برت مک گورک، مشاور شورای امنیت ملی بایدن 8 می به عمان سفر داشت تا با رهبران مسقط در باب این که رهبران ایران آماده هستند تا در این مسیر گامی بردارند و محدودیت های اعمالی علیه برنامه هسته ای را پذیرا باشند، رایزنی داشته باشد. بعد از آن سلطان هیثم بن طارق، پادشاه عمان در سفری دو روزه به ایران با ابراهیم رئیسی و رهبری ایران دیدار داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملیات سفر حج از (۳۱ اردیبهشت) آغاز و (۱ تیر) به اتمام رسید و عملیات برگشت از (۱۳ تیر) ماه آغاز و امروز (۳ مرداد) در ساعت ۷:۳۵ دقیقه به اتمام رسید.
قیمت دلار در بازار آزاد با کاهش قیمت مواجه شده است و این کاهش تا به امروز ادامه دار بوده است.
آخرین مهلت ارسال صورت‌حساب‌ الکترونیکی به سامانه مودیان ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲ است.
رییس فدراسیون فوتبال به طور واضح درباره علل تاخیر در ورود VAR به ایران صحبت کرد. او جزییات راهم بر زبان آورد.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه اول (فصل بهار) ۱۴۰۲ روز دوشنبه ۲۶ تیرماه پایان می یابد.
بررسی بازار خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به یکم تیر ماه بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان افزایش و قیمت خودروهای مونتاژی بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خود تا این هفته برای ایران سراسر باخت باشد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خود تا این هفته برای ایران سراسر باخت باشد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی روز شنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
بر اساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول فصل بهار سال ۱۴۰۲ تا ٢۶ تیرماه تمدید شد.
روند صعودی در بازار سرمایه امروز نیز ادامه یافت و شاخص کل بورس با بیش از ۱۸ هزار واحد صعود دوباره وارد کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد شد. این روند صعودی فردا در آخرین روز معاملاتی هفته نیز ادامه خواهد داشت؟
قیمت سکه امامی برای امروز ۱۳ تیر اعلام که بر اساس آن با کاهش نسبت به دیروز وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شد و در آخرین معاملات ۲۸ میلیون و ۸۹۶ هزار تومان قیمت خورد.
دلار بدون تفاوت با قیمت دیروز در همان محدوده ۴۱۰۰۰ تومان مبادله شد.
با اعلام سازمان لیگ بسکتبال، تیم‌های لیگ برتری تا ۲۰ تیر فرصت دارند تا آمادگی خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات اعلام کنند.
فرخ طبری درباره آخرین وضعیت تصحیح اوراق امتحانات نهایی، اظهار کرد: تا این لحظه ۷۶ درصد اوراق کل کشور تصحیح شده است.
پایان تیر ماه ۱۴۰۲ آخرین مهلت ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ و بهره مندی از معافیت مالیاتی صادرکنندگان است.
قیمت دلار در بازار با افزایش قیمت مواجه شده و در بازار مبادله ارز و طلا ثابت مانده است.
جعفر یارزلو گفت: پروازهای رفت حجاج اول تیرماه به پایان می رسد و پس از یک وقفه ۱۲ روزه پرواز های بازگشت آغاز خواهد شد.
به گزارش ورزش سه، با اعلام هیئت فوتبال کرمان بازی مس و تراکتور در دقیقه نود با تماشاگر شد
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ در ۵ گروه آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی» «هنر» و «زبان خارجی» برگزار خواهد شد.
مدیر مسئول روزنامه ابتکار گفت: قانون اخذ مالیات از رسانه‌ها آخرین تیر به آخرین نفس‌های مطبوعات است که در زیر چرخ تورم و وضعیت اقتصادی کنونی، قرار گرفتند.
یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به تغییر موضع غرب نسبت به برجام با پایان اغتشاشات، گفت: آخرین تیری که آمریکایی‌ها و غربی‌ها داشتند بر هم زدن ثبات داخلی ایران برای امتیازگیری بود.
آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۶ تیر/ ۱۳ بیمار دیگر بدرود حیات گفتند
امروز پذیره نویسی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که نمادشان در بازار نارنجی فرابورس درج شده است اغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ