بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار مسئولان ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در خصوص عزت در سیاست خارجی را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: وابستگان انتظامی با توجه به تاکیدات باید به دیپلماسی به سه اصل "عزت"، "مصلحت" و "حکمت " تمرکز داشته باشند.
تبصره جدید تصویب‌شده در کمیته نقل و انتقالات، ارتباطی به پرونده سعید عزت‌اللهی ندارد.
هافبک تیم ملی ایران از سوی هواداران منتسب به احتاد کلبا امارات به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد!
سعید عزت‌اللهی در هفته اول لیگ دانمارک در ترکیب وایله حضور نخواهد داشت.
در فضای مجازی شایعه شده پرسپولیس و سعید عزت اللهی با هم توافق کرده اند
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و هئیت همراه، صبح امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
بازیکنان تیم‌ملی دور جدید تمرینات خود را در بیشکک برگزار می‌کنند.
سیاست خارجی نیازمند تاکتیک‌های خوب در اجراست که ضمن رعایت اصول راهبردی عزت، حکمت و مصلحت منجر به تأمین منافع ملی به بهترین وجه ممکن شود و همین مهم، دیپلمات‌ها را ملزم به ابتکار عمل میکند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار وزیر و مسئولان وزارت امور خارجه با تبیین سه کلید واژه عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی گفتند: عزت، یعنی نفی دیپلماسی التماسی؛ حکمت یعنی عمل خردمندانه در تعاملات بین‌المللی و مصلحت یعنی شناخت موارد انعطاف که منافاتی با اصول ندارد.
مسئولان وزارت امور خارجه و سفیران جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه ( ۳۰ اردیبهشت) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
سعید عزت اللهی که روز گذشته به تمرین تیم ملی اضافه شد، با استقبال گرمی مواجه شد.
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه محاسبات دشمنان در خصوص ایران و انقلاب متوهمانه است، گفت: انقلاب اسلامی یعنی امنیت ملی، یعنی عزت ملی و مردم دیروز نشان دادند که این انقلاب را از آن خودشان می‌دانند و این انقلاب را حفظ خواهند کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمن تا وقتی ما خواهان استقلال و عزت‌ باشیم از توطئه دست بر نمی‌دارد، تصریح کرد: ایران مستقل‌ترین کشور جهان به لحاظ سیاسی است. امروز این عزت، استقلال و آزادگی ثمره خون شهدا و انقلاب اسلامی و مایه فخر است.
تاثیرگذارترین بازیکن این فصل هوادار چهارمین گل خود در لیگ امسال را به ثمر رساند.
ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت نهم دیماه تاکید کرد: سوگند یاد می‌کنیم که عزت و اقتدار امت مسلمان ایران را با جانمان تضمین خواهیم کرد.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن می‌خواهد برای ایران پادشاهان را منصوب و بعد خود آن‌ها را تبعید و 40 هزار مستشار خود را در کشور ایران مستقر کند؛ دوست دارند خیابان‌های ما مملو از شراب خانه‌ها و مراکز قمار باشد و چهره زنان ما را بی هویت ساخته و همانند زنان غرب کنند آن‌ها دوست دارند همانند گذشته ما یکی از ستون‌های دوگانه سیاست نیکسون در خلیج فارس و ژاندارم منافع آن‌ها باشیم و جوانان ما خدا را تعظیم نکنند، می‌خواهند حجاب سنگر کلیدی حفظ عزت، حرمت و صیانت از ارزش‌های والای اسلام را از زنان ما بگیرند.
در یکی از جذاب ترین کشتی های لیگ امسال عزت الله اکبری به یاد دوران اوج افتاد و علیرضا کریمی را از پیش رو برداشت.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فشارهای سیاسی و تبلیغاتی خللی در اراده ملت ایران در پیمودن راه عزت، استقلال و پیشرفت ایجاد نخواهد کرد و ملت ایران با هوشیاری، توطئه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: جمهوری اسلامی سیاست خارجی خود را بر پایه مفاهیم عدالت، اخلاق، آزادی و استقلال که ضامن رفاه و عزت ملت‌هاست، بنا نهاده است.
کاپیتان سابق سپاهان در دیدار مقابل طلایی‌پوشان در گلزنی ناکام ماند.
نماینده مردم خوی در مجلس گفت: تا زمانی که توجه به ظرفیت‌های داخلی، عزتمندی کشور و کرامت ملت در مذاکرات مدنظر قرار داشته باشد، تداوم گفتگوها بهینه خواهد بود و می‌توان تلاش‌ها را ادامه داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در ۸ سال دولت قبل شاهد مسائلی بودیم که گاهی موجب تحقیر کشور ما می‌شد اما دولت سیزدهم حافظ عزت ملی بوده است و این رویکردی ارزشمند به شمار می‌رود.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این مناسبت را به آزادگان سلحشور و خانواده‌های صبورشان تبریک گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه حکمت رهبر معظم و پیوند بین میدان و دیپلماسی تثبیت و نقشه شوم دشمنان بر آب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ