اسامه الشفار نایب رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری امروز طی سفری یکروزه با مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه سواری دیدار و گفتگو داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در عراق گفت: در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، کاظمین و سامرا همکاران ما در بخش کنسولی آماده خدمات‌دهی و راهنمایی زائران اربعین هستند.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
رئیس‌جمهور ترکیه برای رایزنی درباره روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف و نیز تحولات منطقه‌ای و جهانی به‌بوداپست سفر کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی افزایش نگرانی‌ها نسبت به وضعیت بحرانی ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به تل‌آویو سفر می‌کند.
اهالی روستای حاجته در تنکابن پارچه‌هایی را احیا کردند که سال‌ها کسی آن را نبافته بود. آنها با محصولاتی که دارند؛ برای گردشگران خود تجربه‌ای متفاوت از سفر به یک روستا را رقم می‌زنند.
رئیس و نایب رئیس باشگاه الاتحاد عربستان برای ادامه مذاکرات جذب فابینیو از لیورپول به انگلیس سفر کرده‌اند.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در سفر رئیس جمهور به اندونزی توافقات خوبی منعقد شد که تأثیر زیادی در بهبود روابط دو کشور به لحاظ تجاری دارد.
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن قبل از سفر به آمریکا با یک حادثه عجیب روبرو شد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در رأس هیأتی از این کمیسیون جهت شرکت در نشست مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی وارد مینسک پایتخت بلاروس شد.
نمایندگان کنفدراسیون هندبال آسیا جهت بازدید از امکانات و زیرساختهای برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های هندبال آسیا به ایران سفر می‌کنند.
نمایندگان کنفدراسیون هندبال آسیا جهت بازدید از امکانات و زیرساختهای برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های هندبال آسیا به ایران سفر می‌کنند.
نمایندگان فدراسیون هندبال آسیا جهت بازدید از امکانات و زیرساخت‌های برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های هندبال آسیا به ایران سفر می‌کنند.
هشتمین کنگره فدراسیون آسیا مرکزی(کافا) با حضور رئیس و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فیفا برگزار خواهد شد.
هشتمین کنگره فدراسیون آسیا مرکزی(کافا)با حضور رئیس و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فیفا برپا خواهد شد.
امیرعبداللهیان شامگاه چهارشنبه ششم اردیبهشت وارد بیروت پایتخت لبنان شد. وزیر امورخارجه کشورمان در این سفر با «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه لبنان، نجیب میقاتی نخست‌وزیر و نبیه‌بری رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال فردا برای حضور در کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا به بحرین سفر می‌کند.
ریکاردو رگوفه، دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، تبدیل به ایجنت و معمار انتقال او به النصر عربستان شد.
فیاض ادامه داد: نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مکلف به تشکیل دولت با مصطفی الکاظمی، همتای عراقی خود دیدار کرد و آنها موافقت کردند که یک هیئت لبنانی برای امضای تمدید توافق به بغداد سفر کند.
خلخال- نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۹۰ درصد از مصوبات سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به جنوب استان اردبیل عملیاتی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ