وزیر امور خارجه کشورمان طی سفری رسمی به منظور دیدار دوجانبه با فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی وارد ریاض شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه کشورمان در ادامه سفر خود به عربستان، دقایقی پیش وارد جده شد.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، پیش از ظهر پنج شنبه (۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ) وارد ریاض پایتخت عربستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.«حسین امیرعبداللهیان» به دعوت رسمی «فیصل بن فرحان» و به منظور دیدار با همتای سعودی خود و برخی دیگر از مقامات عالی‌رتبه این کشور به عربستان سفر کرده است.
در این سفر موضوعات مختلف روابط دوجانبه و نیز موضوعات مورد اهتمام مشترک دو کشور در حوزه جهان اسلام، منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ارشد ژاپن یکشنبه شب به وقت محلی وارد توکیو شد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که برای رایزنی با مقامات پاکستان به این کشور سفر کرده بود دقایقی پیش وارد تهران شد.
دقایقی پیش، وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیأت عالی رتبه اقتصادی وارد کراچی، قلب اقتصادی پاکستان شد.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی - پارلمانی و اقتصادی به دعوت همتای پاکستانی خود برای سفر سه روزه رسمی دقایقی پیش وارد اسلام‌آباد شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در رأس یک هیئت بلندپایه سیاسی- پارلمانی و اقتصادی دقایقی پیش وارد اسلام آباد شد.
وزیر امور خارجه الجزایر که شب گذشته وارد تهران شده بود، صبح امروز با حضور در وزارت امور خارجه با امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران پس از ترک کویت، با استقبال مقامات وارد امارات متحده عربی شد.
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و رایزنی با مقامات کویت، وارد این کشور شد.
حسین امیرعبداللهیان بامداد سه‌شنبه و پس از ورود به دوحه در توئیتر درباره این سفر نوشت: استمرار توسعه‌ همه‌جانبه روابط با همسایگان یکی از محورهای بنیادی در دکترین سیاست خارجی متوازن دولت است.
وزیر امور خارجه کشورمان همراه با یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی به منظور شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس وارد کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی شد.
وزیر امور خارجه کشورمان همراه با یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی به منظور شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس وارد کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی شد.
امیرعبداللهیان شامگاه چهارشنبه ششم اردیبهشت وارد بیروت پایتخت لبنان شد. وزیر امورخارجه کشورمان در این سفر با «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه لبنان، نجیب میقاتی نخست‌وزیر و نبیه‌بری رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه به منظور شرکت در نشست همسایگان افغانستان، دقایقی پیش وارد ازبکستان شد.
وزیر امور خارجه کشورمان همراه با هیئت همراه وارد فرودگاه دمشق شد و مورد استقبال وزیر امور خارجه سوریه قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیأتی وارد فرودگاه بغداد شد و مورد استقبال معاون وزیر امور خارجه عراق قرار گرفت.
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
وزیر امور خارجه در جریان سفر به آمریکای لاتین وارد ونزوئلا شد.
وزیر خارجه کشورمان وارد تاشکند شد و مورد استقبال مقامات وزارت امور خارجه ازبکستان قرار گرفت.
حسین امیرعبداللهیان در مقصد دوم سفرش به منطقه غرب آسیا و پس از سفر به بیروت ظهر امروز وارد فرودگاه دمشق شد.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در اجلاس بغداد - ۲ بامداد روز سه شنبه در راس هیاتی، وارد امان، پایتخت اردن شده است.
امیرعبداللهیان به نقش سازنده عمان در جریان مذاکرات برای لغو تحریم‌ها علیه ایران اشاره و از تلاش‌های این کشور برای نزدیک کردن دیدگاه‌های طرف‌های مختلف مذاکرات قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ