سولماز آقمقانی، از چهره جدید خود رونمایی کرد. سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، مادر زن سلام و بی اجازه و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی دیدار، راه شب، سه در چهار، ما فرشته نیستیم، روزگار قریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته‌است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قبلاً چهره سلبریتی های محبوب را که با استفاده از هوش مصنوعی جنسیتشان تغییر کرده و یا پیش بینی هوش مصنوعی از پیری آنها را دیده ایم.
جواد کاظمیان بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در یک استوری به اظهارات بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در خصوص بی خوابی رئیسی در مقابل مشکلات مردم کنایه زد. او با انتشار عکسی از تغییر ظاهری رئیسی طی سال‌های اخیر نوشت: آثار بی‌خوابی.
ایلان ماسک در توییتی با انتشار ویدئویی نوشت که لوگو توییتر از روز یکشنبه به حرف X تغییر پیدا خواهد کرد.
ایلان ماسک در توییتی با انتشار ویدئویی نوشت که لوگو توییتر از روز یکشنبه به حرف X تغییر پیدا خواهد کرد.
ساختمان‌ها به گونه‌ای تغییر شکل می‌دهند که با استفاده از هر فرصتی برای تولید انرژی استفاده کنند.
مدل‌های ابرو در طی سالیان و دهه‌های مختلف در ایران و دیگر نقاط دنیا تغییرات داشته‌اند. تغییر مدل ابرو تاثیر زیادی در تغییر چهره دارد.
این روش به پژوهشگران امکان می‌دهد تا رویداد‌های مهم را در چند روز اول رشد، بدون اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین مطالعه کنند. احتمال اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین، مشکلی است که پیشتر استفاده از برخی روش‌های تصویربرداری از جنین انسان را به دلیل نگرانی‌های اخلاقی محدود کرده بود.
از رایانه‌های کوانتومی که میلیون‌ها برابر قدرتمندتر از دستگاه‌های امروزی هستند گرفته تا اسکلت‌های بیرونی رباتیک که به سربازان قدرت مافوق بشری می‌دهند و پهپاد‌های کنترل‌شده با هوش مصنوعی که بدون کمک انسان، آدم می‌کشند.
سیارات موجود در منظومه شمسی هم مانند زمین تغییر فصول را تجربه می‌کنند، اکنون این دو تصویر به فاصله ۶ ماه از هم توسط ناسا منتشر شده است.
اصلی‌ترین تغییر را باید در طراحی جعبه مانند بدنه خودرو دید که طرحی کاملا متفاوت از نسل‌های قبلی سانتافه دارد. این شکل طراحی به فضای بزرگتر کابین ماشین و در پی آن راحتی بیشتر سرنشین‌ها منجر خواهد شد.
لکسوس جی ایکس نسل جدید حالا با تغییر چشمگیر طراحی و به‌روزرسانی مشخصات فنی، آماده رقابت با شاسی بلندهای داغ بازار مثل لندرور دیفندر ۱۳۰ است.
چهره سلبریتی‌ها اگر جنسیتشان فرق می‌کرد را ببینیم.
فولکس‌واگن بیتل با دارا بودن محبوب‌ترین طراحی خودرو تا کنون، طراحی ساده خود را برای بیش از ۴۰ سال تغییر نداد. این خودرو توسط فردیناند پورشه به‌عنوان خودرویی ارزان برای مردم آلمان پس از جنگ جهانی دوم طراحی شد.
هوش مصنوعی، چهره بازیگران هری پاتر را به سبک یاکوزا تغییر داده و به نمایش گذاشته است.
فایرفلای ابزار جدیدی است که به لطف پیشرفت‌های اخیر هوش مصنوعی به فتوشاپ اضافه شده است و می‌تواند با دریافت توضیحات کاربر تصاویر را ویرایش کند و تغییر دهد.
پرسپولیس با تغییر دروازه‌بان و دو مدافع مرکزی، تبدیل به بهترین خط حمله لیگ برتر و البته قهرمان این فصل فوتبال ایران، شد.
امروز گزارش‌هایی از یک مقاله تحقیقاتی منتشر شده که در آن به فناوری هوش مصنوعی جدیدی اشاره شده که با کمک آن می‌توان عناصر موجود در یک تصویر را به سادگی و با کشیدن آن‌ها به اطراف تغییر داد.
رضا قوچان نژاد کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال بعد از مدت‌های طولانی با نمایش تصویری در صفحه شخصی اش از تغییر چهره جدیدش خبر داده است.
به تازگی تصویری جدید از داور معروف برنامه مردان آهنین منتشر شده است.
بسیاری از کاربران اینترنت با دیدن تصویر این پرنده عظیم الجثه شوکه شدند و بسیاری تصور کردند که این تصویر به صورت دیجیتالی تغییر یافته است، در حالی که دیگران فکر می‌کردند شخصی لباس حیوانی پوشیده است.
وانت تسلا مدل S یک نمونه‌ی تغییر یافته از سدان تسلا مدل اس RWD به حساب می‌آید که در محور عقب خود، میزبان یک موتور الکتریکی مرکزی با توان 370 اسب بخار قدرت و 441 نیوتن متر گشتاور است. آنطور که از تصاویر پیداست، ستون C خودرو به کلی حذف شده است و ستون B هم به لطف یک صفحه مثلثی، کمی مستحکم‌تر به نظر می‌رسد.
تصویر توزیع شده از سوی بانک انگلیس در 19 دسامبر 2022 نشان دهنده طرح های اسکناس های جدید 5 و 10 و 20 و بانک مرکزی انگلیس گفته است تصویر پادشاه جدید در اسکناس ها قرار می گیرد بدون اینکه دیگر بخش های اسکناس ها تغییر کند.
طراحان این پوستر، اما توضیح داده‌اند که برخی هدف از دیوارنگاره ولیعصر را اشتباه متوجه شده‌اند. قرار نبوده ما لزوما زنان همراه با جمهوری اسلامی را به تصویر بکشیم بلکه زنانی که در این مملکت و با استفاده از آزادی و امنیت و امکانات موجود در آن، در زمینه کاری خود موفق شده‌اند را به‌صورت محدود لیست کرده‌ایم.
یک سال از روی کار آمدن دوباره طالبان در افغانستان و کنترل شهر‌های این کشور به دست این گروه گذشت. در این یک سال چهره شهر‌های افغانستان تغییر کرده، بسیاری از مراکز آموزشی و فرهنگی و نهاد‌های اجتماعی تعطیل شده و یا تغییر کاربری داده است و قوانین تازه‌ای در شهر‌ها و در میان مردم حاکم شده است. زنان از صحنه فعالیت‌های اجتماعی حذف شده و مدارس آن‌ها تقریبا تعطیل شده است. چهره‌ی شهر‌ها امنیتی است و در جای جای شهر نیرو‌های نظامی طالبان که عمدتا از جوانان تشکیل شده است، کنترل اوضاع را به دست گرفته‌اند. مقامات بلند پایه طالبان همچنان در تلاشند تا روابط بین‌المللی خود را گسترش دهند، اما توفیق چندانی کسب نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ