماره ۴ نیروگاه اصفهان با تلاش تیم‌های عملیاتی مهار شده و این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.
ملکی با بیان اینکه شعله‌های آتش به قسمت حیاط این کارخانه سرایت کرد، افزود: آتش‌نشانان مشغول مهار این آتش‌سوزی گسترده هستند و به نظر می‌رسد عملیات مهار آتش ساعت‌ها طول بکشد.
وینگر درخشان این فصل مس کرمان سال جدید را با یک گل و یک پاس گل آغاز کرده و امیدوار به ارائه بازی خوب مقابل پرسپولیس است.
کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده قدیم قوچان مشهد صبح امروز، سه شنبه گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.
دو مهار توپ دروازه‌بان گل‌گهر کاری کرد تا این تیم به بازی با مس رفسنجان برگردد و امتیاز بگیرد.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی گسترده یک کارگاه کفاشی در مشهد با تلاش آتش نشانان مهار شد.
رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: آتش‌سوزی در جنگل‌های هیرکانی در استان‌های شمالی با انجام عملیات اطفای حریق زمینی و هوایی مهار شده و درختان آسیب جدی ندیدند.
آبادان- آتش‌سوزی جزئی واحد تبدیل کاتالیستی (cr1) پالایشگاه نفت آبادان با واکنش سریع واحدهای عملیاتی آتش نشانی در کمترین زمان ممکن مهار شد و اکنون این واحد در شرایط عادی تعمیراتی قرار دارد.
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد حریق در قسمت میانی این انبار به وقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به سایر نقاط این مجموعه بود که آتش‌نشانان پس از ساعتی ضمن مهار حریق از سرایت آتش به سایر قسمت‌های این مجموعه و کارگاه‌های مجاور آن جلوگیری کردند.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: حریق سنگین انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال مشهد با تلاش بیش از ۷۰ آتش نشان مهار شد.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۳:۳۷ امروز این حادثه در خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به چهاراه پارک وی اعلام شد. در طبقه منهای یک این مجتمع، دود بسیار غلیظی وجود دارد که آتش نشانان مشغول عملیات مهار و تخلیه دود هستند.
هر چقدر که بازی پرسپولیس و تراکتور آرام دنبال می شد، در دقایق پایانی با سوت بحث برانگیز موعود بنیادی فر به جنجال کشیده شد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از اطفای حریق در یکی از چاه‌های میدان نفتی شادگان با اقدام به موقع تیم‌های عملیاتی خبر دا
تسوی یحزکیلی تحلیلگر صهیونیست امروز جمعه در ارتباط با تحولات اخیر کرانه باختری و افزایش عملیات فلسطینی ها در این منطقه اظهار نظر کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: بنا بر اعلام فرمانده عملیات آتش‌سوزی در داخل مجموعه بیمارستان نبوده و قسمتی از بخش شارژ کپسول‌ها دچار آتش‌سوزی شده که با حضور آتش‌نشانان نسبت به مهار آتش اقدام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ