رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در سفری یک روزه به مسکو با معاون وزیر حمل و نقل روسیه دیدار و درباره گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی گفت‌وگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه جدید ترکیه، با تبریک انتصاب وی، ابراز امیدواری کرد همکاری‌های نزدیک دو کشور در دوره جدید ادامه و توسعه یابد.
تنها بانوی کوهنورد ایرانی بعد از 5 صعود موفق به قله‌های 8 هزار متری قصد دارد به 14 قله مرتفع 8 هزار متری صعود کند تا عضو باشگاه 8 هزار متری‌ها شود.
امیرعبداللهیان و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان در یک گفت‌وگوی تلفنی بر توسعه همه جانبه مناسبات ایران و امارات تاکید کردند.
وزیر امور خارجه ایران با همتای اردنی خود در مورد مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه‌های دوجانبه و منطقه‌ای به صورت تلفنی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تبریک متقابل عید فطر و حلول ماه شوال به دولت و ملت ایران، با اشاره به روابط مستحکم با جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی کشورش برای توسعه روابط با ایران در همه زمینه‌ها تاکید کرد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیات های فنی از آژانس انرژی اتمی به ایران سفر کردند و گفتگوهای فنی انجام شده است و این گفت‌وگو ها در مسیر های توافق شده ادامه دارد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در نشستی خبری در ایروان ضمن تاکید بر سیاست توسعه روابط با همسایگان، گفت ایران از همه ظرفیت و پتانسیل خود برای حل مسائل منطقه از طریق گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز استفاده خواهد کرد.
بلاژویچ یک مرد بزرگ و یک روانشناس فوق‌العاده‌ بود؛ او مرزهای فوتبال ایران را جابجا کرد و کاری را انجام داد که هیچکس شجاعت آن را نداشت.
سفیر امارات متحده عربی در ایران، با هدف تحکیم روابط اقتصادی و توسعه همکاری‌های بندری و دریایی بین تهران و ابوظبی با معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و گفت‌وگو کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتغال، با تاکید براین که تهران با کمیته حقیقت یاب شورای حقوق بشر در مورد تحولات داخلی اخیر ایران همکاری نخواهد کرد، گفت: جامعه ایرانی یک جامعه پویا و رو به توسعه است. مثل هر جامعه دموکراتیک دیگر، هر گونه درخواست برای تغییر باید از روش‌های دموکراتیک و مدنی مثل انتخابات، گفت‌وگو و تفاهم ملی حاصل شود.
وزیران نفت ایران و ونزوئلا در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک دو کشور در زمینه انرژی و آخرین تحولات بازار جهانی نفت به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.
وزیر نفت با ال آیسامی، معاون رئیس جمهوری و وزیر نفت ونزوئلا در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک دو کشور در زمینه انرژی و آخرین تحولات بازار جهانی نفت به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.
رئیس جمهور با اشاره به توسعه همه جانبه روابط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بین دو کشور، پیگیری توافقات انجام شده تا رسیدن به نتیجه مطلوب را خواستار شد.
دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه در این سفر علاوه بر ملاقات با همتای ایرانی خود با مقامات بلندپایه سیاسی و اقتصادی کشورمان درباره توسعه و گسترش روابط دوجانبه و همکاری‌های بین‌المللی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
وزیر نیرو در گفت‌وگوی برخط با وزیر انرژی ترکمنستان با اشاره به لزوم افزایش میزان مناسبات دو کشور، بر توسعه همکاری‌های فی مابین در حوزه انرژی تأکید کرد.
محمد جواد ظریف:‌ گفت‌وگو بر اساس احترام متقابل و آمادگی برای گوش دادن به جای موعظه و متهم کردن، تنها راه برون رفت از مخمصه ملی فعلی ما هست.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: تیمی که 37 سال رنکینگ یک جهان است حقش بیش از این‌هاست و اگر توجه‌ها کمتر شود جایگاه‌مان را از دست می‌دهیم.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه، گفت: با فرزندان خود و این مرز و بوم از جمله دانشجویان و دانش آموزان باید حتما در گفت‌وگوی جدی را باز کنیم.
توسعه تعاملات قوای سه‌گانه و هم‌افزایی همه ارکان نظام حکمرانی در راستای غلبه بر مشکلات موجود و پیشرفت کشور، مهم‌ترین دستور جلسه روسای قوای سه‌گانه بود.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه بلاروس روز دوشنبه در محل اقامت وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
هیچ‌گاه دیده نشد که هنگام تدوین برنامه بعدی به این پرسش ساده بپردازند که برنامه قبلی چه بود؟ و در عمل چه اندازه اجرا شد؟ و آیا اهداف آن تامین شد یا خیر؟ و اگر نشد، چرا؟ به‌طور کلی هیچ‌گاه برنامه‌های پنج‌ساله توسعه ایران مورد بحث و گفت‌وگوی جدی در عرصه عمومی قرار نگرفت، جز برنامه سوم توسعه که بهترین آن‌ها بود.
مشاور رئیس‌جمهور اوکراین با تأکید بر ادامه جنگ در این کشور مدعی شد آغاز گفت‌گو با روسیه برای پایان جنگ و کاهش تنش‌ها، شبیه صدور حکم مرگ برای اوکراین است.
کسی که در پست دروازه‌بانی بازی می‌کند می‌داند ممکن است ده سال به این پست نرسد اما زمانی که برسد، می‌تواند با عملکرد خوب ده سال جایگاه خودش را حفظ کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ