اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، معتقد است غیبت کاسمیرو در بازی یکشنبه برابر آرسنال نمی تواند مانعی در راه پیروزی شیاطین سرخ باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینتر میامی در فاصله یک روز به برگزاری مراسم رونمایی لیونل مسی شکست دیگری متحمل شد تا همچنان قعرنشین کنفرانس شرق MLS باشد.
آبی ها تا نخستین بازی لیگ برتر در فصل جدید فاصله چندانی ندارند و باید تکلیف دروازه خود را مشخص کنند.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی می‌گوید احسان حدادی در فاصله حدود ۱۰۰ روز تا آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو باید تمریناتش را جدی‌تر دنبال کند تا در بازی‌ها مدال کسب کند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اتاق‌های فکری لیبرالی به دنبال فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت هستند لذا باید با خدمت رسانی خالصانه، جلوی فعالیت‌های آن‌ها را گرفت.
هرچند استقلال با صدر جدول دو امتیاز فاصله دارد اما شکست برابر دو مدعی دیگر قهرمانی باعث شده تا آنها عملا یک امتیاز دیگر از این دو رقیب خود عقب باشد.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نیما عالمیان تا الان خوب بوده است اما باید در مسابقات بیشتری حضور داشته باشد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان در صورت خرابی خودرو باید جهت نصب علائم ایمنی و هشداردهنده در فاصله حداقل ۷۰ متری اقدام کنند.
براساس اعلام پلیس راهور هر چند امروز معابر تهران به نسبت روزهای گذشته خلوت است اما رانندگان باید فاصله طولی خود را رعایت کنند.
رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر این که کشتی گرگان در سالهای گذشته قهرمانان زیادی را در این حوزه داشت گفت: در سالهای اخیر کشتی این استان افت داشته و باید برای احیا آن چاره ای اندیشید.
بزرگترین فرصتی که هر خواننده‌ای می‌تواند در طول فعالیت حرفه‌ای خود برای عرض اندام و به رخ کشیدن هنرش داشته باشد فاصله ۱۵دقیقه‌ای بین دو نیمه سوپربول است. یک اجرای چشم‌نواز و زیبا در مقابل چشمان ۱۵۰میلیون بیننده، می‌تواند یک خواننده را ظرف همین چند دقیقه به دریافت لقب افسانه یا اسطوره مفتخر کند.
سرمربی تیم آرسنال تاکید کرد که به خاطر سبک بازی تیمش است که چنین فاصله مطمئنی با تیم دوم در جدول ایجاد شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نرخ ارز آزاد باید کاهش یابد، چرا که اگر فاصله بین نرخ ارز نیمایی و آزاد کم شود، مفاسد و رانت کاهش می‌یابد.
شهردار تهران گفت: صحبت از معنویت کردیم، اما فاصله معناداری داریم و باید بازبینی و تلاش کنیم جامعه معنوی را بر مبنای نگاه دینی و اعتقادی خودمان بنیان بگذاریم.
غلامعلی رجایی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: روحانیت باید فاصله خود با مردم را کم کند و از مطرح کردن سخنانی که حساسیت‌زا است و به سبک زندگی مردم برمی‌گردد و غیرکارشناسی است، پرهیز کنند
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:رعایت فاصله طولی و رعایت سرعت مطمئنه از مواردی است که رانندگان در هنگام بارندگی باید به آن توجه کرده و رعایت کنند که اگر در یک لحظه خودروی جلویی مجبور به ترمز شود، چون مسافت توقف بیشتر می‌شود و احتمال سُر خوردگی نیز زیاد می‌گردد خطر تصادفات بیشتر می‌شود.
شرکت‌های توسعه گردشگری باید زیرساخت‌های گردشگری کشور را ایجاد می‌کردند اما در ۲۰ سال اخیر نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه در اداره نیروهایشان نیز با مشکل رو به رو شدند.
سرمربی تیم ملی در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام جهانی قطر و جدال با تیم انگلیس، در تلاش است از کوچکترین جزییات نیز به سادگی عبور نکند.
سیاوش یزدانی روزهای سختی را سپری می‌کند؛ او باید در شروع دوباره تمرینات برای رسیدن به ترکیب استقلال تلاش مضاعفی به کار بگیرد.
وزیر امور خارجه کشور گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید بر اساس وظایف و مسئولیت فنی خود عمل کند و از رویکرد سیاسی و دوگانه در مورد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای فاصله بگیرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با همتای چینی درباره مذاکرات رفع تحریم تصریح کرد: آمریکا باید از کاربرد ادبیات ابهام در متن فاصله بگیرد تا توافق در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه ما در رسیدن به توافق خوب و پایدار جدی هستیم، گفت: اما آمریکا باید از کاربرد ادبیات ابهام در متن فاصله بگیرد تا توافق در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.
وزیر امور خارجه گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید از رفتار سیاسی خود فاصله بگیرد و صرفاً بر تکلیف و وظیفه فنی خودش متمرکز شود.
در فاصله سه روز مانده تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بد نیست نیم نگاهی به کاپیتان‌‎های 16 تیم حاضر در این مسابقات بیندازیم که البته خیلی از آنها هم بازیکن ثابت تیم‌هایشان نیستند.
در فاصله سه روز مانده تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بد نیست نیم نگاهی به کاپیتان‎های 16 تیم حاضر در این مسابقات بپردازیم که البته خیلی از آنها هم بازیکن ثابت تیم‌هایشان نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ