به نظر می‌رسد پاقدم سال جدید برای بورس خوب بود چراکه از ابتدای سال تا کنون روند صعودی در این بازار ادامه دارد و به باور یک تحلیلگر بازار سرمایه، چنانچه وضعیت فعلی متغیرها ثابت بماند میتوانیم منتظر شاخص یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی هم باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بازار بورس امروز ۷۳ هزار واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون و ۴۳۸ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۳.۱۰ درصد تقویت شد و ارزش سهام عدالت نیز ۳.۹ درصد رشد نمود.
شاخص کل بورس شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۷۸۷۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۸ هزار و ۳۲۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران پس از ۳۰ ماه به کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد بازگشت و بیشترین رشد شاخص در تاریخ بازار سرمایه به ثبت رسید. بر این اساس، شاخص کل بورس تهران در ارتفاع یک میلیون و ۷۳۸ هزار واحد به کار خود پایان داد. رشد بازار سرمایه فردا نیز ادامه دار خواهد بود؟
شاخص کل بورس امروز بر روی حمایت مهم یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ایستاد.
هفته گذشته شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۷۵ هزار واحدی مواجه شد.
بورس امروز توانست با رشد بیش از دو درصدی شاخص کل و سه درصدی شاخص هم‌وزن همراه شود. بورس فردا چگونه خواهد بود؟ آیا به کانال یک میلیون و ۷۰۰ واحدی خواهد رسید؟
شاخص کل در ابتدای معاملات با رشد خوبی مواجه شده و توانسته مقاومت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را به خوبی فتح کند.
شاخص کل بورس در معاملات امروز با ریزش زیادی در معاملات امروز همراه شد.
شاخص کل بورس در معاملات امروز با ریزش زیادی در معاملات امروز همراه شد.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۵۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۲ هزار و ۸۲۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۵۰۷۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۸۹ هزار و ۷۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
میرمعینی همچنین در پاسخ به این سوال که با شرط ادامه وضعیت فعلی آیا شاخص کل بورس به زیر یک میلیون واحد، سقوط خواهد کرد، پاسخ داد: «با توجه به شرایطی که وجود دارد به اعتقاد بنده خیلی بعید است که این اتفاق رخ دهد. به نظر بنده شاخص بورس تا پایان سال بین محدوده یک میلیون و ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار واحد در نوسان خواهد بود، البته به شرط اینکه شرایط به همین منوالی که الان است، ادامه پیدا کند. البته اگر می‌خواهیم وضعیت بورس تغییر کند، باید یک اتفاق خوب سیاسی رخ دهند تا اوضاع بورس نیز دگرگون شود.»
شاخص کل در معاملات امروز با ریزش ۱۹ هزار واحدی به یک میلیون و ۲۷۷ هزار واحدی رسید.
شاخص کل بورس امروز (شنبه) با ۲۷ هزار و ۵۷ واحد کاهش روی یک میلیون و ۳۲۸ هزار واحد ایستاد.
شاخص کل بورس تهران امروز (شنبه، ۱۹ شهریورماه) با ۱۵ هزار و ۴۲۴ واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی ایستاد.
شاخص کل بورس تهران امروز (شنبه، ۱۹ شهریورماه) با ۱۵ هزار و ۴۲۴ واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی ایستاد.
رئیس قوه قضائیه با انتقاد از عملکرد مدعیان حقوق بشر گفت:مدعیان دروغگوی حقوق بشری غرب حتی تعریف درستی از بشر ندارند.
فارغ از مشکلاتی که فاجعه مشهد برای فوتبال ایران به بار آورد و در چند گزارش به آن پرداخته شده، این مورد آخر که عنوان شده «ضرورت»‌ی برای حضور زنان در ورزشگاه نیست، محل بحث است. واقعیت این است که فیفا از یک سو و کنفدراسیون فوتبال آسیا از سوی دیگر، بار‌ها به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده‌اند باید زمینه حضور تماشاگران زن در ورزشگاه فراهم شود. حال اگر این مورد ضرورتی ندارد، چه احتیاجی است که هر‌از‌گاهی نامه‌ای از سوئیس برای رعایت حقوق زنان جهت حضور در ورزشگاه‌ها فرستاده شود
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا گفت: در برابر اصرار کاخ سفید به تداوم اعمال تحریم‌ها، واکنش قاطع، محکم و فوری نشان داده و همه تدابیر لازم را برای خنثی کردن آثار سوء احتمالی آن به کار خواهیم گرفت.
روزهایی که بر بازار سرمایه در یک سال و نیم گذشته گذشت، خوب بودند، بد شدند و این روزها در رکودی زشت فرو رفته اند.
بورس تهران امروز هم طبق روند هفته‌های اخیر روند نزولی خود را ادامه داده و در همین راستا سهام عدالت نیز با افت همراه شد و ۲.۱ درصد کاهش یافت.
تحلیلگر بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات بورس اوراق بهادار تهران نسبت به ماه گذشته با کاهش ۹.۶۸ درصدی به ۷۳ هزار و ۱۷۱ میلیارد تومان رسید.
درحالی که طبق اخبار قیمت گاز در اروپا به دلیل مناقشه بین اوکراین و روسیه افزایش چشم‌گیری یافته است، یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که در حال حاضر نرخ خوراک صنایع پتروشیمی براساس قانون مجلس و بودجه درنظر گرفته می‌شود و مناقشه روسیه و اوکراین تأثیری بر شاخص‌های حسابداری شرکت‌های پتروشیمی نخواهد داشت.
پس از خبرهای فراوان پیرامون واریز سود سهام عدالت در سال جاری، سرانجام زمان واریز این سود مشخص شد. هر نفر قرار است چقدر سود دریافت کند؟ آیا برای دریافت سود نیاز به انجام کاری هست؟
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۰۳۲۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۹۲۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ