رئیس جمهور در دیدارهای جداگانه با سفرای جدید فیلیپین، لیبی، بنگلادش و هند بر تلاش برای گسترش روابط فیمابین تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه به شهر قم وارد شد و دراولین برنامه رسمی خود با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.
رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در حاشیه اجلاس این فدراسیون و در دیدار با رئیس فدراسیون ایران گفت: پیگیر تحولات ایران هستم و به زودی سفری به ایران خواهم داشت.
رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در حاشیه اجلاس این فدراسیون و در دیدار با رئیس فدراسیون ایران گفت: پیگیر تحولات ایران هستم و به زودی سفری به ایران خواهم داشت.
اسامه الشفار نایب رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری امروز طی سفری یکروزه با مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه سواری دیدار و گفتگو داشت.
​ رئیس جمهور اوکراین در سفری غیرمنتظره برای مذاکرات مهمی با ریشی سوناک دیدار کرد، که حرکات و تیک‌های عجیب زلنسکی در این سفر سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
برت مک گورک، مشاور شورای امنیت ملی بایدن 8 می به عمان سفر داشت تا با رهبران مسقط در باب این که رهبران ایران آماده هستند تا در این مسیر گامی بردارند و محدودیت های اعمالی علیه برنامه هسته ای را پذیرا باشند، رایزنی داشته باشد. بعد از آن سلطان هیثم بن طارق، پادشاه عمان در سفری دو روزه به ایران با ابراهیم رئیسی و رهبری ایران دیدار داشت.
عکسی از دیدار رئیسی، رئیس جمهور با معاونان بشار اسد را مشاهده می‌کنید. / پارسینه
سید ابراهیم رئیسی که به منظور سفری دو روزه به سوریه عزیمت کرده است، با استقبال گسترده مردمی وارد زینبیه دمشق شد. رئیس جمهور، پیش از زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س)، با جمعی از خانواده شهدا‌ی محور مقاومت دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین مرقد مطهر حضرت زینب (س) را در شهر دمشق زیارت کردند.
سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در ۷ کشور جهان پیش از عزیمت به محل مأموریت خود، با رئیس جمهور دیدار کردند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در سفری یک روزه به مسکو با معاون وزیر حمل و نقل روسیه دیدار و درباره گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی گفت‌وگو کرد.
یک هیئت سعودی به ریاست محمد آل جابر در سفری نادر وارد صنعا پایتخت یمن که تحت کنترل انصارالله شد و با رئیس شورای عالی سیاسی یمن دیدار کرد.
رئیس جمهور در دیدار سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در ۱۰ کشور جهان گفت: باید توسعه تبادلات تجاری و گسترش مناسبات اقتصادی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهید.
رئیس فدراسیون بسکتبال به منظور همراهی تیم ملی در انتخابی جام‌جهانی عازم ژاپن می‌شود اما پیش از آن به منظور انجام برخی مذاکرات سفری به ترکیه خواهد داشت.
مطهرنیا با بیان اینکه تعارفات دیپلماتیک در جای خود زیباست، گفت: «آنچه می‌تواند برای ایران و مردم ایران پیام‌آور موفقیت و امید به آینده باشد، نتایج و پیامد‌های این تعارفات دیپلماتیک است. به نظر می‌رسد چیزی در این زمینه تغییر نخواهد کرد. بازار ایران هوشمند است و همین امروز بازار به این سفر چگونه جواب داده است؟ به نظر می‌رسد دیگر زمان تعارفات دیپلماتیک و نشست‌های تبلیغاتی با سیاسیون جهان تمام شده است و مردم دنبال نتیجه هستند.»
رئیس‌جمهور کشورمان در آستانه سفر به چین، امروز با رهبرانقلاب اسلامی دیدار کرد.
نخست وزیر عراق صبح امروز پنج شنبه در سفری رسمی برای دیدار با مقامات اماراتی وارد ابوظبی شد.
رئیس مجلس با اشاره به دیدار با رئیس مجلس آذربایجان گفت: این اواخر سوء‌تفاهم‌هایی با جمهوری آذربایجان پیش آمده بود که این مسائل برطرف شد و قرار شد در آینده سفری به باکو داشته باشم.
وزیر تجارت انگلیس در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز غرب، در سفری دو روزه به تایوان، با رئیس این جزیره دیدار می‌کند.
رئیس جمهور کشورمان پس از سفری سه روزه به ازبکستان، به منظور دیدار رسمی دوجانبه و شرکت در بیست و دومین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، دقایقی پیش سمرقند را به مقصد تهران ترک کرد.
رئیس جریان حکمت ملی عراق با سفرای فرانسه و آمریکا در بغداد دیدار و درباره تحولات کشورش و روابط خارجی آن گفتگو کرد.
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.
این دومین سفر رییس دولت سیزدهم به استان کرمان است؛ زمستان پارسال در جریان سیل مخرب جنوب این استان وی در سفری کوتاه با مردم جنوب استان دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات ناشی از سیل این منطقه قرار گرفت.
سفرای جدید ایران در موریتانی،آلمان سنگال و کاردار کشورمان در ماداگاسکار با رئیس دستگاه دیپلماسی دیدار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ