سفرای عراق و عربستان و ایران و سوریه در سلطان نشین عمان دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه به شهر قم وارد شد و دراولین برنامه رسمی خود با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.
سرمربی استقلال و سرمربی تیم امید در کمپ حجازی جلسه مفصلی با یکدیگر برگزار کردند.
هیئت میانجی عمانی پیش از ترک صنعا و عزیمت به مسقط، به دیدار مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن رفتند.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ را مشاهده می‌کنید.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران که برای تماشای دیدار فینال جام جهانی زنان به استرالیا سفر کرده است، با رئیس فیفا دیدار و گفت و گو کرد.
ارومیه - کاپیتان‌ تیم ملی‌ والیبال ژاپن گفت: دیدار سختی مقابل تایلند داشتیم اما خوشحالیم که توانستیم این رقابت‌ها را با برد شروع کنیم.
نخست وزیر عراق امروز در دیدار با سفیران و نمایندگان هیئت های دیپلماتیک اتحادیه اروپا و شماری از کشورها گفت: بغداد به اصل توازن در سیاست خارجی خود اتکا دارد.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار مسئولان وزارت امور خارجه و سفیران جمهوری اسلامی ایران فرمودند: حکمت یعنی در تعاملات بین‌المللی خردمندانه عمل کنیم.
مسئولان وزارت امور خارجه و سفیران جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه ( ۳۰ اردیبهشت) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.این دیدار در آستانه برگزاری گردهمایی سراسری روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور انجام شد.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه و سفرا با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مسئولان وزارت امور خارجه و سفیران جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه( ۳۰ اردیبهشت) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
رئیسی در دیدار سفیران و کارداران کشورهای اسلامی گفت: هجوم به نمازگزاران و روزه‌داران در مسجدالاقصی و غزه محکوم است.
سفرای عراق و عربستان و ایران و سوریه در سلطان نشین عمان دیدار کردند.
سفیان امرابط ستاره مراکشی تیم فوتبال فیورنتینا در جریان دیدار با اینترمیلان پس از توقف بازی به کنار زمین رفت و با نوشیدن آب و خوردن سریع یک موز افطار کرد. در دقیقه ۹۱ زمانی که هم‌تیمی امرابط بر اثر خطا روی زمین افتاد و بازی متوقف شد بازیکن مسلمان مراکشی خود را به کنار زمین رساند و روزه خود را افطار کرد. این ویدئو پس از انتشار گسترده آن در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در عید سعید مبعث، با مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و مهمانان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن دیدار داشتند.
گزارشی از دیدار مسئولان، سفیران کشورهای اسلامی و شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
همزمان با خجسته عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلّی‌الله‌علیه‌و آله‌وسلّم، صبح امروز (شنبه) جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیدار مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب
جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن، همزمان با عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن، همزمان با عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
ستاره مراکش در جدال با اسپانیا در پایان این دیدار که با برتری نماینده آفریقا در ضربات پنالتی همراه بود، با صحبت‌هایی احساسی از حس و حال خود گفت.
زابل- هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان با جمعی از معتمدین، ریش سفیدان و اقشار مختلف مردم منطقه سیستان در زابل دیدار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ