اداره اورژانس و حوادث غیرمترقبه ترکیه به شمار پس لرزه هایی که از ششم فوریه در این کشور رخ داده است، اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دوسلدورف آلمان، مقامات محلی به ۱۳۰۰۰ نفر از ساکنان دستور دادند که به دلیل کشف بمب دوران جنگ جهانی دوم، خانه های خود را به طور موقت تخلیه کنند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: هزار و ۱۰ خودروی توقیف شده پرونده‌های موادمخدر آماده فروش است.
وزیر علوم، مجلس را مقصر می‌داند و مجلس نیز، وزیر علوم را یک نماینده مجلس به سازندگی گفت: وزیر علوم نتوانسته کنکور را بدون تقلب برگزار کند، آن وقت می‌گوید متقلبان بنا بر خواست مجلس مشغول تحصیل هستند
دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به فعالیت ۱۰۰۰ باشگاه ثبت شده کوهنوردی در سطح کشور گفت: برای توسعه رشته کوهنوردی هیات‌های استانی فعالیت ورزشی خود را در قالب آموزش، استعدادیابی و تجهیزات با مشارکت باشگاه‌ها توسعه دهند.
دختر نوجوانی که سیزده قرن قبل بر اثر بیماری در سرزمینی غریب چشم از جهان فروبسته بود، حالا دوباره چشمانش را باز کرده و به ما خیره شده است.
امدادگران روز دوشنبه حدود ۱۰۰۰ نفر را که در عمق ۳.۶ متری آب دریا در امتداد سواحل غربی میانمار، پس از توفان قدرتمند موکا گرفتار شده بودند، نجات دادند.
کارلوس آلکاراس، نابغه ۲۰ ساله تنیس جهان با راهیابی به دور سوم رقابت های مسترز ۱۰۰۰ امتیازی رم، در رده بندی جدید برترین تنیسورهای جهان بار دیگر صدرنشین خواهد شد.
جو تگتمایر (Joe Tegtmeyer) حدود ۹ ساعت پس از پرتاب استارشیپ، عکس‌هایی از خود که تقریباً نیمی از یکی از ۱۸۰۰۰ کاشی محافظ حرارتی شش ضلعی را که یک طرف استارشیپ را پوشانده بود، نگه داشته است، منتشر کرد.
بولی برای متقاعدکردن برایتون در فسخ قرارداد پاتر مبلغ شگفت‌انگیز ۲۱.۵ میلیون پوند معادل ۲۶ میلیون دلار به مالکین این باشگاه پرداخت کرده تا به این ترتیب رکورد گران‌ترین غرامت برای جذب یک سرمربی در تاریخ فوتبال به این مربی انگلیسی اختصاص پیدا کند.
سرمربی چلسی که عملکرد تیم تحت هدایتش پرنوسان بوده یک رکورد تاریخی را حول نام خود می‌بیند.
یک شرکت بزرگ مخابراتی چینی اعلام کرد بیش از ۱۳۰۰۰ قطعه مورد استفاده در محصولات ساخت خود که تحت تحریم‌های تجاری ایالات متحده قرار گرفته‌اند، را با قطعات دیگری جایگزین کرده است.
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به این که مباحث روحی و روانی و اضطراب بخش عمده این حوادث را در بردارد، گفت: نزدیک به ۱۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان در همان مدرسه تریاژ شده و با درمان در محل مرخص شده‌اند و مدیریت اورژانس و صحنه بسیار مهم است.
کاشمر ـ رئیس کمیته امداد امام خمینی کاشمر گفت: علی رغم اینکه سهیمه این نهاد ۹۹۸ فرصت شغلی برای شهرستان بوده است برای اولین سال به ۱۳۰۰ فرصت شغلی رسید.
شرکت ارتباطات ویدئویی زوم ۱۳۰۰ کارمند خود را اخراج می کند زیرا تقاضا برای سرویس های ویدئوکنفرانس این شرکت با افول پاندمی کرونا کاهش یافته است.
رئیس مرکز نوآوری و فناوری سازمان منابع طبیعی گفت: طرح شناسنامه‌دار کردن الکترونیکی درختان جنگلی انجام و با نصب تراشه الکترونیکی در تنه حدود ۱۰۰۰ درخت، امکان پایش هوشمند آنها فراهم شده است.
رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان سموم گفت: از ابتدای سال ۹۷ صادرات سموم و آفت کش‌های کشاورزی ممنوع شد؛ با رفع این ممنوعیت در ۴ ماه گذشته ۱۳۰۰ تن انواع سم از کشور صادر شد.
بیرجند- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: هزار میلیارد تومان در این سفر برای پروژه‌های عمرانی، ۲۰۰ میلیارد برای مباحث فرهنگی و صد میلیارد تومان در حوزه بانوان استان تعریف و نهایی خواهد شد.
مراکش ۱۳۰۰۰ بلیت رایگان برای هواداران و ۳۰ پرواز چارتر برای بازی نیمه‌نهایی جام‌جهانی مقابل فرانسه ترتیب داد.
طبق گزارشی جدید در ۲۴ اکتبر پس از آنکه ۱۳۰۰ پایانه استارلینک در اوکراین به دلیل کمبود سرمایه خاموش شدند، ارتش اوکراین با اختلالات اینترنت روبرو شد.
با گذشت حدود چهار سال از ممنوعیت ورود خودرو به کشور، حالا رونمایی آیین‌نامه واردات خودرو، از چراغ سبز به ورود خودرو‌های خارجی در ماه‌های آینده به کشور خبر می‌دهد. این در حالی است که خبری از واردات خودرو‌های دست دوم نیست و در این آیین نامه، خودرو‌ها تحت چهارچوب معینی مجوز ورود خواهد داشت.
با گذشت حدود چهار سال از ممنوعیت ورود خودرو به کشور، حالا رونمایی آیین‌نامه واردات خودرو خبر چراغ سبز به ورود خودرو‌های خارجی در ماه‌های آینده به کشور می‌دهد. این در حالی است که خبری از واردات خودرو‌های دست دوم نیست و در این آیین نامه، خودرو‌ها تحت چهارچوب معینی مجوز ورود خواهد داشت.
سخنگوی وزارت صمت گفت: واردکننده خودرو باید به ازای هر ۱۰۰۰ دستگاه خودرو وارداتی یک نمایندگی برای خدمات پس از فروش ایجاد کند.
برنا چوریچ کروات پس از یک سال دوری از میادین به عنوان قهرمانی مسترز ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی در آمریکا رسید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۱۵۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۹۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ