استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح بزرگراه حرم تا حرم گفت: با ساخت این بزرگراه و فراهم شدن ریل گذاری برای مسیر قطار، دسترسی به منطقه بینالود کمتر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
وزیر صمت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت در بازار عنوان کرد.
العین با پیروزی مهم برابر شارجه فاصله خود با صدر جدول لیگ امارات را به سه امتیاز کاهش داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه به راهپیمایان و نمازگزاران در روز جهانی قدس خبر داد.
منچسترسیتی در یک بازی برتر موفق شد با دو گل بر نیوکسل پیروز شده و فاصله با آرسنال را موقتا به دو امتیاز کاهش داد.
رئیس ستاد ملی جوانی جمعیت گفت: نرخ باروری ما الان به ۱.۶۷ کاهش پیدا کرده، فاصله کمی با سیاهچاله جمعیتی داریم و حتی برخی استان‌ها وارد سیاهچاله جمعیتی شده‌اند و مقابله با این امر عزم ملی می‌طلبد.
شهردار تهران گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری تهران و وزارت جهاد کشاورزی با هدف تامین عمده محصولات کشاورزی و مواد غذایی از تولیدکنندگان حوزه کشاورزی منعقد شد.
شهردار تهران با بیان اینکه اکنون در تهران ۳۰۰ میدان میوه و تره بار و بازارچه وجود دارد، گفت: سیاست ما توسعه این ۳۰۰ میدان و بازارچه در سطح محلات شهر است.
برای کاهش فاصله با پرسپولیس و قرار داشتن در جمع مدعیان، استقلال در برابر مس کرمان، محکوم به کسب پیروزی است.
برای کاهش فاصله با پرسپولیس و قرار داشتن در جمع مدعیان، استقلال در برابر مس کرمان، محکوم به کسب پیروزی است.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، معتقد است غیبت کاسمیرو در بازی یکشنبه برابر آرسنال نمی تواند مانعی در راه پیروزی شیاطین سرخ باشد.
با قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، بارسلونا فاصله خود با رئال از لحاظ کسب جام را به یک کاهش داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نرخ ارز آزاد باید کاهش یابد، چرا که اگر فاصله بین نرخ ارز نیمایی و آزاد کم شود، مفاسد و رانت کاهش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از کاهش فاصله حرکت قطارها در خط ۳ مترو خبر داد.
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در بازدید از خط ۵، از نزدیک مشکلات و موضوعات این خط را بررسی و دستوراتی در جهت افزایش ظرفیت پایانه مهرشهر صادر کرد.
جی‌ئی‌سی‌اف از هدف اصلی خود فاصله گرفته است، کاهش ۱۲ درصدی ورودی به مخازن نسبت به سال گذشته،ناترازی برق مدیریت شد و دوران طلایی روابط ایران و روسیه از مهمترین تیتر اخبار در هفته جاری بودند.
نتایج تحقیق جدید نشان داد که غذا خوردن در اواخر روز با گرسنگی بیشتر در یک دوره ۲۴ ساعته مرتبط است.
یکی از برنامه‌های وزارت صمت برای کاهش فاصله بین عرضه و تقاضای خودرو، موضوع واردات خودرو است. اقدامی مهم که حالا با گذشت مدتی از ابلاغ آیین نامه، وزیر صمت در جمع خبرنگاران از آخرین وضعیت واردات خودرو و زمان اعلام اسامی شرکت‌های واجد شرایط خبر داده است.
مرکز آمار ایران اعلام کرد: در سال ١٤٠٠ ضریب جینی خانوارهای کشور ۰.۳۹۳۸ است که در مقایسه با سال قبل ٠.٠٠٦٨ کاهش نشان می‌دهد.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان، که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد بهبود اوضاع و کاهش شمار شهر‌های قرمز بودیم و این گونه به نظر می‌رسید که موج هفتم شیوع ویروس و بیماری از قله خود عبور کرده است، بار دیگر شاهد افزایش شمار شهر‌های قرمز هستیم.
فشار تمرینات تیم استقلال در فاصله چند روز تا شروع لیگ برتر کمتر خواهد شد.
به نظر می‌رسد پاقدم سال جدید برای بورس خوب بود چراکه از ابتدای سال تا کنون روند صعودی در این بازار ادامه دارد و به باور یک تحلیلگر بازار سرمایه، چنانچه وضعیت فعلی متغیرها ثابت بماند میتوانیم منتظر شاخص یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی هم باشیم.
بورس کالا تغییر در نحوه عرضه برخی محصول‌ها در تالار صنعتی در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت را ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ