مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت در جنوب تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان - انبار مواد پلاستیکی شرکت هایر در آتش سوخت.
اصفهان - انبار مواد پلاستیکی گروه صنعتی انتخاب در آتش سوخت.
گناوه- یک انبار آرایشی و بهداشتی در بازار تجاری گناوه روز پنج شنبه دچار آتش سوزی شد.
مشهد - مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی انبار لوازم خانگی در مشهد با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
آتش‌سوزی مهیب انبار لوازم خانگی در مشهد
مهدی رضایی اظهار کرد: عصر امروز ۱۴ خردادماه طی گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی در خیابان الزهرا مشهد و آتش گرفتن یک انبار لوازم خانگی نیرو‌های آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
مشهد- تصاویر اختصاصی خبرنگار مهر از دل آتش و دود در جریان حریق گسترده انبار لوازم خانگی در مشهد را می‌بینید.
ری- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: آتش سوزی انبار کاغذ در جاده خاوران مصدوم نداشت.
معاون دادستان تهران با اشاره به حریق گسترده انبار لوازم یدکی خودرو در جنوب تهران گفت: به‌خاطر بی‌توجهی به اخطارها هزینه آتش‌سوزی و خسارات به عهده مالک ساختمان است.
معاون دادستان تهران با اشاره به حریق گسترده انبار لوازم یدکی خودرو در جنوب تهران گفت: به‌خاطر بی‌توجهی به اخطارها هزینۀ آتش‌سوزی و خسارات به عهده مالک ساختمان است.
سرپرست مرکز اورژانس تهران، از افزایش تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران خبر داد.
سرپرست مرکز اورژانس تهران، از افزایش تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران خبر داد.
حادثه حریق در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران، ۸ مصدوم داشته که یک نفر آنها از نیروهای آتش نشانی بوده است.
جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز حادثه آتش‌سوزی یک انبار در میدان رازی به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت آتش سوزی ماموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار موتور و دوچرخه خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار موتور و دوچرخه خبر داد.
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار موتور و دوچرخه خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از یک مورد آتش سوزی در انبار مواد غذایی در خیابان مولوی خبر داد
صبح سه‌شنبه ۱۵ فروردین، سه انبار کارخانه تولید لوازم خانگی الکترواستیل مشهد، واقع در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) دچار آتش‌سوزی مهیب شد و ۱۰۰ نیروی آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر و در به اطفای حریق پرداختند.
کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده قدیم قوچان مشهد صبح امروز، سه شنبه گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.
مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب در انبار یک کارخانه تولید لوازم فلزی در جاده قدیم قوچان در حال انجام است.
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد حریق در قسمت میانی این انبار به وقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به سایر نقاط این مجموعه بود که آتش‌نشانان پس از ساعتی ضمن مهار حریق از سرایت آتش به سایر قسمت‌های این مجموعه و کارگاه‌های مجاور آن جلوگیری کردند.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: حریق سنگین انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال مشهد با تلاش بیش از ۷۰ آتش نشان مهار شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: آتش سوزی در یک انبار کالا واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران تهران حادثه آفرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ