اصفهان- مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: یک هزار و ۱۰۰ تُن میوه شب عید تامین شده و از پنجشنبه ۲۵ اسفندماه با ۱۰ درصد زیر قیمت روز بازار در سطح استان اصفهان عرضه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: براساس برآورد اولیه میزان تولید محصول زغال اخته این استان در سال جاری بیش از یک هزار و ۱۰۰ تن است.
صندوق سهامی سرو بهترین راه سرمایه‌گذاری طی چهار سال اخیر بوده است. برای آشنایی با این صندوق، این مقاله را مطالعه کنید.
روز چهارشنبه بیش از ۱۱۰۰ نفر از خانه های خود در شمال اسکاتسدیل ایالت آریزونا به دلیل وقوع اتش سوزی جنگلی تخلیه شدند.
نوکیا ۱۱۰۰ گوشی موبایل ساده‌ای که سال ۲۰۰۳ به دنیا معرفی شد، تا امروز عنوان پرفروش‌ترین گوشی تاریخ را در اختیار دارد و حتی پرفروش‌ترین مدل‌های آیفون هم به رکوردش نرسیده‌اند!
به گفته محققان کتیبه‌ای بر روی یک زره سینه ۱۱۰۰ ساله که در قلعه‌ای ویران شده کشف شده ممکن است حاوی یکی از اولین نمونه‌های شناخته شده متن سیریلیک باشد.
بر اساس آخرین اطلاعات ثبت شده ۳۴۶ شرکت دانش بنیان، بیش از ۱۱۰۰ محصول نانویی تولید کرده اند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: به مناسبت عید فطر و به منظور پاکسازی مصلی، ۱۱۰۰ نیروی انسانی و ۲۰۰ دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله و خاک در اطراف مصلی امام خمینی(ره) مستقر می‌شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، از عرضه روزانه ۱۰۰ تُن گوشت مرغ تازه در میادین میوه و تره بار خبر داد.
از نظر طراحی، منصوری F۹XX Tempesta Celeste دنباله‌روی نسخه کوپه است. به‌رسم منصوری، در این پروژه نیز شاهد استفاده گسترده از فیبر کربن در قسمت‌های مختلف بدنه هستیم. برای هدایت بهتر جریان هوا، مهندسین این تیونر مشهور در ساختار سپر و ورودی‌های هوا بازنگری‌های انجام داده‌اند. اسپلیتر و تیغه‌های جانبی نیز جدید هستند.
رییس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در نوروز امسال بیش از هزار و ۱۰۰ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند، گفت: نشاط بهاری، امنیت در سفر و پرهیز از خطر شعار طرح نوروزی امسال است.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در ۴۸ ساعت گذشته، از امدادرسانی به حدود ۱۱۰۰ حادثه دیده خبر داد.
اکنون و در شرایطی که حدود ۱۱۰۰ روز از شهادت سردار دل‌ها سپری شده است، خون حاج قاسم معرکه‌ای به‌پا کرده و این فریاد در اقصی نقاط ایران و سایر کشور‌های مسلمان خطاب به نظام سلطه و استکبار طنین‌انداز شده
برای بدست آوردن یک تن متانول، ۱۱۰۰ متر مکعب گاز متان را باید مصرف کرد که با این وجود، ۱۱۰۰ متر مکعب گاز در زمستان ۴۰۰ دلار می‌شود، ولی یک تن متانول حدود ۳۵۰ دلار و هیچ دلیلی ندارد که توسط دولت و کشور این گاز را بدهیم و کالایی را بدست آوریم که ارزش افزوده کمتری برای ما دارد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سهم مسکن در سبد خانوار به حدود ۴۰ درصد رسیده و در کلانشهر‌ها بالای ۵۰ درصد است. اگر این وزارتخانه درست عمل کند نیمی از هزینه سبد خانوار کاهش می‌یابد. در سه دهه اخیر قیمت مسکن در تهران به بیش از ۱۱۰۰ برابر افزایش یافته است حتی طلا، سکه و ارز نیز این افزایش را نداشته است.
اهر- رئیس اداره غله اهر گفت: سال گذشته ۷ هزار و ۵۰۰ تُن خرید تضمینی گندم داشتیم و امسال ۲۶ هزار و ۱۰۰ تُن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان اهری خریداری شده است.
متاپلتفرمز روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۳ درصد نیروی کار یا ۱۱۰۰ نفر از کارمندانش را اخراج می کند.
تبریز- مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از برداشت ۱۱۰۰ تن محصول انجیر در سال ۱۴۰۱ در استان خبر داد.
این فیلم لحظه باورنکردنی را نشان می‌دهد که نیرو‌های متخصص اوکراینی از تیپ ۳۶ تفنگداران دریایی یک بمب ۱۱۰۰ پوندی (۵۰۰ کیلوگرمی) روسیه را در منطقه خرسون منفجر می‌کنند. طبق اعلام مقامات ارتش اوکراین یک بمب FAB-۵۰۰ روسی در نزدیکی روستایی در منطقه خرسون که در جریان ضد حمله از اشغال خارج شده بود، به طرز ماهرانه‌ای خنثی شد.
در واقع معادل ۱۱۰۰دلار در هر ثانیه عدم‌النفع صادراتی است که ایران باید از نفت می‌داشت، اما به دلیل تحریم‌ها از آن محروم مانده است.
بر اساس اعلام منابع وزارت دفاع ملی ترکیه، یونان در هشت ماه نخست سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۱۰۰ بار حریم هوایی و آب‌های سرزمینی ترکیه را نقض کرده است.
علم الهدی: یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و 100 حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.
هر دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۱۱۰۳ تومان کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۶ هزار و ۹۳۴ تومان به فروش رسید.
ساعت هوشمند Enduro 2 گارمین با شارژ خورشیدی، عمر باتری ۱۵۰ ساعته با GPS روشن و قیمت ۱۱۰۰ دلار ارائه می‌شود.
تمهیدات ترافیکی تعطیلات عید فطر اعلام شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ