موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران نوشت: هاشمی رفسنجانی در نیمه اول دهه ۷۰ سفری به سوریه کرد و در آنجا با بشار اسد و حسن نصرالله دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
سرپرست وزارت ورزش در ادامه روند بازدیدهای میدانی خود امروز در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان حاضر شد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری در جریان آخرین وضعیت ملی پوشان قرار گرفت.
عصر تاریخ عکسی از دسته جمعی زنها، غلامان و خواجه‌ها مربوط اندرونی ناصرالدین شاه را منتشر کرد.
ایرنا نوشت: زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) امروز دوشنبه ۲۳ مردادماه نماز صبح را در حرم حضرت احمدبن موسی علیه السلام اقامه کردند
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از زمان حضورش در این پست دیدارهای زیادی را با فدراسیون های مختلف ورزشی داشته است.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از علی مرادی رییس سابق فدراسیون وزنه‌برداری عیادت کرد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان در نخستین اقدام خود از دو پیشکسوت ورزش کشور عیادت کرد.
کیومرث هاشمی که تا زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی و دریافت رای اعتماد به عنوان سرپرست وزارتخانه فعالیت خواهد کرد، از امروز رسما کار خود را استارت می‌زند و البته چالش رای اعتماد را هم به زودی پیش روی خود خواهد داشت.
کیومرث هاشمی امروز در جلسه هیئت دولت حاضر شد.
محمد آخوندى اولين چهره شناخته‌شده‌اى بود كه براى كيومرث هاشمى پيام تبريك منتشر كرد.
جماران عکسی از مهدی هاشمی را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دفتر رییس دولت اعتدال منتشر کرد. مهدی هاشمی که به تازگی دوره محکومیتش تمام و از زندان آزاد شده است، در مراسم‌های رسمی و غیررسمی که از سوی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. تصویر زیر از آخرین حضور او در مراسم عزاداری امام حسین در دفتر حسن روحانی است:
آرش هاشمی (خبرنگار) تصویری عجیب از فردی که در وسط خیابان دراز کشیده را در توئیتر خود منتشر کرد.
روزنامه جوان تصویری خاص از محسن هاشمی رفسنجانی در صفحه اول خود منتشر کرده است.
۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ سربازان نیروی دلتای آمریکا با هدف نجات گروگان‌های آمریکایی وارد صحرای طبس شدند؛ غافل از اینکه شن‌ها در تاریکی شب منتظر نابود کردن آن‌ها بودند. چند روز پس از این واقعه بزرگ، آیت الله خامنه‌ای امام جمعه تهران و نماینده امام خمینی (ره) در وزارت دفاع به همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهید چمران از محل این اتفاق بازدید کردند. تصاویر این بازدید تاریخی را ببینید.
تصویری از محمدرضا حیاتی، گوینده اسبق صداوسیما و همسرش در کنار سیدجواد هاشمی، بازیگر معروف و ژاله درستکار در فضای مجازی پربازدید شده است.
فائزه هاشمی فعال سیاسی و فرزند علی اکبر هاشمی رفسنجانی به مرخصی آمد.
عفت مرعشی نوشت: خاطرات بسیاری بیش از ۵۰ سال دوستی ناگسستنی از آن مرحومه در سینه دارم که هرگز از یاد نخواهم برد.
مهدی هاشمی‌نسب در نخستین روزهای 50 سالگی با شکستی تلخ از تبریز به اهواز برگشت.
مرد محبوب هواداران استقلال قبل از پیوستن به این تیم برای پرسپولیس گلهای زیادی در داربی ها زد.
سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی که چند روزی از عمل جراحی دیسک گردنش نمی‌گذرد با حضور در دبیرستان دخترانه عفتیه ناحیه ۴ تبریز با دانش آموزان و معلمان این مدرسه به گفتگو نشست.
آیت‌الله هاشمی در روایت بازدیدش از نمایشگاه آستان قدس نوشته: عصر هم از موزه‌های فرش و سایر بخش‌ها، منجمله موزه هدایای رهبری بازدید کردیم. بخش جالبی دیدم که ۱۸۰۰ قلم از محصولات دریایی، اغلب از نوع صدف‌ها، توسط یک کلکسیون‌دار شیعه سوری به موزه هدیه شده است.
آیت‌الله هاشمی در روایت بازدیدش از نمایشگاه آستان قدس نوشته: عصر هم از موزه‌های فرش و سایر بخش‌ها، منجمله موزه هدایای رهبری بازدید کردیم. بخش جالبی دیدم که ۱۸۰۰ قلم از محصولات دریایی، اغلب از نوع صدف‌ها، توسط یک کلکسیون‌دار شیعه سوری به موزه هدیه شده است.
سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه (یکم شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) نیز حضور داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ