ری- انبار و کارگاه یک هزار و ۵۰۰ متر مربعی مواد شیمیایی در جنوب تهران در آتش سوخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، یک انبار نفتی در یکی از شهرهای روسیه دچار حریق شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حریق نیمه سنگین بود و مهار آتش بیش از یک ساعت طول کشید. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
تصاویری از آتش‌سوزی و عملیات اطفا حریق انبار چسب در بازار تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آتش‌ سوزی در انبار چسب در محدوده بازار تهران
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و جزئیات اطلاع رسانی خواهد شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. معاون سازمان اورژانس کشور هم گفته که حریق انبار چسب سه مصدوم داشته است.
مشهد - مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی انبار لوازم خانگی در مشهد با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
آتش‌سوزی مهیب انبار لوازم خانگی در مشهد
مهدی رضایی اظهار کرد: عصر امروز ۱۴ خردادماه طی گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی در خیابان الزهرا مشهد و آتش گرفتن یک انبار لوازم خانگی نیرو‌های آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
مشهد- تصاویر اختصاصی خبرنگار مهر از دل آتش و دود در جریان حریق گسترده انبار لوازم خانگی در مشهد را می‌بینید.
معاون دادستان تهران با اشاره به حریق گسترده انبار لوازم یدکی خودرو در جنوب تهران گفت: به‌خاطر بی‌توجهی به اخطارها هزینه آتش‌سوزی و خسارات به عهده مالک ساختمان است.
معاون دادستان تهران با اشاره به حریق گسترده انبار لوازم یدکی خودرو در جنوب تهران گفت: به‌خاطر بی‌توجهی به اخطارها هزینۀ آتش‌سوزی و خسارات به عهده مالک ساختمان است.
جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز حادثه آتش‌سوزی یک انبار در میدان رازی به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت آتش سوزی ماموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
ملکی با بیان اینکه شعله‌های آتش به قسمت حیاط این کارخانه سرایت کرد، افزود: آتش‌نشانان مشغول مهار این آتش‌سوزی گسترده هستند و به نظر می‌رسد عملیات مهار آتش ساعت‌ها طول بکشد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی یک انبار ظروف بلور در جاده ورامین خبر داد.
صبح سه‌شنبه ۱۵ فروردین، سه انبار کارخانه تولید لوازم خانگی الکترواستیل مشهد، واقع در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) دچار آتش‌سوزی مهیب شد و ۱۰۰ نیروی آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر و در به اطفای حریق پرداختند.
کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده قدیم قوچان مشهد صبح امروز، سه شنبه گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ عاشق زخمی!/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ سرقت ۳ میلیاردی مسئول پمپ بنزین/ سارقان، موبایل‌های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می‌فروختند/ دستگیری دانش‌آموز مسلح کرمانی/ یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین/ رقص مرگ با آهنگ شیطانی/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
خنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در انبار نگهداری از مواد اولیه تولید عطر و ادکلن در محدوده بازار تهران خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات ۱۵ نفر در جریان آتش‌سوزی یک انبار در خیابان قلمستان خبر داد و گفت: در حال حاضر تخلیه دود نیز انجام و محل تحویل کارشناسان شده است.
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد حریق در قسمت میانی این انبار به وقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به سایر نقاط این مجموعه بود که آتش‌نشانان پس از ساعتی ضمن مهار حریق از سرایت آتش به سایر قسمت‌های این مجموعه و کارگاه‌های مجاور آن جلوگیری کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به وقوع حریق در یک انبار در محدوده خیابان خیام از انجام شعله‌زنی اولیه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ