رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در حاشیه اجلاس این فدراسیون و در دیدار با رئیس فدراسیون ایران گفت: پیگیر تحولات ایران هستم و به زودی سفری به ایران خواهم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه، در جریان سفر به مصر، با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این کشور دیدار کرد.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالیرتبه نظامی با حضور در محل ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالیرتبه نظامی با حضور در محل ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.
یک مقام آمریکایی که نامی از او برده نشده است به شبکه سی ان ان گفت: «مدیر برنز اخیراً به اوکراین سفر کرده است؛ همانطور که از یک سال پیش و آغاز تجاوزات روسیه به طور منظم این کار را انجام داده است».
رئیس واگنر، پریگوژین بر سر مزار یکی از مزدوران واگنر که در اوکراین کشته شده با همسر و فرزند طرف دیدار کرد و اتومبیلش را در اختیار آن ها قرار داد و خودش با تاکسی محل را ترک کرد./وقایع الاتفاقیه نظامی
رئیس جمهور در دیدار نمایندگان مجلس ملی نیکاراگوئه گفت: اشغال نظامی، کودتا و تحریم را حربه نظام سلطه علیه ملت‌های مستقل دانست و گفت: نظم کنونی جهان در حال تغییر است.
کوپال ناظمی نیز بعد از قضاوت برای استقلال، سوت بازی حساس لیگ یک را گرفت.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو با لی شانگفو وزیر دفاع چین دیدار کرد و طرفین از همکاری نظامی بین دو کشور با عنوان شراکت «بدون محدودیت» ابراز خرسندی کردند. رئیس جمهور چین شی جین پینگ ماه گذشته در مسکو با پوتین دیدار کرد. سطح همکاری روسیه و چین از زمانی که مسکو در فوریه ۲۰۲۲ ده‌ها هزار نیروی نظامی به اوکراین فرستاد، در زمینه روابط اقتصادی، سیاسی و نظامی افزایش یافت.
گروشکو گفت، اگر «نیرو‌ها و منابع دیگر اعضای ناتو در فنلاند مستقر شوند، ما گام‌های بیشتری برای تضمین امنیت نظامی روسیه» با «تقویت پتانسیل نظامی خود در غرب و شمال غرب» برمی داریم. بااین حال، مقام‌ها مایلند که سوئد را قبل از دیدار جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و دیگر رهبران ائتلاف در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی، در ۱۱ و ۱۲ژوئیه وارد ائتلاف کنند.
جان کربی که با شبکه خبری سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، گفت: «جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) و اولاف شولتز (صدر اعظم آلمان) در جریان دیدار روز جمعه خود درباره کمک‌هایی که اوکراین برای جنگ شدید خود در جریان بهار و تابستان به آن نیاز دارد، رایزنی خواهند کرد».
دیدار دوباره رضا عنایتی و کوپال ناظمی پس از اتفاقات فصل گذشته دیدار هوادار و تراکتور نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود.
وزیر صنایع دفاع جمهوری آذربایجان با رئیس شرکت صهیونیستی «اروناتیکس» در نمایشگاه بین المللی دفاعی «ایدکس-۲۰۲۳» دیدار کرد.
رئیس طالبان در دیدار با شماری از علما، والی‌ها و مقامات نظامی و غیرنظامی ولایت‌های بدخشان، هرات، فراه، بادغیس و نیمروز اظهارداشت: دشمن در میدان نظامی شکست خورده است، اما با این حال باز هم برای تشویش اذهان و بی‌باوری مردم نسبت به نظام اسلامی تلاش می‌کند.
گلاره ناظمی، یکی از برترین داوران فوتسال ایران که سابقه قضاوت در مسابقات جام جهانی مردان را نیز بر عهده دارد، مسئولیت قضاوت در دیدار نفس‌گیر این هفته فوتسال زنان را بر عهده خواهد داشت.
در دهلی نو، پایتخت هند، نیروهای مسلح این کشور رژه‌ای را در هفتاد و چهارمین سالگرد روز جمهوری برگزار کردند. یگان‌های نظامی مصر نیز در این مراسم شرکت کردند. در این مراسم همچنین سامانه‌های تسلیحاتی ساخت هند مجهز به تجهیزات پیشرفته به نمایش گذاشته شد. این تسلیحات شامل بسیاری از هویتزرها، تانک ها، موشک‌های کروز مافوق صوت، موشک‌های ضد تانک و نفربر‌های زرهی است. در این مراسم با حضور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، سربازان نیرو‌های مسلح مصر نیز رژه رفتند. رئیس جمهور مصر پس از پایان مراسم با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار کرد.
جنجال های داوری دیدار استقلال – تراکتور هنوز تمام نشده است. در تازه ترین اظهار نظر هوشنگ نصیرزاده معترض پنالتی اولی است که کوپال ناظمی برای استقلال گرفت.
واکنش کوپال ناظمی در صحنه پراعتراض دیدار استقلال و تراکتور یکی از اتفاقات جالب این مسابقه بود.
رئیس ستادکل ارتش جمهوری آذربایجان امروز با معاون رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دو طرف پیام های مثبتی به هم داده‌اند و عباس کامل تاکید کرده است که موضع قاهره عدم پیوستن به هرگونه ائتلاف سیاسی و یا نظامی علیه ایران است.
رئیس جمهور روسیه ضمن بازدید از مرکز آموزش نظامی شهر «رازان» در غرب این کشور، با نیروهای در حال آموزش در این مرکز دیدار و در میدان تیر آن حضور یافت.
رئیسی در این دیدار با بیان اینکه حاکمیت ملی و تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان و ارمنستان باید مورد احترام قرار گیرد، تاکید کرد: از نظر جمهوری اسلامی ایران هرگونه تغییر در مرز‌های تاریخی و ژئوپلیتیک منطقه و تغییر در وضعیت ترانزیتی ایران و ارمنستان مردود است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با الهام علی‌اف حضور نظامی اروپا در منطقه را تحت هر پوششی رد کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با الهام علی‌اف حضور نظامی اروپا در منطقه را تحت هر پوششی رد کرد.
قضاوت دیدار دو‌ تیم ازبکستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا بر عهده گلاره ناظمی از ایران بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ