رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: هزار و ۱۰ خودروی توقیف شده پرونده‌های موادمخدر آماده فروش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تصویب پارلمان بلغارستان، این کشور ۱۰۰ دستگاه خودروی نظامی «قدیمی» ساخت روسیه را به اوکراین تحویل می‌دهد.
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: مطابق هدفگذاری انجام شده، تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد استانداردهای اجباری برای قطعات خودرو به یک‌هزار قطعه می‌رسد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ دستگاه کامپیوتر خودرو از مخفیگاه دو مالخر اموال مسروقه خبر داد.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه تجهیز بدنه محیط زیست به فناوری‌های نوین در دستور کار است، گفت: مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه خودروی خارجی برای پاسگاه‌های محیط‌بانی گرفته شد.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه تجهیز بدنه محیط زیست به فناوری‌های نوین در دستور کار است، گفت: مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه خودروی خارجی برای پاسگاه‌های محیط‌بانی گرفته شد.
داستان گرفتن خودرو ظاهرا تنها دامن مجلس و دولت را نگرفته است همچنان که روز گذشته مجتبی توانگر، نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به اقدام صداوسیما در تماس با نمایندگان مجلس برای سوال در مورد اینکه آیا خودروی رانتی دریافت کرده‌اند یا نه، نوشت: «رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است به‌جای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودرو‌های تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند. کسی عزل شد یانه؟»
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به شفاف سازی مالی در هلال احمر گفت: امسال تامین ۱۰۰۰ خودروی نجات و ۳۰۰ آمبولانس صورت می‌گیرد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به شفاف سازی مالی در هلال احمر گفت: امسال تامین ۱۰۰۰ خودروی نجات و ۳۰۰ آمبولانس صورت می‌گیرد.
حلزون برخلاف نام خود هزار اسب بخار قدرت دارد و اولین خودروی جهان با سرعت بیش از ۲۰۰ مایل محسوب می‌شود.
سرهنگ مومنی با بیان اینکه در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با تخلفات حادثه ساز به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی طرح توقیف ساعتی در معابر بزرگراهی تهران در حال اجرا است اعلام کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تاکنون با ۱۲۱۳ توقیف ساعتی و ۱۶۳۲ فقره اعزام به پارکینگ با متخلفان برخورد کرده است.
پس از پایان نام نویسی، اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
پس از پایان ثبت نام اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه دست‌کم یک‌صد هزار خودروی وارداتی طی ۶ ماه آینده خبر داد.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: خودرو‌های وارداتی از کشور‌های مختلف همچون چین است و به غیر از برند‌های آمریکایی یا ساخت آمریکا، از سایر کشور‌ها بحث ثبت سفارش صورت گرفته است و در بازه سه ماهه آینده عرضه می‌شود.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بیش از ۱۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی و نفربر به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بیش از ۱۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی و نفربر به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.
معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی از گرفتار شدن ۱۰۰۰ خودرو در محور تربت حیدریه به مشهد به دلیل برف و کولاک و امدادرسانی به حادثه دیدگان خبر داد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو طبق اطلاعیه ای اعلام نمود که اولین عرضه خودروی پژو ۲۰۷ را در بورس کالا آغاز می‌کند. در اولین مرحله فروش، ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ سفیدرنگ در بورس کالا عرضه خواهد شد. این عرضه چه زمانی و به چه قیمتی می باشد؟
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده هزار و ۴۰ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و ۱۳ هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.
با توجه به عواقب تغییرات آب و هوایی و وقوع چند موج گرما، دولت فرانسه طرحی اعلام کرده شهروندان می توانند با پرداخت ماهانه ۱۰۰ یورو خودروی برقی اجاره کنند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: واردکننده خودرو باید به ازای هر ۱۰۰۰ دستگاه خودرو وارداتی یک نمایندگی برای خدمات پس از فروش ایجاد کند.
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ