پویش کتابخوانی "هیس‌طوری" با شعار "یک ماجراجویی شگفت‌انگیز به هزار توی تاریخ" و با رویکرد مطالعه در حوزه تاریخ استعمار هم‌زمان با آغاز رقابت‌های جام‌جهانی قطر، فعالیت خود را آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.
معاون وزیر کشور لهستان از تشدید حضور نظامیان این کشور در مرز بلاروس خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: هزار و ۱۰ خودروی توقیف شده پرونده‌های موادمخدر آماده فروش است.
وزیر علوم، مجلس را مقصر می‌داند و مجلس نیز، وزیر علوم را یک نماینده مجلس به سازندگی گفت: وزیر علوم نتوانسته کنکور را بدون تقلب برگزار کند، آن وقت می‌گوید متقلبان بنا بر خواست مجلس مشغول تحصیل هستند
مؤسسه نیکوکاری مهرطه برگزار می کند: اختتامیه دهمین دوره جایزه کتاب مهر با انتخاب و معرفی برترین کتاب رمان سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱اختتامیه دهمین دوره جایزه کتاب مهر با انتخاب و معرفی برترین کتاب رمان منتشرشده در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در حوزه نوجوان، توسط مؤسسه نیکوکاری مهرطه، با همکاری پنج مؤسسه دیگر در تاریخ ۲۶ تیر ماه در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به فعالیت ۱۰۰۰ باشگاه ثبت شده کوهنوردی در سطح کشور گفت: برای توسعه رشته کوهنوردی هیات‌های استانی فعالیت ورزشی خود را در قالب آموزش، استعدادیابی و تجهیزات با مشارکت باشگاه‌ها توسعه دهند.
دختر نوجوانی که سیزده قرن قبل بر اثر بیماری در سرزمینی غریب چشم از جهان فروبسته بود، حالا دوباره چشمانش را باز کرده و به ما خیره شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ دستگاه کامپیوتر خودرو از مخفیگاه دو مالخر اموال مسروقه خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با اشاره به بازدید از ۱۳ واحد صنفی عطاری در سطح شهر تهران، گفت: در این طرح بیش از یک هزار داروی غیرمجاز و تقلبی کشف شد.
دونده ۱۵۰۰ متر ایران در جریان رقابت ۱۵۰۰ متر مسابقات قهرمانی آسیا به مدال برنز دست پیدا کرد.
انگوت- نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: سیل اخیر در شهرستان انگوت بیش از یک‌هزار میلیارد تومان به اراضی کشاورزی، باغات و دام این منطقه خسارت وارد کرده است.
فوق‌ستاره آرژانتینی در بازی دیشب پاری‌سن‌ژرمن مقابل نانت یک گل به ثمر رساند و به رکورد ۷۰۱ گل و ۲۹۹ پاس‌گل در بازی‌های باشگاهی خود رسید.
ما معتقد هستیم این حکم باید در هر شرایطی اجرایی شود و همه توان خود را برای اجرای این حکم تاریخی حضرت امام بکار خواهیم گرفت.
عضو هیئت مدیره صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از بازگشت ۱۰۰۰ نخبه به کشور و حضور ۹ هزار فرد سرآمد در بنیاد شهید خبرداد.
رئیس مرکز نوآوری و فناوری سازمان منابع طبیعی گفت: طرح شناسنامه‌دار کردن الکترونیکی درختان جنگلی انجام و با نصب تراشه الکترونیکی در تنه حدود ۱۰۰۰ درخت، امکان پایش هوشمند آنها فراهم شده است.
بررسی صورتمالی باشگاه استقلال نشان می دهد، این باشگاه با افزایش ۱۰۰۰ درصدی زیان روبرو است.
مراکش برای اولین بار در تاریخ به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی صعود کرد و اسپانیا را در ضربات پنالتی شکست داد، این در حالی بود که اسپانیایی‌ها ۱۰۰۰ بار پنالتی زدن را تمرین کرده بودند.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰۰ مدرسه را با اولویت جایگزینی مدارس کانکسی در دست ساخت دارد.
از نکات قابل توجه عرضه ۲۰۷ در بورس درصد پیش پرداخت سفارش خرید آن است که ۱۰۰ درصد درنظر گرفته شده است.
شهردار تهران گفت: تا پایان سال ۱۰۰۰ پارکینگ در تهران افتتاح می‌شود تا ظرفیت پارک خودروها افزایش یابد.
شهردار تهران گفت: تا پایان سال ۱۰۰۰ پارکینگ در تهران افتتاح می‌شود تا ظرفیت پارک خودروها افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ابراز امیدواری کرد تا پایان سال بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت افزوده شود.
این نماد از ابتدای سال روند قیمتی صعودی شدیدی داشته است و قیمت سهام رشد بیش از ۹۶۶ درصد را در این شش ماهه تجربه کرده است. صورت‌های سود و زیان بهار از رشد ۳۳۸ درصدی سود خالص سه ماهه ابتدایی امسال به نسبت سال قبل خبر می‌دهد.
رئیس‌کل بانک مرکزی به تشریح اقدامات یک سال اخیر در کنترل رشد پایه پولی، نقدینگی، بازار ارز، فراریان مالیاتی و تأمین مالی دولت پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ