شهردار تهران گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری تهران و وزارت جهاد کشاورزی با هدف تامین عمده محصولات کشاورزی و مواد غذایی از تولیدکنندگان حوزه کشاورزی منعقد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توسعه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، به امضای دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول رسید.
حمایت اجتماعی و حمایت از کودکان، ایمنی و بهداشت شغلی و کاهش حوادث ناشی از کار، توسعه اشتغال و توانمندسازی افراد دارای معلولیت و... از محورهای سند یادداشت‌تفاهم همکاری ایران و زیمبابوه است.
ایران و کنیا در راستای توسعه روابط دوجانبه در زمینه های مختلف چند سند همکاری امضا کردند.
در راستای تعمیق ساخت داخل و کاهش هزینه واردات، زنجیره ‌تامین گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری دو شرکت فولاد مبارکه و ورق خودرو موفق به بومی‌سازی ورق‌های مصرفی در خودرو شد.
وزیر دادگستری از امضای ۱۴ سند همکاری بین ایران و سوریه در راستای ارتقای همکاری‌های دوجانبه بین ایران و روسیه خبر داد.
رئیس جمهور با بیان اینکه سفر به چین در راستای نگاه راهبردی ایران به همکاری با چین است، گفت: چین امروز یکی از مهمترین شرکای تجاری ایران است و همکاری‌های دو کشور در نقطه عطف قرار دارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه سفر به چین در راستای نگاه راهبردی ایران به همکاری با چین است، گفت: چین امروز یکی از مهمترین شرکای تجاری ایران است و همکاری‌های دو کشور در نقطه عطف قرار دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال کاهش هزینه های لجستیک و در نتیجه آن کاهش بهای تمام شده تولید هستیم، خواستار همکاری وزارت خانه‌های امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی برای اختصاص فضای بیش تر جهت انبارش مواد اولیه خودروسازان در گمرک آپرین در راستای افزایش سرعت در تولید شد.
در راستای توسعه مهارت های معلمان مدارس غیردولتی، تفاهم نامه ای بین سازمان مدارس غیردولتی با دانشگاه فرهنگیان برای آموزش۱۷۰ هزار معلم مدارس غیردولتی منعقد شد.
در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به جامعه پزشکی کشور، بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری مشترک امضاء کرد.
در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان امضاء شد.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تعامل و همکاری و استفاده از زیرساخت‌های دانشی، آزمایشگاهی و فناروی بر اساس استانداردهای ایزو ۲۶۲۶۲ و ایزو ۲۱۴۳۴ با مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد برای دولت مسکو همکاری با دیگر کشورها در راستای تحقق جهان چند قطبی حائز اهمیت است.
وزیر خارجه چین اعلام کرد که همکاری با روسیه در راستای ایجاد جهان چند قطبی ادامه می یابد.
در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با رویکرد استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه فناوری نانو‌ و پاسخ به نیازهای صنعت خودرو، تفاهم نامه همکاری مشترک فناورانه شرکت ساپکو و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) امضا شد.
هم‌زمان با هفته وحدت و با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک بین شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا، گام بزرگ دو خودروساز بزرگ کشور در راستای تحقق اهداف اتحاد استراتژیک برداشته شد.
تفاهمنامه همکاری بین ستاد فناوری نانو و سازمان تات در راستای رسوخ نانو به حوزه کشاورزی منعقد شد.
روسای فدراسیون‌های جودوی ایران و تاجیکستان در راستای برگزاری کمپ های تمرینی مشترک و برپایی کلاس‌های ارتقا سطح فنی مربیان تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند.
روسای فدراسیون‌های جودوی ایران و تاجیکستان در راستای برگزاری کمپ های تمرینی مشترک و برپایی کلاس‌های ارتقا سطح فنی مربیان تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند.
گروه سایپا ضمن همكاری نزدیک با پلیس آگاهی، اقدامات بسیار موثری در راستای ارتقا ایمنی در برابر سرقت خودرو و قطعات آن انجام داده به گونه ای كه آمار سرقت محصولات این شركت به شدت كاهش داشته است.
مهندس ایرج رخصتی معتقد است همکاری بیشتر دولت با فولادسازان در راستای بهره گیری مناسب از ظرفیت های معدنی کشور یک ضرورت است که باید به آن توجه بیشتری داشت.
موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در راستای تسهیل در تردد مسافران و زائران کربلا با پلیس راهور همکاری می‌کنند.
سازمان ورزش شهرداری تهران با فدراسیون اسکواش تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
در راستای تعامل و همکاری با دولت، انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در اطلاعیه ای لیست جدید قیمت انواع روغن نباتی برای اجرا از تاریخ ۱۱مردادماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ