ملکی درباره اینکه خلاء‌های ایمنی این انبار چه بوده است، گفت: در گزارش‌های آتش‌نشانی موجود است که نسبت به سیستم‌های اعلام و اطفای حریق تذکراتی داده شده بود. درباره مقاوم سازی سازه‌ها، اصلاح نوع چیدمان انبار و... هم اخطار و تذکر صادر شده بود، اما توجهی به آن نشد تا اینکه در نتیجه این بی‌توجهی‌ها یک انبار در آتش سوخت و جان‌های بسیاری به خطر افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه اجتماعی جدید Threads که به‌عنوان رقیب توییتر راه‌اندازی شده است، هیچ کاری برای ترویج «اخبار مهم روز» و سیاست انجام نخواهد داد.
اصفهان - انبار مواد پلاستیکی شرکت هایر در آتش سوخت.
اصفهان - انبار مواد پلاستیکی گروه صنعتی انتخاب در آتش سوخت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: دو باب انبار به وسعت ۴۰۰ متر با سقف‌های شیروانی که محل نگهداری ابر و اسفنج بودند آتش گرفتند.
باستان‌شناسان اداره‌ی حفاظت از بنا‌های تاریخی باواریا از کشف یک شمشیر عصر برنز در شهر نوردلینگن آلمان خبر دادند که به شکلی باورنکردنی سالم باقی مانده مانده است.
جاروبرقی‌های صنعتی برای تمیز کردن هتل، انبار، دفاتر، فروشگاه های خرده فروشی و کافه تریاها استفاده می‌شوند.
پلیس در ایالت گانسو واقع در شمال غربی چین مردی به نام «هونگ» را دستگیر کرده و مدعی است وی اخبار جعلی در خصوص تصادف قطاری ساخته که به کشته شدن ۹ نفر منجر شده است.
شایعات درباره آیفون ۱۵ پرومکس همچنان در فضای آنلاین جریان دارد. اکنون اخبار جدید حاکی از آن است که احتمالا آیفون ۱۵ نازک ترین لبه ها را میان دستگاه های این شرکت خواهد داشت.
روسیه در هفته گذشته روزهای پرمشغله و پراسترسی را پشت سر گذاشته است. بامداد چهارشنبه، یک انبار سوخت در منطقه کراسنودار روسیه آتش گرفت که بنا بر گزارش‌ها عامل آن حمله پهپادی بوده است. دو قطار باری در روز دوشنبه و سه‌شنبه در منطقه برایانسک، نزدیک مرز اوکراین، در حوادث جداگانه اما یکسانی از ریل خارج شدند.
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که موج صعود قیمت‌ها از بهمن‌ها تا به امروز بی‌سابقه بوده است. در چند ماه گذشته کالا‌های اساسی تحت تاثیر قیمت دلار افزایش قیمت داشتند و همین موضوع اقتصاد ایران را وارد بحران تازه‌ای کرده است. انگار لوکوموتیو پیشرفت آقای رئیس‌جمهور در سرازیری افزایش قیمت‌ها ترمز بریده و از دست هیچ‌کس کمکی ساخته نیست.
سخنگوی فرماندهی جنوبی نیروهای مسلح اوکراین مدعی شد که حریق دیروز(شنبه) در انبار سوخت در شبه‌جزیره کریمه، مقدمه‌چینی برای ضدحملاتی بوده که همه منتظرش هستند.
ری- انبار و کارگاه یک هزار و ۵۰۰ متر مربعی مواد شیمیایی در جنوب تهران در آتش سوخت.
پس از پخش شایعاتی درباره کسالت اخیر اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز (پنجشنبه) همراه با پوتین و به صورت آنلاین در مراسم در مراسم تحویل سوخت هسته‌ای به نیروگاه «آق‌قویو» شرکت کرد. پیش از این ارتباط آنلاین نیز، رؤسای‌جمهور ترکیه و روسیه به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
گزارشی از کارت های سوخت انبار شده در دفاتر پستی را مشاهده میکنید.
جزئیات جدید از جمع آوری کارت‌های سوخت در جایگاه‌ها،تعویض ۴ میلیون بخاری کم‌بازده در کشور،۳برنامه آبفا برای جلوگیری از قطع نوبتی آب در پیک مصرف از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
روز گذشته پرواز استراتژیک دومین نسخه به روز شده جنگنده غولپیکر اتمی روسیه در ماه‌های گذشته در اطراف مواضع ناتو، در میانه جنگ اوکراین باری دیگر به راس اخبار رسانه‌های جهان رفت. چند ماه قبل بود که شرکت دولتی یونایتد ایرکرفت روسیه اعلام کرد که نخستین نسخه بروزرسانی شده بمب‌افکن استراتژیک توپولف تو ۱۶۰ بروزرسانی با موفقیت آزمایش شده و به پرواز درآمده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
شامگاه گذشته (دوشنبه) یک مجتمع صنعتی در شمال فرانسه که در آن انبار باتری های لیتیومی نیز قرار داشت، در آتش سوخت و علاوه بر شنیده شدن صداهای انفجار متوالی، شعله های آتش به آسمان زبانه کشید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر آواره!/ قاتل در محل جنایت دستگیر شد/ انفجار تانکر سوخت در شازند حادثه ساز شد/ دستگیری عاملان قتل در باوی/ ماجرای هولناک قتل شوهر و فرزند برای جلوگیری از مهاجرت!/ متهمان، تعرض به ۷ زن را انکار کردند/ اعتراف دزدان بدل انداز به ۶۰ فقره سرقت!/ جنایت به خاطر ۸ میلیارد تومان بیت کوین
ذخیره ۲.۶ میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه‌ها،قطع انشعاب آب۱۲هزار تهرانی بد مصرف و ۴۰ میلیارد تومان به پرونده‌های خسارت برق پرداخت شده است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
وزارت دفاع روسیه از انهدام یک انبار بزرگ مهمات متعلق به ارتش اوکراین خبر داد.
کارگران یک پالایشگاه فرانسوی و یک انبار سوخت در پنج سایت متعلق به گروه انرژی توتال پیمان بستند که به اعتصاب خود ادامه دهند.
مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی از آمادگی این شرکت برای عرضه سوخت در فصل سرما خبرداد.
بر اساس اخبار رسیده، ایران هیچ برنامه‌ای برای واگذاری سوخت و فرآورده‌های نفتی رایگان به لبنان در دستور کار خود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ