مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ابراز امیدواری کرد تا پایان سال بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت افزوده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تصویب پارلمان بلغارستان، این کشور ۱۰۰ دستگاه خودروی نظامی «قدیمی» ساخت روسیه را به اوکراین تحویل می‌دهد.
در ۱۰۰ روز آغازین امسال با تحویل ۵ میلیون و ۱۵ هزار تن گندم از کشاورزان این عدد نسبت به سال گذشته، یک میلیون و ۱۰۷ هزار تن افزایش داشته است.
داستان گرفتن خودرو ظاهرا تنها دامن مجلس و دولت را نگرفته است همچنان که روز گذشته مجتبی توانگر، نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به اقدام صداوسیما در تماس با نمایندگان مجلس برای سوال در مورد اینکه آیا خودروی رانتی دریافت کرده‌اند یا نه، نوشت: «رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است به‌جای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودرو‌های تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند. کسی عزل شد یانه؟»
نماینده تهران با انتشار سندی در صفحه شخصی خود نوشت: رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است به جای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودروهای تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند.
رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است بجای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودرو‌های تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند.
با توجه به آمار خودروسازان بزرگ در سال ۱۴۰۰، ۶۷ هزار دستگاه بیشتر از آنچه که تولید کردند فروختند، یعنی اینکه فرد طلای زنش را فروخته و وام گرفته که پراید بخرد، اما، چون ساخت خودرو کمتر از تحویل بوده گفتند اول مهرماه تحویل داده می‌شود که به این وعده مرتب با تأخیر مواجه شده است و ده‌ها نامه نوشتم که خانواده‌ها چه گناهی کردند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت‌نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده‌اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به برنامه واردات ۱۰۰ هزار خودرو به کشور، گفت: بخش اعظم خودروهای وارداتی سه ماهه تحویل متقاضیان می‌شود و فقط بخش کوچکی فوری و یا شش ماهه تحویل خواهد شد.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
مراسم قرعه کشی طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح و تحویل مددجویان کمیته امداد در سطح استان می شود.
بورس کالایکشنبه (۴ دی ماه) میزبان عرضه ۲ هزاردستگاه خودروپژو ۲۰۷ دستی سفیدبا قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.درصدپیش پرداخت سفارش خریددراین عرضه ۱۰۰ درصد و تاریخ تحویل ۲۰ اسفنداست.
سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از تحویل بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان ارتشی خبر داد.
سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از تحویل بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان خبر داد.
جمهوری آذربایجان آمادگی خود برای تحویل اجساد حدود ۱۰۰ سرباز ارمنستان که درگیری‌ های اخیر در مرز میان دو کشور کشته شدند را اعلام کرد.
۱۰۰ دستگاه ون وانا از محل قرارداد شرکت ایران خودرو دیزل با وزارت کشور، تحویل اتحادیه تاکسی‌رانی‌های شهری کشور شد.
بر اساس آخرین اخبار، ۱۰۰ دستگاه خودروی شاهین گروه سایپا برای تحویل ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در بورس کالای ایران عرضه شد که در همان ابتدا ۳۹ دستگاه مورد معامله قرار گرفت.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: در راستای توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی تا پایان شهریورماه ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به وزارت کشور تحویل داده خواهد شد.
محموله ۱۰۰ تنی حاوی کمک‌های بشردوستانه هلال‌احمر ایران به سیل‌زدگان کشور پاکستان، روز چهارشنبه نهم شهریور، تحویل مقامات این کشور می‌شود.
معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه در آغاز به کار این دولت، خزانه خالی با ۱۴۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم، گفت: دولت گذشته دستاوردی دستاوردی جز رشد اقتصادی نزدیک به صفر نداشت.
شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، روز شنبه به افراد آسیب دیده در استان سیل زده ایالت سند کمک‌های امدادی تحویل داد. در ویدئوی منتشر شده شهباز شریف سوار یک هلیکوپتر دیده می‌شود که بسته‌های امدادی را به پایین پرتاب می‌کند. سیل‌های ناگهانی ناشی از باران‌های موسمی شدید در بسیاری از مناطق پاکستان باعث کشته شدن نزدیک به ۱۰۰۰ نفر و زخمی شدن هزاران نفر و آواره شدن هزاران نفر از اواسط ژوئن شده است.
امروز مطالبی همچون تحلیل نماد فملی | در جا زدن برای یک صعود خوب؟، تحلیل لبوتان امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | طرف تقاضا تقویت خواهد شد؟، تحلیل سیستم امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | سیستم موفق به عبور از ۶۰۰ تومان خواهد شد؟، مهمترین چالش امروز بورس چیست؟، پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / دلار در بازار توافقی کاهشی شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مشاور رییس سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: بیماری تب کریمه کنگو یک بیماری مشترک بین انسان و دام بوده که عامل آن ویروسی است و اگر هموطنان الزامات بهداشتی را رعایت کند، جای هیچ نگرانی وجود ندارد و قابل کنترل و مهار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ