دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
نرخ گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته کاهش پیدا کرده اما همچنان با قیمت مصوب ۶۳ هزار تومان، فاصله دارد. در حال حاضر هر کیلو گوشت مرغ در بازار ۷۸ هزار تومان قابل خرید است.
قیمت گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته تا حدودی کاهش پیدا کرده و از هر کیلو ۹۵.۸۰۰ تومان در هفته گذشته به ۸۶.۸۰۰ تومان در هفته جاری رسیده است اما تا قیمت مصوب هر کیلو ۶۳هزار تومان، فاصله دارد.
یک تحلیل‌گر بازار سرمایه با بیان اینکه قیمت کنونی سهام اکثر شرکت‌های موجود در بازار سرمایه با ارزش واقعی آنها فاصله زیادی دارد، گفت: به نظر می‌رسد از مهرماه وضعیت بازار بهتر شود.
جک Yttrium۳ جدید در مقایسه با دیگر خودرو‌های مشابه چینی شرایط طراحی کاربردی‌تر دارد و مخصوصا در قسمت کابین با فاصله زیاد از باقی بهتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد.
در فاصله چند ساعت مانده تا شروع دربی فینال جام حذفی مردم به شدت از قیمت سرسام‌آور بلیت ناراضی هستند.
وزیر صمت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت در بازار عنوان کرد.
امروز مطالبی همچون چرا قیمت سکه از ارزش ذاتی خود فاصله دارد؟، کدام شرکت‌های بورسی تحت تاثیر قیمت اوره قرار می‌گیرند؟، سود بورسی‌ها ۴ ماهه پرداخت می‌شود؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
میرزا یوسف مستوفی‌الممالک اراضی بالادست محله سنگلج را تا فاصله بالای آب کرج در تیول (ملک) خود داشت که بخشی از آن را به پسرش «حسن مستوفی‌الممالک» بخشید و باغ حسن‌آباد ساخته شد. در قسمت چپ شمال غرب این میدان نخستین گورستان تهران جا خوش کرده بود. قبرستان قدیمی‌ای که در وبای عام تهران در ۲۵محرم سال۱۳۱۰ قمری تماماً پر از اجساد فوت‌شدگان شد.
این چهار کهکشان با نام‌های JADES-GS-z۱۲-۰، JADES-GS-z۱۱-۰، JADES-GS-z۱۰-۰ و JADES-GS-z۱۳-۰ شناخته شده‌اند. دانشمندان می‌گویند قدمت این کهکشان‌های کشف‌شده بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون سال پس از مه‌بانگ در بیش از ۱۳ میلیارد سال پیش است؛ یعنی زمانی که جهان تنها دو درصد از سن کنونی خود را داشت.
شهردار تهران گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری تهران و وزارت جهاد کشاورزی با هدف تامین عمده محصولات کشاورزی و مواد غذایی از تولیدکنندگان حوزه کشاورزی منعقد شد.
شهردار تهران با بیان اینکه اکنون در تهران ۳۰۰ میدان میوه و تره بار و بازارچه وجود دارد، گفت: سیاست ما توسعه این ۳۰۰ میدان و بازارچه در سطح محلات شهر است.
رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: قیمت هایی از ارز که برخی ها اعلام می کنند واقعی نیست و من پیشنهاد می کنم فردا چند خبرنگار به سبزه میدان و میدان فردوسی بروند و ببیند نرخ ارز چقدر است و این نرخ ها با جریان قیمت ساز که دائما به عنوان قیمت ارز اعلام می کند، چقدر فاصله دارد.
محتشمی پور با بیان اینکه در حال حاضر نوسازی تاکسی فرسوده صرفا مبتنی بر خودروی سمند سورن است که قیمت نهایی آن ۲۷۳ میلیون تومان اعلام شده و رشد ۱۰۰ میلیونی نسبت به قیمت سمند در سال گذشته داشته است، گفت: افزایش ارزش اسقاط تاکسی فرسوده در راستای کمک به معیشت رانندگان تاکسی و کم کردن فاصله میان قیمت خودروی قدیم و جدید است.
سرانجام ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی فرزین نیز نمی‌تواند روشن‌تر از دلار ۴۲۰۰ هزار تومانی جهانگیری، ۱۲۲۶ تومانی محمود احمدی‌نژاد و ۱۷۵ تومانی هاشمی رفسنجانی باشد. کاملاً مشخص است که با فاصله ۴۰ درصدی میان نرخ دلار بازار آزاد و دلار رسمی، صادرکنندگان غیرنفتی تن به عرضه دلار با این قیمت در سامانه نیما نمی‌دهند. همان‌ها که می‎‌گفتند دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری عامل فساد و رانت است، امروز باور دارند دلار ۲۸۵۰۰ تومانی، عامل تثبیت بازار، کاهش نرخ ارز و عقب‌رانده شدن دلالان است.
اقتصاد کشورمان با ارز چند نرخی دست و پنجه نرم می کند و همچنان بستر مناسب برای تک نرخی شدن ارز از سوی سیاست گذار ارزی فراهم نشده. رویه ای که منجر به ایجاد رانت و تشکیل صف خرید دلار توافقی و مسافرتی شده است. به گفته نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، فاصله قیمت میان نرخ نیمایی، بازار متشکل و قیمت ارز فیزیکی بسیار زیاد شده که به ضرر صادرکننده است
همین یک سال پیش بود که وزیر صمت وعده داده بود که قیمت خودرو در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۵ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. اما نه تنها وعده آقای وزیر محقق نشد بلکه حالا یک ماهی است که بازار با شتاب زیاد روند صعودی خود را طی می‌کند. به طوری که تنها در فاصله یک روز قیمت‌ها بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و در مجموع طی یک هفته، این افزایش بین ۳۰ تا ۵۵ میلیون تومان بوده است
رئیس اتحادیه طلای تهران با بیان اینکه قیمت سکه متاثر از نوسانات بازار ارز و اخبار افزایش می یابد، گفت: افزایش فاصله قیمت اوراق سکه در بورس با بازار می تواند به ثبات و کاهش قیمتها کمک کند.
در شرایطی که در شهر یزد حداکثر قیمت تعیین‌شده برای استفاده از سرویس مدرسه در شش روز هفته و تا ۱۵ کیلومتر فاصله، سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده و در شهر مشهد نیز بر اساس پیگیری‌های ما قیمت‌ها حول و حوش سه میلیون تومان می‌چرخد در شهر تهران این قیمت‌ها بیشتر به رویا شبیه است، زیرا حداقل قیمت‌هایی که به خانواده‌ها اعلام شده حداقل هفت میلیون تومان آن هم برای مسیر‌هایی است که با پای پیاده کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.
مدیرعامل فرابورس ایران به تصمیمات اتخاذ شده در زمینه تغییر دامنه نوسان اشاره کرد و گفت: حذف کامل دامنه نوسان در بازار سرمایه با توجه به تبعات منفی آن به هیچ عنوان قابلیت اجرایی شدن ندارد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خپارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خپارس در روزهای آینده بورس است.
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود. سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه‌ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.
ساخته والی فیستر، روایتی از یک نابغه است که جان دپ در نقش آن ظاهر شده و در دل خود داستانی را روایت می‌کند که می‌توانست به یک شاهکار تبدیل شود؛ اما در نهایت با اثری مواجه هستیم که جنبه‌هایی برای دیدن دارد، ولی با وضعیت مطلوب فاصله چشمگیری دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ