وزارت امورخارجه تشکیلات خودگردان طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت بیش از ۱۰۰۰ واحد جدید در شهرک‌های کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ونزوئلا اعلام کرد که سطح نمایندگی دیپلماتیک خود در فلسطین را از دفتر به سفارت ارتقا داده است و وزارت خارجه تشکیلات خودگردان از این اقدام کاراکاس استقبال کرد.
وزارت خارجه فلسطین امروز با صدور بیانیه‌ای خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی درباره جنایت وحشیانه نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی با شلیک بیش از ۴۰ گلوله شد.
وزارت امور خارجه به مناسبت روز نکبت در بیانیه‌ای بار دیگر بر راه‌حل دموکراتیک برای حل بحران قدیمی فلسطین مبنی بر بازگشت همه آوارگان به سرزمین آبا و اجدادی خویش و برگزاری یک همه‌پرسی با شرکت همه ساکنان اصلی این سرزمین به منظور اِعمال حق تعیین سرنوشت و تعیین نوع نظام سیاسی خود تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: در نتیجه سکوت تعمدی مدعیان دروغین ‎حقوق بشر، ترور و کشتار فعالان و مردم عادی فلسطین، به رفتار روزانه صهیونیست‌ها بدل شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران با حمایت از ‎فلسطین به عنوان راهبردی‌ترین مسئله جهان اسلام، مانع هضم آن در هاضمه نظام سلطه و حذف آن از اولویت‌های مهم بین‌المللی شده است.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که جنایات رژیم صهیونیستی علیه سوریه و فلسطین زیر چتر حمایت دولت آمریکا صورت می‌گیرد.
ناصر کنعانی در واکنش به شهادت شیخ خضر عدنان اظهار داشت: شهادت این مجاهد در بند، حقانیت و مظلومیت مقاومت ملت فلسطین را بیش از پیش به تصویر کشید.
وزارت خارجه فلسطین وابسته به تشکیلات خودگردان با اشاره به یورش اشغالگران به اردوگاه «عقبه جبر» اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید از سوی مجامع بین‌المللی محاکمه و بازخواست شود.
وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه‎ای نسبت به پیامدهای تجاوز جدید نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوارغزه هشدار داد.
وزارت خارجه عراق به شدت اظهارات فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را محکوم کرد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین به اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به صورت مستقیم به آمبولانس ها در اردوگاه جنین شلیک کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حمله وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست به مردم بی‌دفاع فلسطین مصداق بارز تروریسم ساختاری و دولتی اسرائیل است.
وزارت امور خارجه آمریکا از گفتگوی تلفنی آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که تصویب قانون لغو تابعیت عاملان عملیات ضد صهیونیستی منجر به انفجار اوضاع خواهد شد.
وزارت خارجه سوریه تصمیم مسئولان رژیم صهیونیستی برای ساخت شهرک جدید در اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه عراق تاکید کرد که موضوع فلسطین همچنان برای بغداد یک موضوع محوری و اصولی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه عراق تاکید کرد که موضوع فلسطین همچنان برای بغداد یک موضوع محوری و اصولی است.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با تاکید بر اینکه جنایت های رژیم صهیونیستی تنها باعث پافشاری ملت فلسطین بر حقوق خود می شود، خواستار تسریع در محاکمه مسئولان این رژیم شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم ‎آپارتاید صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ با به جا گذاشتن رکوردی بی سابقه (۲۲۴ شهید) خونبارترین سال را در شهید و مجروح کردن برای فلسطینیان رقم زد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم ‎آپارتاید صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ با به جا گذاشتن رکوردی بی سابقه (۲۲۴ شهید) خونبارترین سال را در شهید و مجروح کردن برای فلسطینیان رقم زد.
وزارت خارجه عراق بر حمایت بغداد از تلاش ها برای همبستگی با ملت و مسئله فلسطین تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فلسطین نابود شدنی نیست و زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با دبیر کل وزارت امور خارجه الجزایر در مورد آخرین تحولات مربوط به فلسطین و اراضی اشغالی گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ