شاخص کل که امروز بیش از ۱۰۰۰ واحد در ابتدای معاملات ریزش کرده بود در انتهای معاملات با صعود ۳۰۰۰ واحدی مواجه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۹۷۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۳ هزار و ۶۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس بالاخره بعد از چند روز به حمایت ها پاسخ داده و امروز یک رشد نسبتا خوب را تجربه کرد.
پورابراهیمی بیان کرد: شاخص بازار سرمایه به شاخص قبل از سال ۱۴۰۱ بازگشته و عملاً در بازده منفی در سال ۱۴۰۲ قرار داریم که این مسئله قطعاً به صلاح کشور نیست و باید برای آن تصمیم‌گیری شود. البته اقدامات خلافی نیز انجام شده که در قالب اعمال ماده ۲۳۴ و ارجاع پرونده آن به دستگاه قضایی در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است.
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
شاخص کل امروز با رشد بیش از 26 هزار واحدی مواجه شده است.
بازگشت عرضه خودرو در بورس کالا نشان می دهد مسیر عرضه خودرو از این طریق مسیر شفاف و مطمئنی است.
بازار سرمایه امروز یک بازگشت از ناحیه منفی به مثبت را در انتهای معاملات شاهد بود که می توان به سبز بودن بازار در روز دوشنبه امیدوار بود.
شاخص کل بورس سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۳۰۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با عرضه کمتر از ۵۰ هزار خودرو در بورس کالا بیش از ۱۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از جیب واسطه‌ها و دلالان خارج و به چرخه تولید و مردم بازگشت.
همانطور که در معاملات دوشنبه نشانه هایی از بازگشت دیده شد، شاخص کل توانست در روز سه شنبه مثبت شود.
علی فراقی گفت: زمانی که هر سازمان به دور از اختیارات خود عمل کند همیشه نتایج منفی به بار خواهد داشت خصوصاً که این تصمیم‌ها در ارتباط با اموال و سرمایه مردم باشد.
شاخص کل امروز بار دیگر مقاومت ها را به سمت بالا شکست.
نماد استقلال که از حدود یک ماه قبل به دلیل برخی ابهامات در صورت‌های مالی بسته شده بود، از امروز (چهارشنبه) دوباره قابل معامله شد.
نماد معاملاتی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران رفع تعلیق شده و دوباره آماده انجام معامله است.
رئیس سازمان بورس با اشاره به اینکه مالیات شرکت های بورسی افزایش نمی یابد گفت: منکر تخلفات در بازار سرمایه نیستم.
شاخص کل امروز با رشد بیش از هزار واحدی مواجه شده است.
در حالی که دیروز ریزش ها بعد از اغتشاشات سهمگین بود ولی امروز بازار توانست با صعود حمایت ها را برای صعود حفظ کند.
شاخص کل بورس شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۰۴۲۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۱۵۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
بر اساس اعلام سازمان بورس، با دستور وزیر اقتصاد جلسات فوق العاده راهکارهای کوتاه مدت حمایت از بازار سهام در دستور کار قرار گرفت.
بازار سرمایه در هفته ای که گذشت ریزش ۹ هزار واحدی را ثبت کرد.
با رای اکثریت اعضای شورای شهر تهران ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای نمایشگاه عطر سیب تخصیص یافت.
وان پلاس Ace پرو با آخرین پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 ارائه خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا گفت: در برابر اصرار کاخ سفید به تداوم اعمال تحریم‌ها، واکنش قاطع، محکم و فوری نشان داده و همه تدابیر لازم را برای خنثی کردن آثار سوء احتمالی آن به کار خواهیم گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ