اهواز- استاندار خوزستان در خصوص وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن استان گفت: ۱۱ هزار واحد مسکونی در خوزستان مراحل مختلف تکمیل را طی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۱۰۶۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱ هزار و ۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: هزار و ۱۰ خودروی توقیف شده پرونده‌های موادمخدر آماده فروش است.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) خبر داد: یک واحد صنعتی احداث هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر را عملیاتی می‌کند.
وزیر علوم، مجلس را مقصر می‌داند و مجلس نیز، وزیر علوم را یک نماینده مجلس به سازندگی گفت: وزیر علوم نتوانسته کنکور را بدون تقلب برگزار کند، آن وقت می‌گوید متقلبان بنا بر خواست مجلس مشغول تحصیل هستند
رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درباره ساختمان‌های درگیر در گسل‌های تهران و منطقه یک گفت: براساس مطالعاتی که در مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی انجام شده، در کل تهران بیش از ۱۲ هزار پلاک ساختمانی بر روی گسل‌ها ساخته شدند که هر پلاک ممکن است چندین واحد داشته باشد.
دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به فعالیت ۱۰۰۰ باشگاه ثبت شده کوهنوردی در سطح کشور گفت: برای توسعه رشته کوهنوردی هیات‌های استانی فعالیت ورزشی خود را در قالب آموزش، استعدادیابی و تجهیزات با مشارکت باشگاه‌ها توسعه دهند.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در جریان سفر دوم رئیس جمهور به استان به مردم تحویل داده شد که این امر حاکی از اهتمام لازم برای ساخت و اتمام طرح های مسکن است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با اشاره به بازدید از ۱۳ واحد صنفی عطاری در سطح شهر تهران، گفت: در این طرح بیش از یک هزار داروی غیرمجاز و تقلبی کشف شد.
اهواز- فرمانده سابق انتظامی خوزستان از کشف بیش از ۱۱ هزار سلاح غیرمجاز در استان در سال گذشته خبر داد.
واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر با توان تولید ۱۰۰۰ مگاوات الکتریکی، از زمان شروع بهره‌برداری صنعتی در سال ۱۳۹۲ تاکنون با رسیدن به مرز تولید ۵۸ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، نقش مهمی در تامین مطمئن بخشی از انرژی الکتریکی موردنیاز کشور به ویژه در استان‌های جنوبی و کاهش خاموشی ایفا کرده است.
وزارت امورخارجه تشکیلات خودگردان طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت بیش از ۱۰۰۰ واحد جدید در شهرک‌های کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.
بانک ملت همزمان با اجرای طرح نهضت ملی جهش مسکن در کشور، برای احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر بهبهان استان خوزستان ویژه کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تسهیلات ارائه می‌دهد.
بانک ملت همزمان با اجرای طرح نهضت ملی جهش مسکن در کشور، برای احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر بهبهان استان خوزستان ویژه کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تسهیلات ارائه می‌دهد.
انگوت- نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: سیل اخیر در شهرستان انگوت بیش از یک‌هزار میلیارد تومان به اراضی کشاورزی، باغات و دام این منطقه خسارت وارد کرده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد با ۵۰۰ میلیون تومان پول پیشو پرداخت ماهانه ۱۰۰۰ دلار می‌توان یک واحد آپارتمان لاکچری در مناطق مختلف تهران رهن کرد.
اصفهان- مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: یک هزار و ۱۰۰ تُن میوه شب عید تامین شده و از پنجشنبه ۲۵ اسفندماه با ۱۰ درصد زیر قیمت روز بازار در سطح استان اصفهان عرضه می‌شود.
اداره اورژانس و حوادث غیرمترقبه ترکیه به شمار پس لرزه هایی که از ششم فوریه در این کشور رخ داده است، اشاره کرد.
نویسندگان "طلوع همه چیز" نشان می‌دهند حدود ۱۱۰۰۰ سال پیش زمانی که رشد محصولات در اردن، عراق، سوریه و ترکیه کنونی آغاز شد الگو‌های تثبیت شده جست و جو برای تهیه آذوقه و شکار فصلی به سرعت تغییر نکردند و در عوض این مکمل روند‌های بعدی بودند.
رئیس مرکز نوآوری و فناوری سازمان منابع طبیعی گفت: طرح شناسنامه‌دار کردن الکترونیکی درختان جنگلی انجام و با نصب تراشه الکترونیکی در تنه حدود ۱۰۰۰ درخت، امکان پایش هوشمند آنها فراهم شده است.
یک شرکت انگلیسی حسابی از حذف این تیم از جام جهانی ضرر کرده است.
پویش کتابخوانی "هیس‌طوری" با شعار "یک ماجراجویی شگفت‌انگیز به هزار توی تاریخ" و با رویکرد مطالعه در حوزه تاریخ استعمار هم‌زمان با آغاز رقابت‌های جام‌جهانی قطر، فعالیت خود را آغاز کرد.
اهواز- استاندار خوزستان در خصوص وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن استان گفت: ۱۱ هزار واحد مسکونی در خوزستان مراحل مختلف تکمیل را طی می‌کنند.
شاخص کل که امروز بیش از ۱۰۰۰ واحد در ابتدای معاملات ریزش کرده بود در انتهای معاملات با صعود ۳۰۰۰ واحدی مواجه شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ابراز امیدواری کرد تا پایان سال بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت افزوده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ