سفرای جدید ایران در موریتانی،آلمان سنگال و کاردار کشورمان در ماداگاسکار با رئیس دستگاه دیپلماسی دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان طی سفری رسمی به منظور دیدار دوجانبه با فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی وارد ریاض شد.
رئیس جمهور در دیدارهای جداگانه با سفرای جدید فیلیپین، لیبی، بنگلادش و هند بر تلاش برای گسترش روابط فیمابین تاکید کرد.
سولماز آقمقانی، از چهره جدید خود رونمایی کرد. سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، مادر زن سلام و بی اجازه و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی دیدار، راه شب، سه در چهار، ما فرشته نیستیم، روزگار قریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته‌است.
رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در حاشیه اجلاس این فدراسیون و در دیدار با رئیس فدراسیون ایران گفت: پیگیر تحولات ایران هستم و به زودی سفری به ایران خواهم داشت.
رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در حاشیه اجلاس این فدراسیون و در دیدار با رئیس فدراسیون ایران گفت: پیگیر تحولات ایران هستم و به زودی سفری به ایران خواهم داشت.
اسامه الشفار نایب رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری امروز طی سفری یکروزه با مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه سواری دیدار و گفتگو داشت.
برت مک گورک، مشاور شورای امنیت ملی بایدن 8 می به عمان سفر داشت تا با رهبران مسقط در باب این که رهبران ایران آماده هستند تا در این مسیر گامی بردارند و محدودیت های اعمالی علیه برنامه هسته ای را پذیرا باشند، رایزنی داشته باشد. بعد از آن سلطان هیثم بن طارق، پادشاه عمان در سفری دو روزه به ایران با ابراهیم رئیسی و رهبری ایران دیدار داشت.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار مسئولان ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در خصوص عزت در سیاست خارجی را مشاهده می‌کنید.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.این دیدار در آستانه برگزاری گردهمایی سراسری روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور انجام شد.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی گفتند: راهبرد دنیای اسلام باید متمرکز بر تقویت عناصر مبارز داخل فلسطین شود.
به‌مناسبت عید سعید فطر،‌ جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی، پیش از ظهر امروز شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در ۷ کشور جهان پیش از عزیمت به محل مأموریت خود، با رئیس جمهور دیدار کردند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در سفری یک روزه به مسکو با معاون وزیر حمل و نقل روسیه دیدار و درباره گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی گفت‌وگو کرد.
سفرای عراق و عربستان و ایران و سوریه در سلطان نشین عمان دیدار کردند.
سفرای عراق و عربستان و ایران و سوریه در سلطان نشین عمان دیدار کردند.
موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران نوشت: هاشمی رفسنجانی در نیمه اول دهه ۷۰ سفری به سوریه کرد و در آنجا با بشار اسد و حسن نصرالله دیدار کرد.
رئیس جمهور در دیدار سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در ۱۰ کشور جهان گفت: باید توسعه تبادلات تجاری و گسترش مناسبات اقتصادی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهید.
مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق پس از سفر به اردن و کویت، ایران را به عنوان سومین مقصد سفرهای خارجی خود انتخاب کرد و امروز رسما برای دیدار با مقامات ایرانی وارد تهران شد.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در ادامه برنامه های خود در جریان اجلاس ۵۱ شورای حقوق‌ بشر سازمان ملل، با سفرا و نمایندگان گروه آفریقا به طور مجازی دیدار و گفتگو کرد.
سفرای جدید ایران در کلمبیا و ایتالیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از محل ماموریت و برنامه‌های خود ارائه کردند.
کوروساوا می‌گوید: «من با شما موافقم، اما رفتن به هر سفری برای من واقعاً دشوار است. پاهای من درد می‌کند و سفرهای رسمی محدودیتی را بر شما تحمیل می‌کند. شما باید هر چیزی را که برای شما برنامه ریزی شده است بپذیرید. در واقع شما سفر نمی‌کنید. آنها تو را از جایی به جای دیگر می‌برند.» اما کیارستمی قول می‌دهد که سفرش به ایران را آن طور که دوست دارد برنامه ریزی کند، اگر زمانی به این سفر برود؛ که کاملا بعید است با این حال او در مورد ایران کنجکاو است: «مطمئنم فیلمسازان خوب دیگری هم در ایران هستند. با این حال، چیزی که در مورد فیلم‌های شما دوست دارم، سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند. چیزی که من در مورد فیلم های شما دوست دارم سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ