سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در بازدید از خط ۵، از نزدیک مشکلات و موضوعات این خط را بررسی و دستوراتی در جهت افزایش ظرفیت پایانه مهرشهر صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: آغاز اجرای لایحه برنامه هفتم توسعه به مثابه پایان مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: ما تصویب کردیم که سهم پرداختی و هزینه‌های درمانی از جیب مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه به ۳۰ درصد کاهش پیدا کند.
سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده است تا پایان سال رایزن بازرگانی ما در تاجیکستان مستقر شود.
سامسونگ به اولین شرکتی تبدیل شد که توسعه تراشه حافظه GDDR۷ DRAM خود را برای محصولاتی مثل GPU‌ها کامل می‌کند.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم وزش باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا تا روز شنبه ۳۱ تیرماه خبرداد.
دودابی‌نژاد گفت:با توجه به رشد مصرف برق طی ۵ سال آینده درتلاشیم تا افق برنامه هفتم توسعه بتوانیم با احداث ۳۵ هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی ناترازی میان تولید و مصرف برق را از بین ببریم.
بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه، ظرفیت تولید نفت از ۳ میلیون و ۸۳۸ هزاربشکه فعلی به ۴ میلیون و ۴۵۰هزار بشکه درپایان این برنامه می‌رسد که از جهشی ۱۶ درصدی درظرفیت تولید نفت ایران حکایت دارد.
وزیر ارتباطات از افزایش سهم اقتصاد دیجیتال تا پایان برنامه هفته توسعه خبر داد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم ناپایداری‌های همرفتی در سطح استان تا پایان هفته جاری خبر داد.
مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌ها و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد گفت: سازمان ثبت اسناد تا پایان اردیبهشت ماه به درگاه ملی مجوزها متصل می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از پرداخت حق پرستاری و مستمری مددجویان بهزیستی تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: دولت تا پایان سال باید لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه کند تا ما بررسی‌های خود را آغاز کنیم.
سخنگوی دولت گفت: طی دو هفته آتی جلسات فوق‌العاده دولت در زمینه بررسی برنامه هفتم توسعه برگزار می‌شود و تا پایان سال جاری این لایحه هم تقدیم مجلس خواهد شد.
رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح ۱۳ مرکز کارآفرینی دیگر در سطح کلانشهر تهران تا پایان سال جاری خبر داد.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو پیرامون فرصت‌های اقتصادی عبور مستقیم تولید در صنعت خودرو گفت: تحقق هدف‌گذاری تولید کامل و رشد تیراژ در شرایط تحریم گام بزرگی به شمار می‌رود و تولید کامل و رشد تیراژ در شرایطی است که هر روز خبری از تحریم های جدید علیه کشورمان منتشر می‌شود و شرایط تامین مواد و قطعات و تولید خودرو سخت تر می‌شود و این در حالی است که بالاترین اعتبار به پروژه‌ها در سال جاری اختصاص یافته است.
وزیر کار گفت: تعهد دولت در ایجاد یک میلیون شغل تا پایان سال حتماً محقق خواهد شد و چه بسا بیش از این میزان شغل هم ایجاد شود.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به حساب ایشان واریز شده بود که با تخصیص کامل انجام شده، ظرف چند روز آینده با همکاری خزانه‌داری کل کشور، تسویه کامل پاداش پایان خدمت این عزیزان انجام خواهد شد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از تخصیص کامل پاداش پایان خدمت همکاران فرهنگی که در سال ۱۴۰۰ بازنشسته شدند، خبر داد.
حکم قرار منع تعقیب برای فدراسیون چوگان از سوی دادسرای کارکنان دولت که با اعتراض شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی جهت بررسی به دادگاه ارجاع شده بود با تایید رای صادره همراه شد تا پرونده شکایت کیفری صورت گرفته به دلیل تصرف در اموال دولتی و کسب درآمد نامشروع، بسته شود.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه آلودگی هوا یکی از معضلات مهم کلانشهر تهران است، گفت: شهروندان از سال ۹۶ تا پایان سال ۱۴۰۰ تنها ۳۶ روز هوای پاک را تجربه کردند.
مدیرکل دفتر نگهداری علایم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه‌ها از ایمن سازی محورهای شریانی منتهی به پایانه مرزی خسروی جهت سهولت در تردد زائران اربعین خبر داد.
بررسی و تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در جلسه فوق العاده امروز (پنجشنبه) مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان رسید.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: واردات در ازای رمزارزهایی که در داخل به صورت قانونی استخراج شده‌ آزاد است. هر کسی که رمزارز رسمی استخراج شده دارد، از پایان شهریور می‌تواند واردات انجام دهد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: میزان صادرات ما به عمان در ۴ ماه ابتدایی امسال ۴۱۵ میلیون دلار بوده که پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال به یک میلیارد دلار برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ