تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در جریان سفر دوم رئیس جمهور به استان به مردم تحویل داده شد که این امر حاکی از اهتمام لازم برای ساخت و اتمام طرح های مسکن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود اینکه قانون از سال ۱۴۰۰ بانک‌ها را مکلف به پرداخت ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود به بخش مسکن کرده است، اما آن‌ها همچنان از زیر بار این تکلیف شانه خالی می‌کنند. برخی بانک‌ها نیز برای جبران زیان، وارد فعالیت‌های سوداگرانه همچون مسکن می‌شوند.
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بیش از یک هزار و ۴۰۰ مسکن در ۹ شهر استان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
معاون وزیر صمت گفت: از ابتدای امسال تاکنون از ۱۴۰۰ واحد تولیدی جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی بهره برداری شده است.
اهواز- استاندار خوزستان در خصوص وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن استان گفت: ۱۱ هزار واحد مسکونی در خوزستان مراحل مختلف تکمیل را طی می‌کنند.
اهواز- استاندار خوزستان در خصوص وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن استان گفت: ۱۱ هزار واحد مسکونی در خوزستان مراحل مختلف تکمیل را طی می‌کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مراسم معارفه بازرس قانونی این شرکت که با حضور رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات اجرا شده و بر
امیرعبداللهیان گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنیم تجربه جمهوری اسلامی در منطقه اثبات کرده که در مقابل گستاخی‌های رژیم صهیونیستی هیچ چیزی جز زبان مقاومت پاسخگو نیست. با این حال جمهوری اسلامی راهکاری دیپلماتیک با محوریت رفراندوم در بین ساکنین اصیل فلسطینی را ارائه می‌دهد.
بعضی وقت‌ها مسائل روحی روانی می‌تواند کیفیت یک بازیکن را نابود کند. نمونه زنده می‌خواهید؟ به فصل اول حضور مسی در پاریس نگاه کنید که چطور تغییر مکان فوتبال او را تقلیل داد.
تاباتا یک برنامه تمرینی موثر است که می‌تواند جایگزین کاملی برای کلاس‌های بدنسازی باشد. نکته مهم این تمرین این است که شما می‌توانید آن را در خانه انجام دهید، برای تمرین فقط به یک تشک، دمبل و یک تایمر نیاز دارید. تاباتا یک تمرین با شدت بالا است (مثلاً می‌توان آن را با کراس فیت مقایسه کرد) که برای چربی سوزی بسیار مؤثر است، زیرا در حین ورزش به انرژی زیادی نیاز دارد.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر انحرافات و قاچاق در حوزه داروهای وارداتی است. این داروهای وارداتی هنوز وارد لیست نشده‌اند که دلیل آن، عدم تامین منابع مالی است.
مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: رفع فیلتر پیام‌رسان تلگرام کذب است.
مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد از ابتدا نیز قراری برای حضور ستاره های فوتبال جهان در ایران وجود نداشته است.
رئیس قوه قضائیه با انتقاد از عملکرد مدعیان حقوق بشر گفت: مدعیان دروغگوی حقوق بشری غرب حتی تعریف درستی از بشر ندارند.
رئیس قوه قضائیه با انتقاد از عملکرد مدعیان حقوق بشر گفت:مدعیان دروغگوی حقوق بشری غرب حتی تعریف درستی از بشر ندارند.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: تصمیم بر آن شد هیئت وزیران اختیار خود مبنی بر تصمیم‌گیری در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان را به هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی تفویض کند.
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه دارایی‌های ورزش ایران بیشتر از بانک مرکزی است، گفت: ذخایر ورزش ایران معنوی‌ است و تمام شدنی نیست.
با امضای سند مهم یکسان‌سازی استاندارد محصولات کشاورزی بین ایران و روسیه، موانع اصلی از پیش پای صادرکنندگان ایرانی برداشته شد.
سیتی بواسطه حضور ژائو کانسلو که یقینا بهترین فول‌بک حال حاضر اروپاست، از فول بک معکوس استفاده می‌کند
وزیر امور خارجه، رفراندوم بین ساکنین اصیل فلسطین را راهی برای احقاق حقوق فلسطینیان دانست و گفت: این یک راهکار دیپلماسی و منطقی است که رژیم صهیونیستی از آن‌جایی نخواهد کرد.
سازمان جهانی بهداشت به بزرگ سالان توصیه می‌کند که حداقل ۳.۵گرم پتاسیم در روز و کمتر از ۵ گرم نمک مصرف کنند. این نهاد مصرف میزان زیادی از سبزیجات، میوه، انواع مغزها، لوبیا، محصولات لبنی و ماهی را توصیه می‌کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: باید برای مقابله با سیل از روان آب‌ها به بهترین شکل استفاده کرد.
زن جوانی که یکی از قربانیان سرقت اعضای این باند دو نفره بود، گفت: از خرید به خانه برگشتم، خواستم در را باز کنم که موتورسواری به من نزدیک شد و یکی از موتورسواران بلافاصله از موتور پایین پرید و دستبند طلایم را کشید. با موتورسوار درگیر شدم و در حین درگیری کلاه‌کاسکت او از سرش افتاد. مردی با مو‌های جوگندمی که او را شناختم. او بهروز، برادر یکی از دوستانم بود که سال‌ها قبل از من خواستگاری کرده بود.
شرکت Itoki ژاپن و Koyoju Gohan KK با همکاری یکدیگر راهکار جدیدی برای استراحت کارمندان خود ارائه کرده اند. آن‌ها قصد دارند از جعبه‌های خواب عمودی برای کمک به ایجاد فرهنگ اداری سالم‌تر استفاده کنند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۷۸۰۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ